Ik zag Friend ook, maar ik denk dat Kevje geen pacehoer is..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper mag je zelf uitzoeken(Ipv spits Friend kun je ook Haber oid, of gewoon MLS)
Kevin is wel een pacehoer helaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zag Friend ook, maar ik denk dat Kevje geen pacehoer is..
Jackson Johnsonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
HAHA TWEE ZWARTE JACKSONS IN JE TEAM EN OOK NOG EEN ZWARTE KAART
Spitsen UP Occean en IF Jackson, rest MLSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
OPROEP AAN ALLE FUTTERS!
Wie kan voor mij een geweldig leuk 352 team maken met TOTY De Rosario.
Het liefst zonder dat het compleet MLS wordt.
Gestopt met FUT? Da ken nie he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:16 schreef DannyDeko het volgende:
Missen jullie me al?
Ik heb stiekem wel weer zin in een potje FUT
Pwetty kewl!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Door spitsen is het budget wat hoger, maar met NIF spitsen klopt het wel voor 200k denk ik. Iedere EPL keeper OF Belgen GK kan.
quote:
Dan moet ik wel iets van een begin hebben..gewoon een blank team voor 200k is niet echt leuk om te maken.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn van pace eigenlijk
Nja als iedereen er nou even 10 maakt hebben we er 50, kunnen we weer bijna een maand vooruit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel iets van een begin hebben..gewoon een blank team voor 200k is niet echt leuk om te maken.
Mja, ik dacht aan 4231 BBVA, maar da's schijt zegt Rijst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel iets van een begin hebben..gewoon een blank team voor 200k is niet echt leuk om te maken.
Thats waissis!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Torres, rest mls bbvaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, ik dacht aan 4231 BBVA, maar da's schijt zegt Rijst.
Misschien iets met Ibra/Torres/RvP ofzo
Teams zonder negers zijn serieus wel echt zeldzaamquote:
Je hoeft niks te maken hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja als iedereen er nou even 10 maakt hebben we er 50, kunnen we weer bijna een maand vooruit.
ik ga even kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, ik dacht aan 4231 BBVA, maar da's schijt zegt Rijst.
Misschien iets met Ibra/Torres/RvP ofzo
De beste kopper centraalquote:
Speelt erg fijn vind ik zelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
Ik maak ook wel vaak 4231 maar eigenlijk speelt het voor geen meter, het ziet er wel leuk uit
Mijn El Hamdaoui teram speelt manne chillquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
Ik maak ook wel vaak 4231 maar eigenlijk speelt het voor geen meter, het ziet er wel leuk uit
Weet je zeker dat Rosario 9 heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
En zo zal het gebeuren.
Heb op je eisen gelet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn van pace eigenlijk
Goed team. RvN ontbreekt alleen nogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor GJE.
[..]
Heb op je eisen gelet.Heb er rekening meegehouden.
nu zijn ze ook al erg cheap. ik maakte even een brons mls team met fucito en oduro. 10k was ik klaar en heb ik alle sterren!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
die MLS spelertjes haal ik wel na dat toernooi.
Mooien Chuzzzquote:
Ik vind 6k voor een Rodgers en 5k voor een De Guzman vrij duur nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
nu zijn ze ook al erg cheap. ik maakte even een brons mls team met fucito en oduro. 10k was ik klaar en heb ik alle sterren!
Ik moest lachen om dat teamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor GJE.
[..]
Heb op je eisen gelet.Heb er rekening meegehouden.
de Guzman.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
Enige fatsoenlijke wide CAMs in de BBVA zijn Iniesta en Ozil
Iniesta is al te duurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
Enigste fatsoenlijke wide CAMs in de BBVA zijn Iniesta en Ozil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |