Zijn voetballers!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..je moet naar links ipv naar rechts..dat is niet raar..je moet gewoon inspelen op de krachten van je spelers. Met Xabi Alonso moet je niet gaan dribbelen, met Pepe moet je niet van afstand gaan schieten, met een linkspoot moet je niet met rechts gaan schieten.
Wat hebben RVP, Lukaku en Vela gemeen?![]()
![]()
![]()
Jantwitter:SpursOfficial twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:13:277 - Penalty to NY Red Bulls - Vertonghen foul on Cahill. reageer retweet
Je hebt nog nooit met Aboubakar gespeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
De beste silvers zijn links: Vela, Sanchez en MarlosQua bronzes o.a. Baek Ji Hoon en Slew maar die horen zeker niet bij de beste vind ik
Ja, 4 sure. Een klein kind als jij moet allang in bed liggen.quote:
Vela en Castaignos zijn voor mij de beste silver spitsen. En ja ik heb met Aboubakar gespeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met Aboubakar gespeeld
een keeper met een spits vergelijkenquote:
Ga nou maar slapen Kentje, morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vela en Castaignos zijn voor mij de beste silver spitsen. En ja ik heb met Aboubakar gespeeld.
Spits?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
een keeper met een spits vergelijken
vertonghen is een spits aangezien hij niet kan verdedigen maar wel scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spits?
Vergelijken?
Waar heb je het over steefie.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
vertonghen is een spits aangezien hij niet kan verdedigen maar wel scoren
iedereen 80 pacequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1675485 De vraag is: is dit pace abuse? Ik vind hem geniaal, maar ik weet niet of Sigurdarson 9 chem krijgt als ik de Wolves versie gebruik.
Mij welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:41 schreef Johnbon het volgende:
Zo weer even alles terug gelezen. Niks gemist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |