SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Feyenoord Rotterdam
Futhead heeft wel meer kuren. ZO kan ik mijn teams niet meer opslaan maar dat komt misschien omdat ik veel teveel teams hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch raar van futhead. Muniain zou geen dode link hebben (als je de CDM mee zou rekenen), maar heeft toch maar 7 chem.
wij een potje?quote:
Misschien waren er klachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Futhead heeft wel meer kuren. ZO kan ik mijn teams niet meer opslaan maar dat komt misschien omdat ik veel teveel teams heb
Ik verdenk jullie er in ieder geval als eerste vanquote:
ziek teamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, goed. Even mijn nieuwe team testen.Ik invite je nu.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoort toch 9 chem te hebben ipv 7?
Hangt er vanaf of het dubbel of triple links zijn misschien...?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoort toch 9 chem te hebben ipv 7?
Geen IF Pukki op de markt
jupquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het dubbel of triple links zijn misschien...?
Live vanuit het ov?quote:
lol ja srry iets te veel gebruikt, maar is zo makkelijk als ze steeds vrijlopen he ;pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld Mo. Heb maar weinig geskilld, aangezien ik weet dat jij een container bent.Verdiend gewonnen, al had ik ook pech in de afronding. Je had op een gegeven moment wel een fase dat je LB [ afbeelding ] vast zat man.
Even rustig aan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Op die 2e heeft ze al een aantal maal vergeten schone spatlappen in te leggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Zelfde meisje als de foto..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima te raken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Op die laatste foto lijkt het heel iemand anders te zijn. En ze is 14 zo te zienZe is veel ouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt van een fotoshoot. Ze heeft heel veel normale pics op haar Facebook. En ja, ik heb haar op facebook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op die 2e heeft ze al een aantal maal vergeten schone spatlappen in te leggen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
en ohja skillen deed ik dit keer ook erg weinig, want vorige keer tegen je was het niet slim om je steeds na te proberen te doen, dus dit keer had ik me ingehoudenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol ja srry iets te veel gebruikt, maar is zo makkelijk als ze steeds vrijlopen he ;p
en containen deed ik juist erg weinig, had bijna de hele tijd zelf de man vast met l2 en kruisje, daardoor kon je ook paar keer schieten omdat ik de tackle focking scheef deed![]()
normaal alles achterin nog dichter hoor
Heb ik altijd last vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en ohja skillen deed ik dit keer ook erg weinig, want vorige keer tegen je was het niet slim om je steeds na te proberen te doen, dus dit keer had ik me ingehouden
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik altijd last van
phailen
Lindgren on tourquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens vrijdag met mi matti's op vakantie.. Een weekje weg in Nederland.
Betekent dat jullie een week van me af zijn. En ik ben er al zo weinig de laatste tijd..
Hoe moet hij het anders betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
vandaar dat je bovenaan staat in mn lijst met matchcoins deze maand, vast de week dat je weg bent goed gemaakt
IF Kandjiquote:
Ik dacht dat ik je mattie wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens vrijdag met mi matti's op vakantie.. Een weekje weg in Nederland.
Betekent dat jullie een week van me af zijn. En ik ben er al zo weinig de laatste tijd..
Voor jou ook wel iets neem ik aan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet wat voor jou lind?
Dat ook.quote:
Zeker. Bikkelhard raken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet wat voor jou lind?
Geen idee.quote:
Inderdaad. Even vooruitwerken he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
vandaar dat je bovenaan staat in mn lijst met matchcoins deze maand, vast de week dat je weg bent goed gemaakt
TOTY is het niet, maar kaartje is wel blauw. Alle MLS all stars hebben een blauwe kaart, afgelopen week waren er 2 IF teams.quote:
Koef is toch geblesseerd? Hoe kan hij nou een SIF hebben?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koef is toch geblesseerd? Hoe kan hij nou een SIF hebben?
Ik liet hem net eens invallen, omdat IF Lucas geblesseerd was. Als rechter CAM. Hij scoorde 2x en gaf 2 assists in 25 minuten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor mijn gevoel werken die kaartjes niet eens
Ben er ook van overtuigd dat het een glitch is die alleen werkt op de buitenkant van de kaart na die eerste wedstrijd..niet dat de attributes geboost blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor mijn gevoel werken die kaartjes niet eens
Placebo effect denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik liet hem net eens invallen, omdat IF Lucas geblesseerd was. Als rechter CAM. Hij scoorde 2x en gaf 2 assists in 25 minuten.Terwijl het daarvoor 2-1 was.
Eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben er ook van overtuigd dat het een glitch is die alleen werkt op de buitenkant van de kaart na die eerste wedstrijd..niet dat de attributes geboost blijven.
Dat heb ik eerder ook al gezegd! Ik weet niet of het zo is. Het was wel zijn eerste potje en toen voelde ik een duidelijke boost. Zal 't later nog eens proberen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben er ook van overtuigd dat het een glitch is die alleen werkt op de buitenkant van de kaart na die eerste wedstrijd..niet dat de attributes geboost blijven.
100% dat het werkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Placebo effect denk ik
Die 99 pace enzo is echt niet te merken vind ik
[..]
Eens
quote:
Rijstje gaat bitches hosselen in Stockholmquote:
quote:
O veel plezier mattiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Zweden.
Elke dag Zweedse meisjes neuken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
wat een baas, dankzij al het geluk van de wereld gelijk eindigen en dan klikt ie nog netjes alleen verlenging aan![]()
Hij ragequitte wel na de 3-2 terwijl er nog een paar min waren, maar toch.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Veel plezier rijst, kijk nu al uit naar de instagram pics van Zweedse chicks
Van januari...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die is lekker veel waard als transferred speler....
quote:
Dat ligt eraan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie kan mij van een team van 200k voorzien?
Het maken ervan of het sponsoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie kan mij van een team van 200k voorzien?
GJE zegt de elf spelers en de formatie en dan maak jij het team in futhead zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Welke formatie, en welke spelers?
BBVA en 4231quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alleen maken
Ik zat te denken aan Liga BBVA, nooit gehad
In 4231 graag
Jara ST, rest BBVAquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alleen maken
Ik zat te denken aan Liga BBVA, nooit gehad
In 4231 graag
Enige teams waar ik niet op uitgekeken ben is MLS bronzes en Eresilvers, dat zijn heldenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Thorb het volgende:
Misschien moet je een keer 2 teams tegelijk hebben om ze af te wisselen, ben je ze misschien niet na 1 dag al zat
Rossi is geen pacenegerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, voor pacenegers ja. Jara is gewoon lief.
Ja dat vond hij ook van RvP en Ibra dus ik kijk er niet meer van op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Vela slecht.Het wordt hier met de dag idioter.
VDM had nog een prachtig superbe 352 team met TOTY De Rosario (op cdm)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Wie kan voor mij een geweldig leuk 352 team maken met TOTY De Rosario.
Het liefst zonder dat het compleet MLS wordt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
VDM had nog een prachtig superbe 352 team met TOTY De Rosario (op cdm)
Goede chem krijg je dan ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
RvP ST, en Ibra CF, is dat uberhaupt iets?
Ja dat is iets ja. Jammer dat het niet kan he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geojen linkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
help me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Speel ik niet eensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dat dit al bijna anderhalf jaar FUT speelt.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dat dit al bijna anderhalf jaar FUT speelt.
Bij GJE is het een beetje de piranha-factor..we zwemmen continu cirkeltjes om hem heen en als er dan een druppeltje bloed valt dan vliegen we er allemaal bovenopquote:
Ekkes kiekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Anders had je die meisjes wel geneuqt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zweden
Helaas was ik met mijn vriendin op vakantie deze keer
Ik moet het even gepost hebben: "quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik ineens zo (10) zie staan dan weet ik gewoon dat GJE iets heeft gezegdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij GJE is het een beetje de piranha-factor..we zwemmen continu cirkeltjes om hem heen en als er dan een druppeltje bloed valt dan vliegen we er allemaal bovenop
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anders had je die meisjes wel geneuqt?
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stiekem houden jullie stuk voor stuk van me
Waar was je nou, nu moest ik met een stel sukkeltjes spelen die niet eens wisten hoe we samen cops 'n crooks konden spelenquote:
Haters gaan haten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar was je nou, nu moest ik met een stel sukkeltjes spelen die niet eens wisten hoe we samen cops 'n crooks konden spelen
Moet je laf doen, RPG pakken en mensen die mooie auto's / motoren hebben wegblazenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga nooit meer GTA doen, word er echt veel te agressief van.
Omg. Bijna gelijkwaardig.quote:
Tja gevalletje GMTA.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omg. Bijna gelijkwaardig.
Ik zoek alleen nog een tof spitsenkoppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag Friend ook, maar ik denk dat Kevje geen pacehoer is..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper mag je zelf uitzoeken(Ipv spits Friend kun je ook Haber oid, of gewoon MLS)
Kevin is wel een pacehoer helaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zag Friend ook, maar ik denk dat Kevje geen pacehoer is..
Jackson Johnsonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
HAHA TWEE ZWARTE JACKSONS IN JE TEAM EN OOK NOG EEN ZWARTE KAART
Spitsen UP Occean en IF Jackson, rest MLSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Gestopt met FUT? Da ken nie he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:16 schreef DannyDeko het volgende:
Missen jullie me al?
Ik heb stiekem wel weer zin in een potje FUT
Pwetty kewl!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Door spitsen is het budget wat hoger, maar met NIF spitsen klopt het wel voor 200k denk ik. Iedere EPL keeper OF Belgen GK kan.
quote:
Dan moet ik wel iets van een begin hebben..gewoon een blank team voor 200k is niet echt leuk om te maken.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn van pace eigenlijk
Nja als iedereen er nou even 10 maakt hebben we er 50, kunnen we weer bijna een maand vooruit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel iets van een begin hebben..gewoon een blank team voor 200k is niet echt leuk om te maken.
Mja, ik dacht aan 4231 BBVA, maar da's schijt zegt Rijst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel iets van een begin hebben..gewoon een blank team voor 200k is niet echt leuk om te maken.
Thats waissis!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Torres, rest mls bbvaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, ik dacht aan 4231 BBVA, maar da's schijt zegt Rijst.
Misschien iets met Ibra/Torres/RvP ofzo
Teams zonder negers zijn serieus wel echt zeldzaamquote:
Je hoeft niks te maken hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja als iedereen er nou even 10 maakt hebben we er 50, kunnen we weer bijna een maand vooruit.
ik ga even kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, ik dacht aan 4231 BBVA, maar da's schijt zegt Rijst.
Misschien iets met Ibra/Torres/RvP ofzo
De beste kopper centraalquote:
Speelt erg fijn vind ik zelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
Ik maak ook wel vaak 4231 maar eigenlijk speelt het voor geen meter, het ziet er wel leuk uit
Mijn El Hamdaoui teram speelt manne chillquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
Ik maak ook wel vaak 4231 maar eigenlijk speelt het voor geen meter, het ziet er wel leuk uit
Weet je zeker dat Rosario 9 heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
En zo zal het gebeuren.
Heb op je eisen gelet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn van pace eigenlijk
Goed team. RvN ontbreekt alleen nogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor GJE.
[..]
Heb op je eisen gelet.Heb er rekening meegehouden.
nu zijn ze ook al erg cheap. ik maakte even een brons mls team met fucito en oduro. 10k was ik klaar en heb ik alle sterren!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
die MLS spelertjes haal ik wel na dat toernooi.
Mooien Chuzzzquote:
Ik vind 6k voor een Rodgers en 5k voor een De Guzman vrij duur nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
nu zijn ze ook al erg cheap. ik maakte even een brons mls team met fucito en oduro. 10k was ik klaar en heb ik alle sterren!
Ik moest lachen om dat teamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor GJE.
[..]
Heb op je eisen gelet.Heb er rekening meegehouden.
de Guzman.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
Enige fatsoenlijke wide CAMs in de BBVA zijn Iniesta en Ozil
Iniesta is al te duurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
Enigste fatsoenlijke wide CAMs in de BBVA zijn Iniesta en Ozil
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit team maken denk ik
[ afbeelding ]
Tof team.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Had eerst Iniesta RCAM, maar dan ga ik boven budget. Weinig inspiratie, maar denk dat het wel een goed team is. Michu is een held.
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Had eerst Iniesta RCAM, maar dan ga ik boven budget. Weinig inspiratie, maar denk dat het wel een goed team is. Michu is een held.
Oeh, met Bojan, die wilde ik ook proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
CF haalt vaak genoeg mijn ST inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CF
Huh? Ik heb Agüero ook op CF en van Persie als ST.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CF
Usain Schakenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit team maken denk ik
[ afbeelding ]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh? Ik heb Agüero ook op CF en van Persie als ST.
Snap nooit waarom die pro's hem niet eens kort leggen als iemand fucking 4 meter achter de tafel staatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)-rally-dingfeng.html
Daarom heb ik het ook andersom. David Silva op RAM lijkt me sowieso kut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap nooit waarom die pro's hem niet eens kort leggen als iemand fucking 4 meter achter de tafel staat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.
Mag je zelf weten. Ik heb nog nooit met Bojan gespeeld dus ik weet niet wat hij kan. Silva als schaduwspits vind ik persoonlijk wel fijn.quote:
Y tu mamá tambiénquote:
wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Linkse spelers voelen echt raar aan
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaarquote:
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaar
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaar
Met een keeper moet je niet mee verdedigen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Als het even kan...
Ja linksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Wat hebben RVP, Lukaku en Vela gemeen?![]()
![]()
![]()
Zijn voetballers!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hebben RVP, Lukaku en Vela gemeen?![]()
![]()
![]()
Jantwitter:SpursOfficial twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:13:277 - Penalty to NY Red Bulls - Vertonghen foul on Cahill. reageer retweet
Je hebt nog nooit met Aboubakar gespeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
De beste silvers zijn links: Vela, Sanchez en MarlosQua bronzes o.a. Baek Ji Hoon en Slew maar die horen zeker niet bij de beste vind ik
Ja, 4 sure. Een klein kind als jij moet allang in bed liggen.quote:
Vela en Castaignos zijn voor mij de beste silver spitsen. En ja ik heb met Aboubakar gespeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met Aboubakar gespeeld
een keeper met een spits vergelijkenquote:
Ga nou maar slapen Kentje, morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vela en Castaignos zijn voor mij de beste silver spitsen. En ja ik heb met Aboubakar gespeeld.
Spits?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
een keeper met een spits vergelijken
vertonghen is een spits aangezien hij niet kan verdedigen maar wel scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spits?
Vergelijken?
Waar heb je het over steefie.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
vertonghen is een spits aangezien hij niet kan verdedigen maar wel scoren
iedereen 80 pacequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1675485 De vraag is: is dit pace abuse? Ik vind hem geniaal, maar ik weet niet of Sigurdarson 9 chem krijgt als ik de Wolves versie gebruik.
Mij welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Johnbon het volgende:
Zo weer even alles terug gelezen. Niks gemist!
Nee, en 80 pace valt echt wel mee vergeleken met andere teamsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen 80 pacepacehoer!
En moet jij niet slapen
Ik vindt het best opwindend als je zo naief doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, en 80 pace valt echt wel mee vergeleken met andere teams
Dit snap ik niet maar ik ga nu maar slapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik vindt het best opwindend als je zo naief doet.
Weltrustenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet maar ik ga nu maar slapen
IF´s krijg je nooit, ik heb nu bijna 1 miljoen uitgegeven. Mijn beste was IF Ibi Afellayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:56 schreef Maver24 het volgende:
jammer geen IF gekregen tijdens de 2x change happy hours uit bronze packs
wel gekregen:
Gobern
Ings
Slew
en een rare silvere genaamd Ede uit de 2e bundesliga
Wel een ex-PSV'erquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
IF´s krijg je nooit, ik heb nu bijna 1 miljoen uitgegeven. Mijn beste was IF Ibi Afellay
Dank je wel voor deze post. Hoef ik niks terug te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Johnbon het volgende:
Zo weer even alles terug gelezen. Niks gemist!
ohh kquote:
beide?quote:
Gisteren toch weer een 3e TOTY speler in een bronzen pack gehad. Was een LB uit de MLS, leverde maar 6.5K op, dus vond het de moeite van het posten niet waard. En GJE, maak ons nooit meer blij met een dooie musquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
IF´s krijg je nooit, ik heb nu bijna 1 miljoen uitgegeven. Mijn beste was IF Ibi Afellay
Een levende iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren toch weer een 3e TOTY speler in een bronzen pack gehad. Was een LB uit de MLS, leverde maar 6.5K op, dus vond het de moeite van het posten niet waard. En GJE, maak ons nooit meer blij met een dooie mus
Ik heb nog nooit gevlogenquote:
Serieus?quote:
Ja, vind het een soort van engquote:
Moesten een keer 4 uur snachts weg om te gaan vliegen. Besloten de nacht op te blijven, hele nacht aircrash investigations gekeken, waren een stuk of 10 afleveringen achter elkaar toen die avond/nachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, vind het een soort van eng
Als ik die Air Crash Investigstion dingen gezien heb, dan ben ik meteen klaar
Snap ik op zich wel maar ik zou toch een keer doorbijten en het doen en dan kom je erachter dat het super relaxed is. Gewoon biertje erbij en daarna filmpje kijken of slapen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, vind het een soort van eng
Als ik die Air Crash Investigstion dingen gezien heb, dan ben ik meteen klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |