Ik ben er al.quote:
Ho ho, de dag is nog niet omquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Flammie het volgende:
Ok jammer, het lijkt er op dat het vandaag niet gebeuren gaatPrikken we een nieuwe datum?
19:53 was voorspeld als ik het me goed herinner. Plus dat de dag pas eindigt om 00.00 uur. Dus nog even geduld!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Flammie het volgende:
Ok jammer, het lijkt er op dat het vandaag niet gebeuren gaatPrikken we een nieuwe datum?
Onze tijd of engelse tijd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Gray het volgende:
[..]
19:53 was voorspeld als ik het me goed herinner. Plus dat de dag pas eindigt om 00.00 uur. Dus nog even geduld!
Goede vraag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Onze tijd of engelse tijd?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik zeg voor het gemak maar Engelse tijd, omdat die graancirkel in Engeland lag. (lekker betrouwbaar allemaal)
Degene die zegt een channeler te zijn van gfol. De gfol. Dat beweert hij wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
wie zegt dat dan, dat ze vandaag landen? en waar haalt die persoon de info vandaan, die heeft contact met buitenaardse?
wat is gfolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Degene die zegt een channeler te zijn van gfol. De gfol. Dat beweert hij wel in ieder geval.
De universele boomknuffelaarsvereniging. Galactic federation of light.quote:
Ze gebruiken ook de verkeerde foliequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Dat zijn deze gasten
[ afbeelding ]
Ashton Kutcher.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Dat zijn deze gasten
[ afbeelding ]
... en omdat ze aldaar tijdens de olympische spelen in Londen zouden (of misschien toch zullenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Gray het volgende:
Goede vraag.
Ik zeg voor het gemak maar Engelse tijd, omdat die graancirkel in Engeland lag. (lekker betrouwbaar allemaal)
Not found.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef WSquater het volgende:
BREAKING: Obama confirms contact extraterrestrial life
bullshit maar ben wel benieud hoe je dat linkje hebt gemaakt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef WSquater het volgende:
BREAKING: Obama confirms contact extraterrestrial life
quote:
Vals alarm. Het was wel 't spannendste moment van de dag, niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef valandil25 het volgende:
[..]
bullshit maar ben wel benieud hoe je dat linkje hebt gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |