Nee, ik bedoelde daadwerkelijk slechte smaak.quote:
Kak wou ik wat posten word ik echt even door de muziek weggekaaptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde daadwerkelijk slechte smaak.
Goed nummer ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kak wou ik wat posten word ik echt even door de muziek weggekaapt
Zegt me zo niks, en ik heb de radio aan, en dat is te ver lopen om uit te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Sting - Ellas Danzan Solas (Cueca Solas)
Was wel leuk, die brandende ogen vind ik minder, zo maar even wisselen tussen het linker en rechter oor op het matras.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, en ik heb de radio aan, en dat is te ver lopen om uit te zetten.
rechteroor ligt toch beterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was wel leuk, die brandende ogen vind ik minder, zo maar even wisselen tussen het linker en rechter oor op het matras.
quote:
Ik slaap op twee orenquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik slaap op twee oren
Ik rol/draai/maal teveel
Onwaar denk ik. De deur zit bij mijn linkerteen, en zelfs in je slaap wil je naar de deur kijken dacht ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken hetmaar gewoon liggen is beter op je rechter dan op je linkeroor
Mijn deur zit ook aan de linkerkant als ik in bed lig.. en toch lig ik er met mn rug altijd naartoe.. Held als ik benquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Onwaar denk ik. De deur zit bij mijn linkerteen, en zelfs in je slaap wil je naar de deur kijken dacht ik.
Heeft meer te maken met je inrichting.
Stoutert! Ik zou je bijna slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn deur zit ook aan de linkerkant als ik in bed lig.. en toch lig ik er met mn rug altijd naartoe.. Held als ik ben
* Good.vs.Evil pakt het mes dat onder haar bed ligt vastquote:
Oeh je ligt al op bed. Dan jen ik nog even met een waterpistooltje (neus, heel zacht), spring ik er gezellig naast, geef ik je een kus op de wang en wens ik je een goede nachtrust. Indien u mij nodig heeft...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil pakt het mes dat onder haar bed ligt vast
zeker weten?
Ik zit erop..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh je ligt al op bed. Dan jen ik nog even met een waterpistooltje (neus, heel zacht), spring ik er gezellig naast, geef ik je een kus op de wang en wens ik je een goede nachtrust. Indien u mij nodig heeft...
Volstrekt gestoord, maar geen kwaad in de zin hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit erop..je bent een idioot ook he?
goodnight I guess
euhm.. wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volstrekt gestoord, maar geen kwaad in de zin hoor.
Wel jammer af en toe, ik ben te lief
Is me vandaag weer meer dan eens verteld
Altijd fijn te lief zijn, ik ben altijd zo stom beschermend etc..
En dan maak jij een fout....
Als je wat minder lief was dan....quote:
ik denk, dat ik het nu helemaal kwijt benquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je wat minder lief was dan....
Ja lastig, maar ga eens vervelend doen en blabla...
En iedereen bedoelt het goed, maar als je "redelijk" baalt van je situatie helpt dat niet echt.
Zo moeilijk is het niet hoor..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ben ik dan de enige die het niet meer snapt?
ah, kijk.. dat begrijp ik..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor..
We zijn te lief voor de dames, dus vallen we buiten de boot.. Friendzone etc..
Wie wel?quote:
netjes hoeft niet, zolang het maar begrijpelijk isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:16 schreef Rafeiro het volgende:
Maar kan het meeste wel uitleggen hoor, maar dat moet netjes en ik zit redelijk vol frustratie.
Dat is omdat je te lief bent?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor..
We zijn te lief voor de dames, dus vallen we buiten de boot.. Friendzone etc..
Dat s bij Jofu ook niet het probleem hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Te lief.Daar heb ik nou nooit last van.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat s bij Jofu ook niet het probleem hoor
Ja sorry hoor maar Joof straalt gewoon "help ik ben heel onzeker en dat komt grotendeels door mijn lengte" uit. En dat maakt gewoon onaantrekkelijk.quote:
Ik moest lachenquote:
Je kan de titel toch wel lezen! Dan snap je de grap ook al wel hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet klikken, heb karma police opstaan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan de titel toch wel lezen! Dan snap je de grap ook al wel hoor!
Het is altijd tijd voor dead baby jokes!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een fijne droom.
Toen werd ik wakker en voelde de maandenlange eenzaamheid als een olietanker op mijn schouders.
Niemand wordt blij van metal. Niemand met smaak, in elk geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oneliner metal!Daar word je blij van!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van metal. Niemand met smaak, in elk geval.
je ging uitslapen? DOE DAN!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik ging uitslapen vandaag... zo klussen en verhuizen dus echt
Dit was toch het Bad Taste topic?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef twi het volgende:
Ik vind na 10u wakker worden, toch echt wel heel erg uitslapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
zou gaan bedoel je dan...
want je hebt het niet gedaan
Sinds een week of twee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit was toch het Bad Taste topic?
preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind na 10u wakker worden, toch echt wel heel erg uitslapen
ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind na 10u wakker worden, toch echt wel heel erg uitslapen
foei!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:55 schreef Evie het volgende:
KlustijdBen weer weg! O en peu kan je me whappen?.. je staat alleen op nummer en niet op naam in mn whatsup... grrrr
Het is je vergeven, heb je een berichtje gestuurd.quote:
je nummer staat wel opgeslagen maar hij linkt je naam niet aan de whatsapquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is je vergeven, heb je een berichtje gestuurd.
okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef Evie het volgende:
[..]
je nummer staat wel opgeslagen maar hij linkt je naam niet aan de whatsap
5 euro is niet genoeg compensatie voor de pijn die ze gaat toe brengenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
Evie's whatsapp mag geDMed worden voor 5 euro!
Alle chubby chasers niet tegelijk reageren!
Gewoon zorgen dat je 10m uit haar buurt bent, verder kan ze toch niet rennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
5 euro is niet genoeg compensatie voor de pijn die ze gaat toe brengen
Over smaak twisten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ook nog slapen af en toe he, en mijn woning is nog al makkelijk te vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je 10m uit haar buurt bent, verder kan ze toch niet rennen
Aangezien ze met de rollator de trap niet op komt zal dat wel meevallen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ook nog slapen af en toe he, en mijn woning is nog al makkelijk te vinden
Een matig liedje kan het gemis niet doen vergeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oneliner metal!Daar word je blij van!
Nooit een kwade vrouw onderschattenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien ze met de rollator de trap niet op komt zal dat wel meevallen toch?
Een matige misschien niet, maar Hatebreed is fokking vet jonge!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een matig liedje kan het gemis niet doen vergeten.
Psshhhh boze bitches zijn mijn specialiteit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit een kwade vrouw onderschatten
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een matig liedje kan het gemis niet doen vergeten.
"komt wel goed schatje *knijpt in wangetjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Psshhhh boze bitches zijn mijn specialiteit.
Yupquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
"komt wel goed schatje *knijpt in wangetjes" ?
Wel (door)bijten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Yup
Anders gewoon piemel in de mond, dan kunnen ze ook niet klagen
Allicht.quote:
dikke vette +1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaah.. Wat een kutmaand is Augustus nu al.. Financieel gezien
Wut up?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...quote:
Yup hier ook, augustus is altijd een rotmaandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
350 euro vrij te besteden? jeetje wat een luxequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...
Was dat maar zo, de boodschappen moeten er nog af, en ik moet nog zeker 2 keer tanken deze maand.. totaal ook bijna 300 euro als t niet meer is.. Dat wordt niet stappen deze maand, en ws kan ik dus ook niet naar de BBQ van Myra..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
350 euro vrij te besteden? jeetje wat een luxe
Ik zou direct tekenen voor 350!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is rustig, dus ik mis bijna 300 euro aan loon, daarbij heb ik onvoorziene uitgaven aan de auto gehad, dat kostte me zo'n 300 euro.. en dan alle vaste lasten.. Hop weg.. Normaal heb ik nog zo'n 6 a 700 over als alles eraf is, nu maar 350...
oke okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat maar zo, de boodschappen moeten er nog af, en ik moet nog zeker 2 keer tanken deze maand.. totaal ook bijna 300 euro als t niet meer is.. Dat wordt niet stappen deze maand, en ws kan ik dus ook niet naar de BBQ van Myra..
Welke studie volg je dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn niet de enige, als student is het nog lastigerGeloof me maar
MBO is geen studie, maar schoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Treinmachinist![]()
MBO, niet echt student als HBO of uni, maar qua inkomen is het erg lastig.
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn niet de enige, als student is het nog lastigerGeloof me maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MBO is geen studie, maar schooltijdens mijn studie werkte ik gewoon ernaast. Hield toen meer over dan toen ik daarna ging werken.
maar ik neem aan dat jij betaald krijgt voor je stages dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik wil graag werken, maar ik ben A) 25 dus al snel te oud voor bijbaantjes en B) Ik heb 10 weken school, 10 weken stage, 10 weken school en dan weer 10 weken stage.
De stage bij ons is niet van 9 tot 5, maar je kan op elk moment van de dag ingeroosterd zijn, en rekening houden met uitloop door vertraging. Dus een baantje er naast is dan al geheel onmogelijk.
Ik krijg helemaal niets , zelfs geen reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat jij betaald krijgt voor je stages dan?
Ik kon inderdaad 30u/week werken. overigens had ik een 100% flexibele baan. Het verschilde per week hoeveel en welke uren ik werkte.
Klopt, ik kon ook studeren onder werktijd. Was best een prima baantje, buiten dan dat het uurloon compleet bagger was, maar met slim plannen en studeren onder werktijd, was het nog redelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets , zelfs geen reiskostenvergoeding
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Je word stevig genaait dan, voorbereiding voor de echte baan straks?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Zo werkt dat nou ook weer niet meestal, je moet wel van te voren je beschikbaarheid opgeven. Anders komt iedereen op dezelfde tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
callcenter schijnt redelijk flexibel te zijn. Gewoon binnenlopen wanneer je wil en wat uren maken
Trainingen van 2 weken overal + zoveel uren per week beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
callcenter schijnt redelijk flexibel te zijn. Gewoon binnenlopen wanneer je wil en wat uren maken
Niet overal dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt dat nou ook weer niet meestal, je moet wel van te voren je beschikbaarheid opgeven. Anders komt iedereen op dezelfde tijd.
Tegenwoordig is een stagevergoeding verplicht toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt zuur.
Wat jij had was ideaal.
Het is een investering, voordeel is wel als je diploma heb, dat je baangarantie hebt, en al praktijkervaring + een riant salaris.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word stevig genaait dan, voorbereiding voor de echte baan straks?
Niet bij ons. Het is een nieuwe opleiding en school zegt dat de bedrijven het zelf mogen weten/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een stagevergoeding verplicht toch?
Sinds wanneer is dat? En is dat gerelateerd aan opleidingsniveau? Anders zouden co-schappen ook betaald moeten worden en andere HBO/UNI stages worden ook niet betaald bij mijn weten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, niet verplichtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(200-250 euro pm)
Volgens mij ook niet inderdaad. Overigens zijn de verschillen wel gigantisch, van bedrijven waar je niks krijgt. Tot bedrijven die gewoon een volledig salaris geven.quote:
Dat was bij de Rabo 2 jaar geleden. De Rabo was verplicht stagevergoeding te betalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? En is dat gerelateerd aan opleidingsniveau? Anders zouden co-schappen ook betaald moeten worden en andere HBO/UNI stages worden ook niet betaald bij mijn weten.
Accountancy is 400-800 gangbaar per maand voor stage. Ze rekenen bij sommige bedrijven ook gewoon 70-90 per uur voor een stagiairquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? En is dat gerelateerd aan opleidingsniveau? Anders zouden co-schappen ook betaald moeten worden en andere HBO/UNI stages worden ook niet betaald bij mijn weten.
Dat is dan een interne regeling geweest denk ik. Mijn vader betaald ook altijd het minimumloon als salaris vergoeding. Wat best leuk is voor een HBO/UNI stage.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was bij de Rabo 2 jaar geleden. De Rabo was verplicht stagevergoeding te betalen.
Bedrijven kunnen dat namelijk weer aftrekken van de belasting
Dat had ik, volledig salaris, maar dat is al weer 14 jaar geleden..... Ik word oudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet inderdaad. Overigens zijn de verschillen wel gigantisch, van bedrijven waar je niks krijgt. Tot bedrijven die gewoon een volledig salaris geven.
Best jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef Monopoly het volgende:
In het spoorvervoer houden ze de hand behoorlijk op de knip.
Nope, ook niet. Kan interne regeling zijn geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best jammer
Ik dacht echt dat het verplicht was
Misschien bij banken en gemeentes
Ik zit het nu ook te googlen, maar vind er niets over. Zal de VVD eens een mailtje sturen, voor in het partij programmaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best jammer
Ik dacht echt dat het verplicht was
Misschien bij banken en gemeentes
Ik heb zelfs wel eens een lease auto gekregen tijdens een stagequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had ik, volledig salaris, maar dat is al weer 14 jaar geleden..... Ik word oud
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit het nu ook te googlen, maar vind er niets over. Zal de VVD eens een mailtje sturen, voor in het partij programma
Dat had ik dan weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel eens een lease auto gekregen tijdens een stage
Bij ons is het niet verplicht maar volgens mij krijgt ongeveer de helft stagevergoedingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Meestal verplicht een opleiding een bedrijf wel tot stage vergoeding. Althans, bij HBO en uni opleidingen.
Ik vind dat ook niet meer dan normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Meestal verplicht een opleiding een bedrijf wel tot stage vergoeding. Althans, bij HBO en uni opleidingen.
lol. Ik liep dan ook stage bij een automerk, dat hielp wel, genoeg auto's op de zaak staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet
Ook niet nodig, woonde 5 minuten fietsen van mijn werk af, waarvoor ik 8 euro reiskostenvergoeding kreeg
Welke opleidingen eisen ze dat? Want met een schaarste aan plekken, kan ik me voorstellen dat bedrijven gewoon nee daartegen zeggen. En dat studenten dit gewoon accepteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Ik heb er altijd voor moeten onderhandelen, wel gekregen wat ik wilde meestal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij ons is het niet verplicht maar volgens mij krijgt ongeveer de helft stagevergoeding
ik heb normaal niks te klagen, maar deze maand is echt dramaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb vrij veel te besteden, maar is al op voor het eind van de maand
Sexy!quote:
Hoiquote:
nou kerel.. wat heb je het zwaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan heb ik het toch niet zo heel zwaar.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou kerel.. wat heb je het zwaarik heb nog 10 euro tot volgende week dinsdag
nee, ik moet toch alles leegeten, en ik heb best nog wel wat liggen.. alleen nooit iets waar ik echt zin in hebquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
Als je honger hebt mag je best een bordje mee eten hoor!
toen je het kocht welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik moet toch alles leegeten, en ik heb best nog wel wat liggen.. alleen nooit iets waar ik echt zin in heb
ja, toen wel.. en nu wou ik dat ik er wat anders van gekocht hadquote:
misschien kan je met iemand ruilen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, toen wel.. en nu wou ik dat ik er wat anders van gekocht had
neh, te veel moeite.. Ik moet eens leren om dingen op te eten.. heb net ook weer een vuilniszak gevuld met eten dat weg konquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
misschien kan je met iemand ruilen!
bij mij is het vaak zo dat ik er gewoon niet aan toe kom.. en dat het dan over datum blijkt te zijn als ik er eens aan beginquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neh, te veel moeite.. Ik moet eens leren om dingen op te eten.. heb net ook weer een vuilniszak gevuld met eten dat weg kon
Dat, of er gewoon even geen zin in hebben en dan ineens zien dat het over datum is.. of opengemaakt voor 1 plakje en daarna er geen zin meer in hebben enz enzquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij is het vaak zo dat ik er gewoon niet aan toe kom.. en dat het dan over datum blijkt te zijn als ik er eens aan begin
Zo kom ik er net achter dat m'n hagelslag ver over datum isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat, of er gewoon even geen zin in hebben en dan ineens zien dat het over datum is.. of opengemaakt voor 1 plakje en daarna er geen zin meer in hebben enz enz
ja ik gooi echt teveel weg, zo zonde....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat, of er gewoon even geen zin in hebben en dan ineens zien dat het over datum is.. of opengemaakt voor 1 plakje en daarna er geen zin meer in hebben enz enz
proef je niks vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kom ik er net achter dat m'n hagelslag ver over datum is
nja, chocola kan op zich bijna niet over datum, grote kans dat ie nog goed is, maar er alleen iets minder lekker uitzietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kom ik er net achter dat m'n hagelslag ver over datum is
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweetsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, chocola kan op zich bijna niet over datum, grote kans dat ie nog goed is, maar er alleen iets minder lekker uitziet
ik ken het.. ik ken het..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik gooi echt teveel weg, zo zonde....
Me too. Best beschamend als je weet hoeveel mensen op de wereld honger hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik gooi echt teveel weg, zo zonde....
iehll... viezemientjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweets
ik hou niet van kiwi!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb maar een kiwi gegeten, jeweets
Have funquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, de wasmachine is klaar, dus ik ga weer verder met nuttige dingen doen.. Adios![]()
en bedankt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, de wasmachine is klaar, dus ik ga weer verder met nuttige dingen doen.. Adios![]()
Hoi Twiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Hoi, hallo, goedenmiddag. Verhip, de wasmachine is klaar, waar zijn de nuttige dingetjes om te doen. Welles, nietes! Ohjee wat is het weer warm zeg vandaag. Heeft iemand nog hondjes uitgelaten? Poeh, poeh, het was me toch weer wat. Nou, doei!
Zal ik je alles vertellen over wat ik in mijn tuin heb gedaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Hoi, hallo, goedenmiddag. Verhip, de wasmachine is klaar, waar zijn de nuttige dingetjes om te doen. Welles, nietes! Ohjee wat is het weer warm zeg vandaag. Heeft iemand nog hondjes uitgelaten? Poeh, poeh, het was me toch weer wat. Nou, doei!
Tot in detail graag. Zeker als je het zonder broek hebt gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik je alles vertellen over wat ik in mijn tuin heb gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Laten we het over degelijke dingen hebben.Eten dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat toevallig, ik ook! Loop ik nog het risico om straks bij je aan tafel te zitten, of ben je nog niet van je pleinvrees af?quote:
In Groningen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook! Loop ik nog het risico om straks bij je aan tafel te zitten, of ben je nog niet van je pleinvrees af?
daar gaat iets mis, je moet lachen, niet wegkijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef kree het volgende:
Ik zag vanuit m'n raam op werk een leuk meisje in een auto die ff geparkeerd stond.
Ik beetje kijken enzo.
Grappig moment als je dan ziet dat zij dat ook doet en elkaars blikken elkaar kruisen![]()
Oepsss allebei weer de andere kant op kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef twi het volgende:
Deed ik maar toen was het overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaat iets mis, je moet lachen, niet wegkijken
Rode koontjes en alles, het is toch wat. Past zij nu in het lijstje musicalmeisje/buurmeisje/automeisje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
Deed ik maar toen was het over
Beetje allebei van oeps we zitten naar elkaar te gluren
laten we dit op automeisje houden maar dit is anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Rode koontjes en alles, het is toch wat. Past zij nu in het lijstje musicalmeisje/buurmeisje/automeisje?
Mensen die niet overheerlijke hamburgers eten met gebakken uienringen en komkommer, met een jalapenosaus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in Rotterdam gaan BBQ'en.
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet overheerlijke hamburgers eten met gebakken uienringen en komkommer, met een jalapenosaus.
Nee, nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.
Jij ook alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nu.
Ik moet nog mijn mail kijken of ik morgen moet werken.
Het is weer zover dat ik moeite heb om mijn mail te checken.
Morgen bbqtje bij mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Prima, dan rijden we toch langs wanneer het ongeveer tijd is om te eten.
Had ook weer zo iets kuts, wilde vrijdag vrij vragen want toch rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nu.
Ik moet nog mijn mail kijken of ik morgen moet werken.
Het is weer zover dat ik moeite heb om mijn mail te checken.
Rotterdamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in Rotterdam gaan BBQ'en.
quote:
Jullie wonen allebei zeker buiten de Randstadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
alle 4 'grote' steden for that matter.
Wie gooien we er op?quote:
Op dit moment ja, maar woonde twee jaar terug in Utrecht. Afgelopen jaren in Dublin gewoondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen allebei zeker buiten de Randstad
[..]
Wie gooien we er op?
Jou gooien we er op, natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie gooien we er op?
ja, ik zou echt niet in de randstad willen wonen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie gooien we er op?
Flips.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef twi het volgende:
[..]
Oud vlees is best taai. Wie is de jongste hier?
Noem je haar nu dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
grote bbq heb je dan nodig als je flips erop wil doen
moddervet zelfsquote:
Nee? Wat is er mis mee dan?quote:
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Op de barbecue met een flesje kerriesaus ernaast.
Je wilt niet weten hoeveel klappen ik dagelijks al krijg...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?
Dat is lief wel van jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
kom hier maar schuilen. ik heb niet eens een bbq dus hier ben je veilig voor dat gespuis.
Dat ik op de bbq terecht komquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Wat is er mis mee dan?
[..]
Je mag zeker niks anders zeggen van Myr?
Heet, wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel klappen ik dagelijks al krijg...
Het is slechts een excuus om mijn tanden in je buik te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is lief wel van je![]()
[..]
Dat ik op de bbq terecht kom
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet, wel.
[..]
Het is slechts een excuus om mijn tanden in je buik te zetten.
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?
Alleen als je een mooi strak buikje hebt of misschien wat lichte plooitjes. Niet zo een mega vetpens waar je je gebak nog op kunt zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt iets met buikjes he?
Dat laatste is dan ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je een mooi strak buikje hebt of misschien wat lichte plooitjes. Niet zo een mega vetpens waar je je gebak nog op kunt zetten(terwijl je staat dus)
Alleen voor feedersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook niet erg aantrekkelijk.
Nah de feeder is zelf meestal mager/normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker van elkaars dikke pensen taartjes eten
Ik ben veel te veel bewust van mijn pens. Dat gaat nooit lukken. Misschien als ik af ben gevallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker van elkaars dikke pensen taartjes eten
I killed itquote:
Dan wil je weer dikker worden voor de taartjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben veel te veel bewust van mijn pens. Dat gaat nooit lukken. Misschien als ik af ben gevallen.
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah de feeder is zelf meestal mager/normaal. Hij moet tenslotte al het vreten naar binnen slepen.
Ik wil niet dik worden. Ik wil zeer slank en gespierd worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wil je weer dikker worden voor de taartjes?
[..]
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.
Feeders geilen op dikke vrouwen .... ze willen zelf niet altijd even dik wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
Wat een onzin. Dan bestel je je boodschappen kan je beide lekker dik worden.
En nu heb ik het helemaal afgemaakt geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had al een killer voorzet gedaan
Welnee, het is woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nu heb ik het helemaal afgemaakt geloof ik
Oh shit, heb ik me daar ook niet aan gehoudenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, het is woensdag gehaktdag
Holaquote:
Hé clega!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef xFriendx het volgende:
Hi verrukkelijke hapjes, zolderavonturiers, vervelers en veterstrikdiplomahouders.
Collega! Ja prima! Morgen nog en dan weekend. Nog iets eerder weg ook want kapper. Even de boel kortwieken. Met u?quote:
Mooi zo, als je haar maar goed zit! #ijdelendingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Collega! Ja prima! Morgen nog en dan weekend. Nog iets eerder weg ook want kapper. Even de boel kortwieken. Met u?
Precies, nu echt te lang. Dus even flink de schaar er inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi zo, als je haar maar goed zit! #ijdelendingen![]()
Ik heb eigenlijk al weekendmorgenochtend een privé-afspraak en dan werk ik 's middags thuis.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, nu echt te lang. Dus even flink de schaar er in
Oh dat is wel relaxed dan, BBQ-weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit momenteel in Spijk, groningen, en hier is het heerlijk weer
Nee hier heerlijk zonnig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is wel relaxed dan, BBQ-weer![]()
Het werd hier vanmiddag zwaar bewolkt, benauwd, en op het moment dat ik thuis de deur achter me dichtgooide begon het te gieten, niet normaal
Wacht, ik kom er aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hier heerlijk zonnig.
Nu lekker aan een koud biertje in de tuin, sport op tv.
The good life
Oh aan het klussen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
Ik ben lekker helemaal wit :| Heel mn broek(verf enzo.. )
Lekker aan het klussen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoihoi!!![]()
Ik ben er om half 12 okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zo dan, kunnen nog wel even naar zee in Delfzijl
Wat liefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Klussen ja.. lekker nee
Voor stomme zusjes![]()
Van familie moet je het hebben he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Klussen ja.. lekker nee
Voor stomme zusjes![]()
quote:
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van familie moet je het hebben he.
Ik ben hier bij mijn neef nu een tuinhuis mee aan het zetten
Wil je ook mijn zusje zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?![]()
En dan is ze vast zo lief dat ik als dank dr was mag doen![]()
Whaha (gekke is dat ik het toch voor dr doe.. en ze had mn treinkaartje betaald
ook al een wonder opzich voor de krent die ze is
)
Ben jij ook zo moeilijk dat ik geen muziek mag luisteren tijdens het klussen, er geen bier is en ik geen koffie mag drinken of in de buurt van het huis mag roken?quote:
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies.. morgen mag ik gaan behangen.. vandaag dus alles geschuurd en gedicht schoongemaakt en voorbestreken.. en dan mag ik daarna gaan verven.. en raad eens wie de vloeren mag leggen?![]()
En dan is ze vast zo lief dat ik als dank dr was mag doen![]()
Whaha (gekke is dat ik het toch voor dr doe.. en ze had mn treinkaartje betaald
ook al een wonder opzich voor de krent die ze is
)
Oh voor haar kook je welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.
hmm wil ik dat wel? Daarna is het hopelijk maandag en dan mag ik voor een vriend een feest organiseren en dan verder met vrijgezellenfeest etc etc.. dus denk dat vakantie er toch niet inzit..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna mag je hier ook nog wel komen klussen. Betaal ik je treinkaartje, en krijg je drinken en kook ik voor je.
Jij mag alles want je klustquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo moeilijk dat ik geen muziek mag luisteren tijdens het klussen, er geen bier is en ik geen koffie mag drinken of in de buurt van het huis mag roken?
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm wil ik dat wel? Daarna is het hopelijk maandag en dan mag ik voor een vriend een feest organiseren en dan verder met vrijgezellenfeest etc etc.. dus denk dat vakantie er toch niet inzit..
(Wat schuift dat verder? Weet niet of ik je kook kunsten aandurf![]()
(kortom ben er gek genoeg voor))
www.justeat.nl bedoel jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?
Ghallowquote:
Als je had gekookt waren we vast niet zo gemeen geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was voor jullie, jullie verdiende mijn kookkunsten niet
En dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je had gekookt waren we vast niet zo gemeen geweest
Ik kreeg bijna een rolling toen ze zelf een roller pakte en begonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij mag alles want je klust![]()
En jeetje wat een eisen
8 uur ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy,vanaf hoe laat zijn we welkom bij je trouwens?
voor jou maar 15 e per uurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan koken hoor, en wat vraag je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |