IF´s krijg je nooit, ik heb nu bijna 1 miljoen uitgegeven. Mijn beste was IF Ibi Afellayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:56 schreef Maver24 het volgende:
jammer geen IF gekregen tijdens de 2x change happy hours uit bronze packs
wel gekregen:
Gobern
Ings
Slew
en een rare silvere genaamd Ede uit de 2e bundesliga
Wel een ex-PSV'erquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
IF´s krijg je nooit, ik heb nu bijna 1 miljoen uitgegeven. Mijn beste was IF Ibi Afellay
Dank je wel voor deze post. Hoef ik niks terug te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Johnbon het volgende:
Zo weer even alles terug gelezen. Niks gemist!
ohh kquote:
beide?quote:
Gisteren toch weer een 3e TOTY speler in een bronzen pack gehad. Was een LB uit de MLS, leverde maar 6.5K op, dus vond het de moeite van het posten niet waard. En GJE, maak ons nooit meer blij met een dooie musquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
IF´s krijg je nooit, ik heb nu bijna 1 miljoen uitgegeven. Mijn beste was IF Ibi Afellay
Een levende iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren toch weer een 3e TOTY speler in een bronzen pack gehad. Was een LB uit de MLS, leverde maar 6.5K op, dus vond het de moeite van het posten niet waard. En GJE, maak ons nooit meer blij met een dooie mus
Ik heb nog nooit gevlogenquote:
Serieus?quote:
Ja, vind het een soort van engquote:
Moesten een keer 4 uur snachts weg om te gaan vliegen. Besloten de nacht op te blijven, hele nacht aircrash investigations gekeken, waren een stuk of 10 afleveringen achter elkaar toen die avond/nachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, vind het een soort van eng
Als ik die Air Crash Investigstion dingen gezien heb, dan ben ik meteen klaar
Snap ik op zich wel maar ik zou toch een keer doorbijten en het doen en dan kom je erachter dat het super relaxed is. Gewoon biertje erbij en daarna filmpje kijken of slapen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, vind het een soort van eng
Als ik die Air Crash Investigstion dingen gezien heb, dan ben ik meteen klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |