quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit team maken denk ik
[ afbeelding ]
Tof team.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Had eerst Iniesta RCAM, maar dan ga ik boven budget. Weinig inspiratie, maar denk dat het wel een goed team is. Michu is een held.
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Had eerst Iniesta RCAM, maar dan ga ik boven budget. Weinig inspiratie, maar denk dat het wel een goed team is. Michu is een held.
Oeh, met Bojan, die wilde ik ook proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
CF haalt vaak genoeg mijn ST inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CF
Huh? Ik heb Agüero ook op CF en van Persie als ST.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CF
Usain Schakenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit team maken denk ik
[ afbeelding ]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh? Ik heb Agüero ook op CF en van Persie als ST.
Snap nooit waarom die pro's hem niet eens kort leggen als iemand fucking 4 meter achter de tafel staatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)-rally-dingfeng.html
Daarom heb ik het ook andersom. David Silva op RAM lijkt me sowieso kut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap nooit waarom die pro's hem niet eens kort leggen als iemand fucking 4 meter achter de tafel staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |