Ja, maar er werd 4 aug gezegd en in London op de Olympische Spelen,of haal ik nu wat dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef valandil25 het volgende:
[..]
als je de bronnen mag geloven horen we drie dingen.
1. het gaat gebeuren.
2. we wachten tot de eerste landelijke grootmacht contact toegeeft en dan treden we gezamenlijk naar buiten.
3. we hebben geen notie van tijd.
dus denk ik of er wat gaat gebeuren morgen? kan, maar het zou ook later kunnen zijn.

ja dat stond ook in het bericht van de ts,,het schijnt ook de laatste dag te zijn dat regeringsleiders de kans hebben om naar buiten te treden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar er werd 4 aug gezegd en in London op de Olympische Spelen,of haal ik nu wat dingen door elkaar?

Als het morgen niet gebeurt kan het nog de hele volgende week, want daarna zijn de Olympische Spelen weer voorbij. Oh wacht, ze kunnen natuurlijk op de sluitingsceremonie verschijnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja dat stond ook in het bericht van de ts,,het schijnt ook de laatste dag te zijn dat regeringsleiders de kans hebben om naar buiten te treden.

nee met deze info schieten we kwa datas en vastigheid geen fuck op idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef WSquater het volgende:
In andere woorden: er gebeurt morgen niks. Ik heb einig aan "het gaat gebeuren" en dat we moeten 'afwachten' totdat de 'eerste landelijke grootmacht contact toegeeft'.
Want:
1) Er is geen bewijs dat het gaat gebeuren
2) Er is geen bewijs dat de grootmachten contact hebben met aliens

even wachten nog, mórgen gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Refragmental het volgende:
Spannend!!
Maar er gebeurt toch niks.

Kromo pakt haar tweede goud. Buitenaards mooi is zequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
even wachten nog, mórgen gaat het gebeuren

Ben zo moe, wil er op terugkomen/doorgaan maar gaat nu even niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je realiteit opvat en 'er komen' denk ik.
[..]
Nee. Wel een satori/kensho-moment ervaren, wat voor mij een grote omslag in mijn wereldbeeld betekende. Daar kwam ik ironisch genoeg juist via rede en scepticisme, wat misschien mijn ogenschijnlijk tweezijdige kijk op dit soort zaken beter doet begrijpen.![]()

Ze is echt heel mooi. En een lief meisje ook nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kromo pakt haar tweede goud. Buitenaards mooi is ze

quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kromo pakt haar tweede goud. Buitenaards mooi is ze

ja als ze komen, wordt dat echt een life changing '' your a wizard harry'' momentje..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het komt nu erg dichtbij he? Spannend !

Valandil25, nog één keer een vraag: geloof je nu zelf dat ze morgen (of nou ja, eigenlijk vandaag) echt komen? Want eerder deze week zei je dat je er zeker van was, maar uit je laatste posts haal ik dat je daar niet meer zo zeker van bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja als ze komen, wordt dat echt een life changing '' your a wizard harry'' momentje..

nou ik heb gezegd dat ik de gebeurtenis en de datum aan mijn gids heb voorgelegd en die gaf bevestiging,,maar ik denk ook niet dat mijn gids enige notie van tijd heeft, dus van de datum ben ik niet zeker meer idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Valandil25, nog één keer een vraag: geloof je nu zelf dat ze morgen (of nou ja, eigenlijk vandaag) echt komen? Want eerder deze week zei je dat je er zeker van was, maar uit je laatste posts haal ik dat je daar niet meer zo zeker van bent.
Ik vraag je dus nog één keer: wat zijn jouw verwachtingen?
Mijn verwachtingen zijn, zoals ik eerder al zei, dat er helemaal niks bijzonders zal gebeuren - en zowel, dan zou het wel geweldig zijn om mee te maken.

maarja net zoals jou hoop ik er natuurlijk wel op, zou te gek zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Valandil25, nog één keer een vraag: geloof je nu zelf dat ze morgen (of nou ja, eigenlijk vandaag) echt komen? Want eerder deze week zei je dat je er zeker van was, maar uit je laatste posts haal ik dat je daar niet meer zo zeker van bent.
Ik vraag je dus nog één keer: wat zijn jouw verwachtingen?
Mijn verwachtingen zijn, zoals ik eerder al zei, dat er helemaal niks bijzonders zal gebeuren - en zowel, dan zou het wel geweldig zijn om mee te maken.

Je kunt je natuurlijk ook afvragen of het de juiste bronnen zijn..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nou ik heb gezegd dat ik de gebeurtenis en de datum aan mijn gids heb voorgelegd en die gaf bevestiging,,maar ik denk ook niet dat mijn gids enige notie van tijd heeft, dus van de datum ben ik niet zeker meer idd.
dus nogmaals, denk ik dat er wat gaat gebeuren? ja..
gaat het morgen gebeuren? weet ik gewoonweg niet..om de redenen die ik in eerdere posts heb genoemd.
zoiezo weet ik het niet, mijn gevoel zegt ja er gaat wat gebeuren(morgen of een andere dag), maar ik ben net zoals iedereen afhankelijk van bronnen.

Hoi Bankfurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:18 schreef gelande_alien het volgende:
Gegroet aardlingen, daar ben ik dan!
Ik breng jullie een blijde boodschap van achter de sterren. Fok leek me een uitstekend medium om de waarheid over het heelal te verkondigen. Daarover in de komende tijd meer.
Wees gezegend.

Gegroet lavender, deze boodschap betreft ook jou. Ook jij zal deel uitmaken van het grote kosmische plan waarmee de aarde haar volgende stap in haar ascentie beleeft. Bereid je dus voor op mooie tijden.quote:

Dank u voor deze mooie woorden Danny Searle.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:21 schreef gelande_alien het volgende:
[..]
Gegroet lavender, deze boodschap betreft ook jou. Ook jij zal deel uitmaken van het grote kosmische plan waarmee de aarde haar volgende stap in haar ascentie beleeft. Bereid je dus voor op mooie tijden.
Wees gezegend.

dat zullen we snel genoeg zien ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of het de juiste bronnen zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |