Het is een beetje het "boy who cried wolf" effect.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef MonteCristo het volgende:
DIT is dus de reden waarom sceptici aankondigingen als buitenaardse wezens die landen op aarde steeds minder serieus nemen.
ik weet niet of dat per se vandaag is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:37 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik bedoelde vandaag, ik was het woordje vandaag vergeten
Hoe graag ik het ook zou willen zien, ik heb er weinig vertrouwen in.
Jij doet me veel aan user Gertje Plongers denken. Zelfde stijlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik weet niet of dat per se vandaag is.
ik weet het uberhaupt niet haha ik volg alleen mijn gevoel.
Exact. Dit is gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is een beetje het "boy who cried wolf" effect.
Echt wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet leuk meer.
Stop daarmee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik weet niet of dat per se vandaag is.
ik weet het uberhaupt niet haha ik volg alleen mijn gevoel.
hahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat zegt mijn gevoel
/zichzelf grappig vinden
Hoh, hoh, hoh. Die intergalactische super delegatie heeft op een of andere planeet besloten dat ze eraan komen hoor. Het internet zegt het zelf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Als het topic vol is maar geen vervolg doen he![]()
Ze komen niet vandaag, daar kunnen we gevoegelijk van uitgaan.
We wachten gewoon het volgende aangekondigde bezoekje af.
ja! heil internet!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoh, hoh, hoh. Die intergalactische super delegatie heeft op een of andere planeet besloten dat ze eraan komen hoor. Het internet zegt het zelf!
Zul je zien dat het de Vogons zijn.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoh, hoh, hoh. Die intergalactische super delegatie heeft op een of andere planeet besloten dat ze eraan komen hoor. Het internet zegt het zelf!
Ze zijn bij Pluto rechtsaf geslagen, in plaats van linksaf. Je raadt het al: pas na 96 miljard km kwamen ze erachter dat ze een foute afslag hadden genomen. Ze zitten nu op een afstand van 85 miljard km, maar hebben - hoe kan het ook anders - een ongeluk gehad. Ze zijn in orde, geen zorgen, maar hun voertuig is dus total loss.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef The_Avatar het volgende:
Wat is het excuus dit x van de aliens de bus gemist?
ja en nou maar hopen dat ze een soort van anwb hebben, of route mobiel, want dat kan ook he! niet dat je denkt dat ik nu route mobiel op een tweede plan zet, want dat is absoluut niet mijn intentie!! nooit geweest ook trouwens..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ze zijn bij Pluto rechtsaf geslagen, in plaats van linksaf. Je raadt het al: pas na 96 miljard km kwamen ze erachter dat ze een foute afslag hadden genomen. Ze zitten nu op een afstand van 85 miljard km, maar hebben - hoe kan het ook anders - een ongeluk gehad. Ze zijn in orde, geen zorgen, maar hun voertuig is dus total loss.
Dat zou kunnen, ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:40 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja en nou maar hopen dat ze een soort van anwb hebben, of route mobiel, want dat kan ook he! niet dat je denkt dat ik nu route mobiel op een tweede plan zet, want dat is absoluut niet mijn intentie!! nooit geweest ook trouwens..
Ik heb zelf net deze screenshots gemaakt hoor! Dit is the real deal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:46 schreef valandil25 het volgende:
[..]
haha ja misschien van het smurfen universum, we zullen het nooit weten denk..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja.
Trouwens BREAKING NEWS! Vliegende schotels gesignaleerd in het Olympisch Stadium!
[ afbeelding ]
haha ja misschien van het smurfen universum, we zullen het nooit weten denk..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja.
Trouwens BREAKING NEWS! Vliegende schotels gesignaleerd in het Olympisch Stadium!
[ afbeelding ]
Ah, time for dinner..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zul je zien dat het de Vogons zijn.....
ha the hitchhikers guide to the galaxy, briljante film trouwens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ah, time for dinner..
[ afbeelding ]
Ze komen pas als wij zelfstandig hebben ontdekt waarom het getal 42 de essentie van het universum is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ha the hitchhikers guide to the galaxy, briljante film trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |