done, en reeksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan een mod "Deel 2" in de TT vermelden?
Dit is dan ook niet volgens hun berekening maar de berekening van mensen hier op aarde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom zouden buitenaardse wezens zich houden aan de datumtelling die ooit eens op aarde is 'afgesproken', vraag ik mij dan af.
alsof intelligentie van een andere planeet wakker ligt van de door de mens bedachte symboliekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Mocht het zo zijn, dan is het wel zeer spijtig om zo,n event te nemen , waar de gemiddelde wereldburger niks meer mee heeft na alle corruptie en elite gebeuren.
Daarnaast staat het event ook stijf van de negatieve symboliek , zion/alziend oog/etc etc.....
Dat zouden voor mij al genoeg vraagtekens zijn of ze dan wel werkelijk goede intentie,s hebben, hetzij al dan niet project bluebeam is......
Ach ja, wees niet verbaasd als blijkt dat 4 augustus een zaterdag is net zoals elke andere.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af hoe we gaan reageren, dat er een chaos komt lijkt me duidelijk. Maar hoe we in die chaos gaan reageren vraag ik me af. Interessant om over na te denken
Ik geloof er persoonlijk niet in, al lijkt het me prachtig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef WSquater het volgende:
Zijn er nog echt mensen die dit écht geloven? Ik geloof best wel dat er nog ergens anders leven is dan hier op aarde (het universum is immers groot, héél groot), maar dit soort datums (van "de aliens zullen zich laten zien") worden tegenwoordig vrijwel maandelijks aangekondigd...
Edit: nog ter informatie. Ik zou het trouwens wel heel erg tof vinden als het écht waar is, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Als het wel zo is dan zou het echt heel gaaf zijn om mee te maken (want zeg nou eerlijk, hoe vaak maak je het mee dat aliens zich aan ons voorstellen?
Áls het al echt gebeurd, dan vraag ik me wel af hoe de mensheid gaat reageren. Ik denk zelf sommigen angstig, sommigen blij en sommigen vinden het spannend (dus een tikkeltje blij, een tikkeltje angstig)
Als ze aandachtsgeil zijn is dat hun gedachtengang wel ja. Maar alsof het landen van een UFO en en publique uitstappen van aliens uit die UFO niet hoe dan ook alsnog wereldnieuws zou zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof er persoonlijk niet in, al lijkt het me prachtig!
Ik neem aan dat buitenaards leven bestaat, en zelfs dat er ook intelligent leven tussenzit. Ik sta zelfs open voor bezoeken hier op aarde, maar ik zie niet in waarom ze tijdens de Olympische Spelen zouden komen (vanwege de wereldwijde aandacht misschien?), en waarom per se op 4 augustus.
Dus kijk ik het gewoon rustig aan en zien we het vanzelf gebeuren. Of niet.
Ja inderdaad, een paar jaar geleden zei Niburu dat in de maand augustus dat jaar een aantal ufo's in Amerika zouden landenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ach ja, wees niet verbaasd als blijkt dat 4 augustus een zaterdag is net zoals elke andere.
Als je je bekend zou willen maken aan een hele wereld, doe het dan tijdens een evenement waar zo goed als heel de wereld naar kijkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ze aandachtsgeil zijn is dat hun gedachtengang wel ja. Maar alsof het landen van een UFO en en publique uitstappen van aliens uit die UFO niet hoe dan ook alsnog wereldnieuws zou zijn.
als ze dat hadden gewild hadden ze die mogelijkheid toch elke dag al gehad? Die camera's komen er echt wel hoor. Ik denk dat elke uitzending ter wereld wordt onderbroken om die gebeurtenis live in beeld te brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je je bekend zou willen maken aan een hele wereld, doe het dan tijdens een evenement waar zo goed als heel de wereld naar kijkt.
Niets met geil te maken, piesveuk.
symboliek kan natuurlijk ook universeel zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
alsof intelligentie van een andere planeet wakker ligt van de door de mens bedachte symboliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |