quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet zoveel snelle Spaanse CAMs. Misschien kun je dan die pace beter op de flanken gebruiken bedoelde ik.
Mag je zelf weten. Ik heb nog nooit met Bojan gespeeld dus ik weet niet wat hij kan. Silva als schaduwspits vind ik persoonlijk wel fijn.quote:
Y tu mamá tambiénquote:
wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Linkse spelers voelen echt raar aan
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaarquote:
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaar
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je aanloop anders indelen zegmaar
Met een keeper moet je niet mee verdedigen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Als het even kan...
Ja linksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Wat hebben RVP, Lukaku en Vela gemeen?![]()
![]()
![]()
Zijn voetballers!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hebben RVP, Lukaku en Vela gemeen?![]()
![]()
![]()
Jantwitter:SpursOfficial twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:13:277 - Penalty to NY Red Bulls - Vertonghen foul on Cahill. reageer retweet
Je hebt nog nooit met Aboubakar gespeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
De beste silvers zijn links: Vela, Sanchez en MarlosQua bronzes o.a. Baek Ji Hoon en Slew maar die horen zeker niet bij de beste vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |