done, en reeksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan een mod "Deel 2" in de TT vermelden?
Dit is dan ook niet volgens hun berekening maar de berekening van mensen hier op aarde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom zouden buitenaardse wezens zich houden aan de datumtelling die ooit eens op aarde is 'afgesproken', vraag ik mij dan af.
alsof intelligentie van een andere planeet wakker ligt van de door de mens bedachte symboliekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Mocht het zo zijn, dan is het wel zeer spijtig om zo,n event te nemen , waar de gemiddelde wereldburger niks meer mee heeft na alle corruptie en elite gebeuren.
Daarnaast staat het event ook stijf van de negatieve symboliek , zion/alziend oog/etc etc.....
Dat zouden voor mij al genoeg vraagtekens zijn of ze dan wel werkelijk goede intentie,s hebben, hetzij al dan niet project bluebeam is......
Ach ja, wees niet verbaasd als blijkt dat 4 augustus een zaterdag is net zoals elke andere.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af hoe we gaan reageren, dat er een chaos komt lijkt me duidelijk. Maar hoe we in die chaos gaan reageren vraag ik me af. Interessant om over na te denken
Ik geloof er persoonlijk niet in, al lijkt het me prachtig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef WSquater het volgende:
Zijn er nog echt mensen die dit écht geloven? Ik geloof best wel dat er nog ergens anders leven is dan hier op aarde (het universum is immers groot, héél groot), maar dit soort datums (van "de aliens zullen zich laten zien") worden tegenwoordig vrijwel maandelijks aangekondigd...
Edit: nog ter informatie. Ik zou het trouwens wel heel erg tof vinden als het écht waar is, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Als het wel zo is dan zou het echt heel gaaf zijn om mee te maken (want zeg nou eerlijk, hoe vaak maak je het mee dat aliens zich aan ons voorstellen?
Áls het al echt gebeurd, dan vraag ik me wel af hoe de mensheid gaat reageren. Ik denk zelf sommigen angstig, sommigen blij en sommigen vinden het spannend (dus een tikkeltje blij, een tikkeltje angstig)
Als ze aandachtsgeil zijn is dat hun gedachtengang wel ja. Maar alsof het landen van een UFO en en publique uitstappen van aliens uit die UFO niet hoe dan ook alsnog wereldnieuws zou zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof er persoonlijk niet in, al lijkt het me prachtig!
Ik neem aan dat buitenaards leven bestaat, en zelfs dat er ook intelligent leven tussenzit. Ik sta zelfs open voor bezoeken hier op aarde, maar ik zie niet in waarom ze tijdens de Olympische Spelen zouden komen (vanwege de wereldwijde aandacht misschien?), en waarom per se op 4 augustus.
Dus kijk ik het gewoon rustig aan en zien we het vanzelf gebeuren. Of niet.
Ja inderdaad, een paar jaar geleden zei Niburu dat in de maand augustus dat jaar een aantal ufo's in Amerika zouden landenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ach ja, wees niet verbaasd als blijkt dat 4 augustus een zaterdag is net zoals elke andere.
Als je je bekend zou willen maken aan een hele wereld, doe het dan tijdens een evenement waar zo goed als heel de wereld naar kijkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ze aandachtsgeil zijn is dat hun gedachtengang wel ja. Maar alsof het landen van een UFO en en publique uitstappen van aliens uit die UFO niet hoe dan ook alsnog wereldnieuws zou zijn.
als ze dat hadden gewild hadden ze die mogelijkheid toch elke dag al gehad? Die camera's komen er echt wel hoor. Ik denk dat elke uitzending ter wereld wordt onderbroken om die gebeurtenis live in beeld te brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je je bekend zou willen maken aan een hele wereld, doe het dan tijdens een evenement waar zo goed als heel de wereld naar kijkt.
Niets met geil te maken, piesveuk.
symboliek kan natuurlijk ook universeel zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
alsof intelligentie van een andere planeet wakker ligt van de door de mens bedachte symboliek
dat zou kunnen ja, maar dat weten wij niet, want wij weten niet hoe buitenaards leven 'onze' symboliek ziet, want we hebben ze niet eerder gesproken ofzo hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
symboliek kan natuurlijk ook universeel zijn...
Heeft weinig met dit topic te maken, hm?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Dit vind ik ook weer zo'n vreemd artikel van Niburu; http://niburu.co/index.ph(...)rcheologie&Itemid=19 Dus omdat je gekke cirkels ziet is het een stad van 200k jaar oud
De symbolen/figuren wel, de betekenis betwijfel ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
symboliek kan natuurlijk ook universeel zijn...
Ja, dat denk ik ook. Maar ik weet ook niet hoe aliens zouden denken...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
als ze dat hadden gewild hadden ze die mogelijkheid toch elke dag al gehad? Die camera's komen er echt wel hoor. Ik denk dat elke uitzending ter wereld wordt onderbroken om die gebeurtenis live in beeld te brengen.
Mwha, was eerder een aanvulling op mn andere post.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:32 schreef Gray het volgende:
Heeft weinig met dit topic te maken, hm?
Reken maar dat dat schrikken is. En ik vraag me ook af waar ze landen. In welk werelddeel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef WSquater het volgende:
Zijn er nog echt mensen die dit écht geloven? Ik geloof best wel dat er nog ergens anders leven is dan hier op aarde (het universum is immers groot, héél groot), maar dit soort datums (van "de aliens zullen zich laten zien") worden tegenwoordig vrijwel maandelijks aangekondigd...
Edit: nog ter informatie. Ik zou het trouwens wel heel erg tof vinden als het écht waar is, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Als het wel zo is dan zou het echt heel gaaf zijn om mee te maken (want zeg nou eerlijk, hoe vaak maak je het mee dat aliens zich aan ons voorstellen?
Áls het al echt gebeurd, dan vraag ik me wel af hoe de mensheid gaat reageren. Ik denk zelf sommigen angstig, sommigen blij en sommigen vinden het spannend (dus een tikkeltje blij, een tikkeltje angstig)
Dat hoop ik juist wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Giester het volgende:
Ik vind het wel een mooi verhaal allemaal.
Die SaLuSa die al jaren roept we komen er aan. Een jaar daarna komen ze er echt aan. Toen zeiden ze dat ze nu echt komen. Toen kwamen ze echt echt. Maar nu komen ze zeker echt. En wij maar wachten. Haha.
Maar goed nu is er een deadline gezet en genoemd. Als ze nu niet komen, dan lijkt mij de geloofwaardigheid (in hoeverre die er al is) helemaal verdwenen.
Maar ik quote SaLuSa:
"Yes, we have the deadline Saturday the 4th. of August in mind and no longer, before we take matters into our own hands."
Bron: http://www.treeofthegolde(...)lusa__30july2012.htm
Dus we zullen zien!
En als ze echt komen, dan hoop ik dat ze iig niet vegetarisch zijn.
Het komt op mij dan ook over alsof iemand aliens gebruikt om zijn messiascomplex te uiten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef WSquater het volgende:
Kijk, heel dat gedoe met God maakt het verhaal - voor mij - al een stuk ongeloofwaardiger. Het ene moment zijn er buitenaardsen die zich willen openbaren aan de wereld, op 't andere moment ligt alles in de handen van God en heeft heel dit verhaal alles met de Bijbel te maken.
En @het-bericht-hierboven: oftewel; ze geven tegengas. Eerst was 4 augustus nog de "uiterste datum" en nog voordat het 4 augustus is wordt er al gezegd: "tja, misschien gebeurt er toch niets"
En zo gaat het altijd met dit soort berichten. Er is een datum, vervolgens naderen we die datum, vervolgens lees je berichten van "misschien toch niet", dan is het die datum geweest en is er niks gebeurd, er wordt een nieuwe datum geprikt - en de cyclus begint opnieuw.
En ik maar denken dat gechannelde informatie superbetrouwbaar wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef valandil25 het volgende:
4 augustus zit er waarschijnlijk niet in..
Besef beste mensen, dat veel werk in dit project is gaan zitten en we
kunnen dit niet zomaar laten voorbijgaan. Wij kunnen jullie geen exacte
datum geven want we leven altijd in het nu. Wat ik jullie wel kan
vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarop de
volgelingen/donkere zielen volledig moeten samenwerken … een belofte die
door hen een lange tijd geleden is gedaan, maar waar ze zich nooit aan
hebben gehouden. Nu moeten ze op die datum eindelijk samenwerken. Als ze
dit niet doen dan zal het project worden overhandigd aan de goddelijke
bron en zal het uitgevoerd worden door de Galactische broeders. Hoe dan
ook … openbaarmaking zal op de meest gunstige tijd plaatsvinden. Verbind
er echter geen exacte datum aan, geef het over en laat aan God de
beslissing. Het zal allemaal kristalhelder worden dat vanaf de uiterste
datum, 4 augustus, hoe en wanneer dingen zich gaan ontvouwen; dan kunnen
wij verdere gaan . Hangt allemaal af van de besluiten, de tijdlijnen, de
omstandigheden ... waar je wel zeker van kunt zijn is dat 4 augustus een
enorme verandering teweeg zal brengen, want dit wordt het startpunt.
Openbaarmaking kan niet langer worden uitgesteld; het gebeurt in jullie
NU-moment. Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
tijd-frame impliceert dan één dag: dus verwacht geen armada van UFO’s op
die specifieke datum.
Ik hou van jullie, mijn geliefden, en ik werk hard aan het
Disclosure-project om jullie allen er doorheen te leiden, want jullie als
mensheid zijn belangrijk voor mij.
Ik Ben Saint Germain (gelezen op unitynet.nl)
Nou overmorgen weten we het, nog maar twee nachtjes slapenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En ik maar denken dat gechannelde informatie superbetrouwbaar was
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef valandil25 het volgende:
4 augustus zit er waarschijnlijk niet in..
Besef beste mensen, dat veel werk in dit project is gaan zitten en we
kunnen dit niet zomaar laten voorbijgaan. Wij kunnen jullie geen exacte
datum geven want we leven altijd in het nu. Wat ik jullie wel kan
vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarop de
volgelingen/donkere zielen volledig moeten samenwerken … een belofte die
door hen een lange tijd geleden is gedaan, maar waar ze zich nooit aan
hebben gehouden. Nu moeten ze op die datum eindelijk samenwerken. Als ze
dit niet doen dan zal het project worden overhandigd aan de goddelijke
bron en zal het uitgevoerd worden door de Galactische broeders. Hoe dan
ook … openbaarmaking zal op de meest gunstige tijd plaatsvinden. Verbind
er echter geen exacte datum aan, geef het over en laat aan God de
beslissing. Het zal allemaal kristalhelder worden dat vanaf de uiterste
datum, 4 augustus, hoe en wanneer dingen zich gaan ontvouwen; dan kunnen
wij verdere gaan . Hangt allemaal af van de besluiten, de tijdlijnen, de
omstandigheden ... waar je wel zeker van kunt zijn is dat 4 augustus een
enorme verandering teweeg zal brengen, want dit wordt het startpunt.
Openbaarmaking kan niet langer worden uitgesteld; het gebeurt in jullie
NU-moment. Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
tijd-frame impliceert dan één dag: dus verwacht geen armada van UFO’s op
die specifieke datum.
Ik hou van jullie, mijn geliefden, en ik werk hard aan het
Disclosure-project om jullie allen er doorheen te leiden, want jullie als
mensheid zijn belangrijk voor mij.
Ik Ben Saint Germain (gelezen op unitynet.nl)
Ze gaan 't waarschijnlijk weer uitstellen hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou overmorgen weten we het, nog maar twee nachtjes slapen
En je weet: van uitstel komt afstelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ze gaan 't waarschijnlijk weer uitstellen he
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Reken maar dat dat schrikken is. En ik vraag me ook af waar ze landen. In welk werelddeel.
Dus overmorgen weten we meer. Of we weten niks meer. En dat laatste denk ik zelf.
Damn!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef valandil25 het volgende:
<snip>
verwacht geen armada van UFO’s op die specifieke datum.
<snip>
Nou?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Dit is ook best apart weer, niet alleen het stadion dat vernietigd is, maar die lijnen in dat Big Brother oog.
En bij niemand de gedachte dat het een stunt is? Of een complot? Dat de ''aliens'' die gaan landen gewoon mensen zijn? Om angst, paniek en chaos te zaaien? Of om welke reden dan ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]lijkt me niet fijn. Ineens niks meer weten. Maar ach, dat weet je dan toch ook niet meer
Anyway: Op zich zou het geen rare keuze zijn. De hele wereld staat er bovenop met live uitzendingen. Als er dan een ufo land en een paar aliens stappen uit, voor het oog van duizenden camera's en toeschouwers, valt dat stukken lastiger af te doen als een 'weerballon' uiteraard.![]()
Hoe dan ook, verwacht er bitter weinig van, maar van mij mogen ze komen hoor.
Veeg die corrupte bende van politici en bankiers en andere grootgrutters die hier op aarde de dienst uit maken, maar opzij. Opgeruimd staat netjes.
... maar zal wel weer niets worden.
Ik hoop dat ze over de Polderbaan komen, dan ga ik even naar de spottersplekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En bij niemand de gedachte dat het een stunt is? Of een complot? Dat de ''aliens'' die gaan landen gewoon mensen zijn? Om angst, paniek en chaos te zaaien? Of om welke reden dan ook.
Waarom quote je mijn post zonder de vragen te beantwoorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze over de Polderbaan komen, dan ga ik even naar de spottersplek
Oh sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Waarom quote je mijn post zonder de vragen te beantwoorden?
tuurlijk kan daar wel aan gedacht worden, maar de wezens die bij ons langs komen zijn ongeveer 3 meter en 35 centimeter lang plus dat de ruimteschepen die ze overal ter wereld hebben hangen, zichtbaar worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En bij niemand de gedachte dat het een stunt is? Of een complot? Dat de ''aliens'' die gaan landen gewoon mensen zijn? Om angst, paniek en chaos te zaaien? Of om welke reden dan ook.
Duidelijk, zo denk ik er ook ongeveer over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry.
Ik denk dat het allemaal een verzinsel is en dat er zaterdag helemaal niets gebeurt. Geen complot, geen stunt, gewoon helemaal niks wat met aliens te maken heeft.
Jij denkt echt dat ze komen binnenkort?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:19 schreef valandil25 het volgende:
[..]
tuurlijk kan daar wel aan gedacht worden, maar de wezens die bij ons langs komen zijn ongeveer 3 meter en 35 centimeter lang plus dat de ruimteschepen die ze overal ter wereld hebben hangen, zichtbaar worden.
lijkt me een knappe hoax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |