Heil de sterrenreizigers!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:18 schreef gelande_alien het volgende:
Gegroet aardlingen, daar ben ik dan!
Ik breng jullie een blijde boodschap van achter de sterren. Fok leek me een uitstekend medium om de waarheid over het heelal te verkondigen. Daarover in de komende tijd meer.
Wees gezegend.
thanx, welkom waar is je ruimte schip?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:18 schreef gelande_alien het volgende:
Gegroet aardlingen, daar ben ik dan!
Ik breng jullie een blijde boodschap van achter de sterren. Fok leek me een uitstekend medium om de waarheid over het heelal te verkondigen. Daarover in de komende tijd meer.
Wees gezegend.
Gegroet mijn beste, mijn sterrenschip bevindt zich op enige veilige afstand van de aarde waar u het niet kunt detecteren. Ik en mijn soortgenoten hebben ons naar de aarde gestraald om u deelgenoot te maken van deze gelukkige tijding en contact op te nemen met uw wereldleiders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef valandil25 het volgende:
[..]
thanx, welkom waar is je ruimte schip?
ff naar de garage voor een opknap beurt? kijk uit he! t zijn afzetters..
Die sig van u stelt me niet echt gerustquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Gegroet mijn beste, mijn sterrenschip bevindt zich op enige veilige afstand van de aarde waar u het niet kunt detecteren. Ik en mijn soortgenoten hebben ons naar de aarde gestraald om u deelgenoot te maken van deze gelukkige tijding en contact op te nemen met uw wereldleiders.
Wees gezegend.
nou wees welkom, voel je thuis! eet wat je wilt! drink wat je wilt! en probeer gerust onze vrouwen! hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Gegroet mijn beste, mijn sterrenschip bevindt zich op enige veilige afstand van de aarde waar u het niet kunt detecteren. Ik en mijn soortgenoten hebben ons naar de aarde gestraald om u deelgenoot te maken van deze gelukkige tijding en contact op te nemen met uw wereldleiders.
Wees gezegend.
Gegroet mijn beste, mijn sig heeft enkel betrekking op een aardse film op internet die wij zagen en die we hebben gebruikt als studie-object. We hebben gemeend daarmee een punt van herkenning voor u te hebben neergezet opdat het kennismakingsproces sneller zou verlopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die sig van u stelt me niet echt gerust
Gr mijn beste, ik moet helaas zeggen dat wij aliens niet compatibel zijn met uw aardse voedsel en vrouwen. Wij zijn voor het paringsritueel niet ge-equipped.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nou wees welkom, voel je thuis! eet wat je wilt! drink wat je wilt! en probeer gerust onze vrouwen! haha
weet dat ik erg vereerd ben om hier deelgenoot van te zijn
Dat laatste lijkt me lastig ivm de voortplantingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:56 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Gr mijn beste, ik moet helaas zeggen dat wij aliens niet compatibel zijn met uw aardse voedsel en vrouwen. Wij zijn voor het paringsritueel niet ge-equipped.
WG gr gr
ik ook niet, maar ik probeer het elke keer weer hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:56 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Gr mijn beste, ik moet helaas zeggen dat wij aliens niet compatibel zijn met uw aardse voedsel en vrouwen. Wij zijn voor het paringsritueel niet ge-equipped.
WG gr gr
Gr mijn beste, wij planten ons voort door ons dna te klonen en te verbeteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me lastig ivm de voortplanting
Bo-ringquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Gr mijn beste, wij planten ons voort door ons dna te klonen en te verbeteren.
Gr gr
Wellicht zult u aansluiting vinden in onze rangen als lotgenoot. We hebben nog een subject nodog voor enkele tests. Waar bevindt u zich precies?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik probeer het elke keer weer haha
Dat is niets vergeleken met een sterrenreis van anderhalf miljoen lichtjaar, dat is pas saai.quote:
Mwah, ik prefereer toch dit aardse geklooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:01 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met een sterrenreis van anderhalf miljoen lichtjaar, dat is pas saai.
Gr gr
Daarom bent u ook een aardling en gebonden aan deze onhandige manier van voortplanting. Heeft u zich inmiddels voortgeplant?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, ik prefereer toch dit aardse geklooi
Zeg, wat een impertinene vraag? Zijn ze bij u allemaal zo recht voor de raap? En over raap gesproken, hoe is de vorm van uw hoofd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Daarom bent u ook een aardling en gebonden aan deze onhandige manier van voortplanting. Heeft u zich inmiddels voortgeplant?
Gr gr
haha graag meld ik me als vrijwilliger aan voor dit project! locatie zal snel volgen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:00 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Wellicht zult u aansluiting vinden in onze rangen als lotgenoot. We hebben nog een subject nodog voor enkele tests. Waar bevindt u zich precies?
Gr gr
Naar de tv, de OS, daar zou het plaatsvinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waar moet ik vanavond eigenlijk naar kijken om er zodoende bij te zijn dat er niks gebeurt, voor het geval het wel gebeurt??
Hmmm... elke willekeurige zender dus (lijkt het wel). Twitter ook maar even in de gaten houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar de tv, de OS, daar zou het plaatsvinden.
Ik ben er al.quote:
Ho ho, de dag is nog niet omquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Flammie het volgende:
Ok jammer, het lijkt er op dat het vandaag niet gebeuren gaatPrikken we een nieuwe datum?
19:53 was voorspeld als ik het me goed herinner. Plus dat de dag pas eindigt om 00.00 uur. Dus nog even geduld!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Flammie het volgende:
Ok jammer, het lijkt er op dat het vandaag niet gebeuren gaatPrikken we een nieuwe datum?
Onze tijd of engelse tijd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Gray het volgende:
[..]
19:53 was voorspeld als ik het me goed herinner. Plus dat de dag pas eindigt om 00.00 uur. Dus nog even geduld!
Goede vraag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Onze tijd of engelse tijd?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik zeg voor het gemak maar Engelse tijd, omdat die graancirkel in Engeland lag. (lekker betrouwbaar allemaal)
Degene die zegt een channeler te zijn van gfol. De gfol. Dat beweert hij wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
wie zegt dat dan, dat ze vandaag landen? en waar haalt die persoon de info vandaan, die heeft contact met buitenaardse?
wat is gfolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Degene die zegt een channeler te zijn van gfol. De gfol. Dat beweert hij wel in ieder geval.
De universele boomknuffelaarsvereniging. Galactic federation of light.quote:
Ze gebruiken ook de verkeerde foliequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Dat zijn deze gasten
[ afbeelding ]
Ashton Kutcher.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Dat zijn deze gasten
[ afbeelding ]
... en omdat ze aldaar tijdens de olympische spelen in Londen zouden (of misschien toch zullenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Gray het volgende:
Goede vraag.
Ik zeg voor het gemak maar Engelse tijd, omdat die graancirkel in Engeland lag. (lekker betrouwbaar allemaal)
Not found.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef WSquater het volgende:
BREAKING: Obama confirms contact extraterrestrial life
bullshit maar ben wel benieud hoe je dat linkje hebt gemaakt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef WSquater het volgende:
BREAKING: Obama confirms contact extraterrestrial life
quote:
Vals alarm. Het was wel 't spannendste moment van de dag, niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef valandil25 het volgende:
[..]
bullshit maar ben wel benieud hoe je dat linkje hebt gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |