Rossi is geen pacenegerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, voor pacenegers ja. Jara is gewoon lief.
Ja dat vond hij ook van RvP en Ibra dus ik kijk er niet meer van op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Vela slecht.Het wordt hier met de dag idioter.
VDM had nog een prachtig superbe 352 team met TOTY De Rosario (op cdm)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Wie kan voor mij een geweldig leuk 352 team maken met TOTY De Rosario.
Het liefst zonder dat het compleet MLS wordt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
VDM had nog een prachtig superbe 352 team met TOTY De Rosario (op cdm)
Goede chem krijg je dan ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
RvP ST, en Ibra CF, is dat uberhaupt iets?
Ja dat is iets ja. Jammer dat het niet kan he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geojen linkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
help me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Speel ik niet eensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dat dit al bijna anderhalf jaar FUT speelt.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dat dit al bijna anderhalf jaar FUT speelt.
Bij GJE is het een beetje de piranha-factor..we zwemmen continu cirkeltjes om hem heen en als er dan een druppeltje bloed valt dan vliegen we er allemaal bovenopquote:
Ekkes kiekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Anders had je die meisjes wel geneuqt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zweden
Helaas was ik met mijn vriendin op vakantie deze keer
Ik moet het even gepost hebben: "quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik ineens zo (10) zie staan dan weet ik gewoon dat GJE iets heeft gezegdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij GJE is het een beetje de piranha-factor..we zwemmen continu cirkeltjes om hem heen en als er dan een druppeltje bloed valt dan vliegen we er allemaal bovenop
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anders had je die meisjes wel geneuqt?
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stiekem houden jullie stuk voor stuk van me
Waar was je nou, nu moest ik met een stel sukkeltjes spelen die niet eens wisten hoe we samen cops 'n crooks konden spelenquote:
Haters gaan haten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar was je nou, nu moest ik met een stel sukkeltjes spelen die niet eens wisten hoe we samen cops 'n crooks konden spelen
Moet je laf doen, RPG pakken en mensen die mooie auto's / motoren hebben wegblazenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga nooit meer GTA doen, word er echt veel te agressief van.
Omg. Bijna gelijkwaardig.quote:
Tja gevalletje GMTA.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omg. Bijna gelijkwaardig.
Ik zoek alleen nog een tof spitsenkoppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |