Ja, 4 sure. Een klein kind als jij moet allang in bed liggen.quote:
Vela en Castaignos zijn voor mij de beste silver spitsen. En ja ik heb met Aboubakar gespeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met Aboubakar gespeeld
een keeper met een spits vergelijkenquote:
Ga nou maar slapen Kentje, morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vela en Castaignos zijn voor mij de beste silver spitsen. En ja ik heb met Aboubakar gespeeld.
Spits?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
een keeper met een spits vergelijken
vertonghen is een spits aangezien hij niet kan verdedigen maar wel scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spits?
Vergelijken?
Waar heb je het over steefie.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
vertonghen is een spits aangezien hij niet kan verdedigen maar wel scoren
iedereen 80 pacequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1675485 De vraag is: is dit pace abuse? Ik vind hem geniaal, maar ik weet niet of Sigurdarson 9 chem krijgt als ik de Wolves versie gebruik.
Mij welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Johnbon het volgende:
Zo weer even alles terug gelezen. Niks gemist!
Nee, en 80 pace valt echt wel mee vergeleken met andere teamsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen 80 pacepacehoer!
En moet jij niet slapen
Ik vindt het best opwindend als je zo naief doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, en 80 pace valt echt wel mee vergeleken met andere teams
Dit snap ik niet maar ik ga nu maar slapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik vindt het best opwindend als je zo naief doet.
Weltrustenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet maar ik ga nu maar slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |