Huh? Ik heb Agüero ook op CF en van Persie als ST.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje om Bojan zijn pace te wasten op CF
Usain Schakenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit team maken denk ik
[ afbeelding ]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh? Ik heb Agüero ook op CF en van Persie als ST.
Snap nooit waarom die pro's hem niet eens kort leggen als iemand fucking 4 meter achter de tafel staatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)-rally-dingfeng.html
Daarom heb ik het ook andersom. David Silva op RAM lijkt me sowieso kut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap nooit waarom die pro's hem niet eens kort leggen als iemand fucking 4 meter achter de tafel staat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.
Mag je zelf weten. Ik heb nog nooit met Bojan gespeeld dus ik weet niet wat hij kan. Silva als schaduwspits vind ik persoonlijk wel fijn.quote:
Y tu mamá tambiénquote:
wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Linkse spelers voelen echt raar aan
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaarquote:
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaar
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaar
Met een keeper moet je niet mee verdedigen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Als het even kan...
Ja linksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Wat hebben RVP, Lukaku en Vela gemeen?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |