Rossi is geen pacenegerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, voor pacenegers ja. Jara is gewoon lief.
Ja dat vond hij ook van RvP en Ibra dus ik kijk er niet meer van op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Vela slecht.Het wordt hier met de dag idioter.
VDM had nog een prachtig superbe 352 team met TOTY De Rosario (op cdm)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Wie kan voor mij een geweldig leuk 352 team maken met TOTY De Rosario.
Het liefst zonder dat het compleet MLS wordt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
VDM had nog een prachtig superbe 352 team met TOTY De Rosario (op cdm)
Goede chem krijg je dan ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
RvP ST, en Ibra CF, is dat uberhaupt iets?
Ja dat is iets ja. Jammer dat het niet kan he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geojen linkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
help me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Wie kan voor mij een geweldig leuk 352 team maken met TOTY De Rosario.
Het liefst zonder dat het compleet MLS wordt.
Speel ik niet eensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dat dit al bijna anderhalf jaar FUT speelt.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dat dit al bijna anderhalf jaar FUT speelt.
Bij GJE is het een beetje de piranha-factor..we zwemmen continu cirkeltjes om hem heen en als er dan een druppeltje bloed valt dan vliegen we er allemaal bovenopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |