Totdat je het zelf gedaan hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef -0- het volgende:
Schieten tussen 2 hartslagen, vreselijk moeilijke sport hoor, minder indrukwekkend alleen dan atletiek oid.
Bij de Paralympics hebben ze ook zo'n onderdeel.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sommige grappen moet je gewoon niet maken.
Misschien iets voor jou.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de Paralympics hebben ze ook zo'n onderdeel.
Zittend vanuit een schietstoel.
dat is de 10,9 de cirkel er omheen 10+quote:Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Dus een puntje van een halve millimeter is de 10, en daar heeft hij midden op geschoten, vanaf tien meter.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Kom es gezellig bij Ome Mart op schoot...MUHAHHAHAHAHAHHA.
Volgens mij zei hij dat die punt de 10 was, en die cirkel eromheen de 9. Ofzo, maar het leek me al sterk idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
dat is de 10,9 de cirkel er omheen 10+
Daar een gradatie in makenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Mongolen is een beetje overdreven vertaald volgens mijZotre lijkt me zotten = gekken.
volgens mij heb je toch gelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat die punt de 10 was, en die cirkel eromheen de 9. Ofzo, maar het leek me al sterk idd.
Mart kan niet schermen met een primeur vandaarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Wel faal dat ze niet eens aandacht besteden aan het scherm-incident
Het blijft kijkers trekkenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef alors het volgende:
Mart wordt echt met de dag zieliger, wat een treurige vertoning is dit toch. Dat de NOS dit zelf niet ziet...
?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Precies maar die tering nos zend aleen maar zwemmen,fietsen en tennis uit en af en toe 10 minuten wat anders wat niet live is.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Schiet de Mart-show ook niks mee opquote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mart kan niet schermen met een primeur vandaar
Hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zo krijg je haar nooit in bed Mart....
Misschien heeft hij haar al gehad, hij was erbij!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zo krijg je haar nooit in bed Mart....
Ze zien het misschien in de zesde finale.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef alors het volgende:
Mart wordt echt met de dag zieliger, wat een treurige vertoning is dit toch. Dat de NOS dit zelf niet ziet...
Straks als iemand anders aan het woord is en Mart al een minuut lang niks kon zeggen en dan opeens vanuit het niets zegt: Mensen, dit moet u zien! we onderbreken je even hoor... blablablaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mart kan niet schermen met een primeur vandaar
Beter dan vooraf verwacht, solo heeft Daley veel meer kans.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
4e plek voor de Britten... dat was ook een teleurstelling
Hij laat z'n gele slip straks zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schiet de Mart-show ook niks mee op
Jij zag ook dat vuige knipoogje?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien heeft hij haar al gehad, hij was erbij!
RTL terugkijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Bij RTL4 De Spelen zullen ze het vast over schermen hebben gehad ... zometeen even terugkijken.
Volgens mij was dat vooraf al gepland, ze waren vanmorgen al terplekke om hem uitgebreid te volgenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk dat ze die schutter aan tafel hebben... en dikverdiend
Echt zo erg?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog dat Kirsten deze plak aan haar pa wilde opdragen en dat die Van Eupen daar als een logge lompe koe dwars doorheen ging
Jaquote:
Ja, en toen de interviewer vroeg over haar op hande zijnde bruiloft flipte ze.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog dat Kirsten deze plak aan haar pa wilde opdragen en dat die Van Eupen daar als een logge lompe koe dwars doorheen ging
Ni8ks mis met Mart.quote:
Ik ben zelf ook Mart fan hoor, maar ook wel altijd kritisch naar hem.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarom.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Hij laat geen spaan van haar heel.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij leest haar voor uit de geile versie van Suske en Wiske
Mart maakt dingen graag groot en indrukwekkend.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
Mart overdrijft. Ze gaan gewoon tussen de amateurs meedoen.
Is al snel bij roeien.quote:
Minke en het is zijn schoondochterquote:
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En terecht, zo vroeg opstaan, wedstrijden spelen en dan naar mart luisteren...
1996 ja, wat een faal weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Dit is 1996 NOS. Gisteren hadden ze het jaartal ook fout bij Redgrave.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens... roeien is toch qua budget nog steeds een van de peilers van NOC*NSF?
Inderdaad, Hans van Zetten samen uitnodigen met mevrouw van Zetten uit Tielquote:Op maandag 30 juli 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
Kan Hans niet een keer uitgenodigd worden?
Ze kregen vlak voor de spelen zelfs een nieuwe boot bij de Holland-8quote:Op maandag 30 juli 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens... roeien is toch qua budget nog steeds een van de peilers van NOC*NSF?
Heb trouwens in feedback gevraagd of het hockey topic stickie kon.quote:
Allevier wel. Mart was de minste.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef JC14 het volgende:
Dex is prima te pruimen in de studiio. Gewoon een prima gast.
ff checken dan maarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Olympics Tonight, avondprogramma van de BBC.
Prima programma.
En daarna 3d bril op en door naar bbc hd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Olympics Tonight, avondprogramma van de BBC.
Prima programma.
Tsja, hij is altijd op dreef. Dat maakt het vaak zo verdomde lastig om naar te luisteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima gasten en Mart was vanavond op dreef....mooie show dus
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef ddx het volgende:
Niet eens shot van schermen dat ze er zo zielig zit.
brons dusquote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Daar zit heel wat goud in de studio bij de BBC.
Ik heb het over Redgrave, Lewis en co.quote:
oooh hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het over Redgrave, Lewis en co.
De sportzomer duurt te lang voor de NOS.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Dit is 1996 NOS. Gisteren hadden ze het jaartal ook fout bij Redgrave.
Leuk idd. Ik blijf er voor op. Mooie afsluiting van KUT-NOS-dagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat een heerlijk uurtje televisie. Mooie reportages, goede gasten, interessante gesprekken. In een woord, prima.
Alleen bij het roeien.quote:
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef Mestras het volgende:
Heeft die Guillomdinges een goede kans morgen?
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebben
Nee, geen woord.quote:
Gatverquote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef JC14 het volgende:
Aicha blijft toch echt een schitterende vrouw.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef JC14 het volgende:
Aicha blijft toch echt een schitterende vrouw.
Lekker belangrijk. Iedereen heeft het kunnen zien dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:06 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben op nos.nl zelfs geen beelden van die schermrel. Er wordt alleen slechts kort melding van gemerkt onder het kopje eindelijk plak voor Duitsland
Het was tijdens het turnen, dus hebben vrij weinig mensen het kunnen zien. En dat is nou juist niet herhaald.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Iedereen heeft het kunnen zien dus
Wanneer waar en hoequote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Iedereen heeft het kunnen zien dus
Mogelijk zo bij de BBC. Ik zag wel een korte flits erover, maar kan ook een vooruitblik zijn geweest wat ze nog gaan laten zien. Zit met een half oog te kijken, dus krijg niet alles ervan mee.quote:
Conclusie je moet mazzel hebben tijdens het zappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk zo bij de BBC. Ik zag wel een korte flits erover, maar kan ook een vooruitblik zijn geweest wat ze nog gaan laten zien. Zit met een half oog te kijken, dus krijg niet alles ervan mee.
Trouwens een Duitse werd gewond afgevoerd eergisteren bij het schermen. Was grote paniek, geraakt in haar hals. Niks van gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk zo bij de BBC. Ik zag wel een korte flits erover, maar kan ook een vooruitblik zijn geweest wat ze nog gaan laten zien. Zit met een half oog te kijken, dus krijg niet alles ervan mee.
Belgische hockeyer werd geraakt door de bal op zijn slaap. Ook van het veld af.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens een Duitse werd gewond afgevoerd eergisteren bij het schermen. Was grote paniek, geraakt in haar hals. Niks van gezien.
Waarbij je je kans vergroot door niet naar de NOS, maar naar Eurosport, BBC, Sporza of ARD te kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conclusie je moet mazzel hebben tijdens het zappen.
Dus ZDF en BBC zijn wel wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij je je kans vergroot door niet naar de NOS, maar naar Eurosport, BBC, Sporza of ARD te kijken.
De BBC wel. ZDF weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus ZDF en BBC zijn wel wat?
Ik kijk gewoon nos-streams
Golfers maagzuuroprisping van de dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Opname bekeken.
Jammer dat Mart niet het gebrek aan conditie van Dex ter sprake bracht.
Ook jammer dat er een Limlander die blijkbaar met een luchtdrukgeweer, wat Olympisch schijnt te zijn, aan tafel moet.
Nog jammerder dat er weer een vriendin van z'n schoondochter aan tafel moest komen (die roeister) en wel leuk dat Stephan v.d. Berg zo leuk is opgedroogd. Intussen alweer 50 jaar oud en ziet er beter uit dan menig Fok!er die mag hopen die leeftijd nog te bereiken.
Het was ook interessant. Alleen met dat stel zuurpruimen dat dit topic domineert, is het bijna dapper om hier iets positiefs neer te zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:23 schreef tdrone het volgende:
ik vond het stuk over het schieten wel interessant
Gadverdamme. Golfert perst er het laatste restje azijn er nog net uit voor ie naar bed gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Mart niet het gebrek aan conditie van Dex ter sprake bracht.
Ook jammer dat er een Limlander die blijkbaar met een luchtdrukgeweer, wat Olympisch schijnt te zijn, aan tafel moet.
Nog jammerder dat er weer een vriendin van z'n schoondochter aan tafel moest komen (die roeister) en wel leuk dat Stephan v.d. Berg zo leuk is opgedroogd. Intussen alweer 50 jaar oud en ziet er beter uit dan menig Fok!er die mag hopen die leeftijd nog te bereiken.
Eén er van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Golfers maagzuuroprisping van de dag.
Wel leuker dan wanneer die doet alsof die er iets van weetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef sorcees het volgende:
Hellebrands, geweldig, lekker nuchter en ontspannen en ook door Mart niet van de wijs te brengen.
Mart heeft echt 0 kennis van schieten, nam niet eens de moete zich een klein beetje voor te bereiden.
De rol van een interviewer bij een onderwerp waar de meeste kijkers ook niet zo veel van weten is natuurlijk ook gewoon om eenvoudige vragen te stellen die de geïnterviewde de kans geven zijn verhaal te vertellen. Dat gebeurde voortreffelijk in dit gesprek. Er was daarnaast ook sprake van mooie chemie tussen de vier gasten aan tafel en de presentator.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel leuker dan wanneer die doet alsof die er iets van weet
Ik vond het ook echt een top-uitzending. Van den Berg was leuk om weer eens te zien, schutter was sympathiek, roeister lekker droog, Dex aandoenlijk teleurgesteld en Mart in vorm. Relaxte late-avond-afsluiting.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:07 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De rol van een interviewer bij een onderwerp waar de meeste kijkers ook niet zo veel van weten is natuurlijk ook gewoon om eenvoudige vragen te stellen die de geïnterviewde de kans geven zijn verhaal te vertellen. Dat gebeurde voortreffelijk in dit gesprek. Er was daarnaast ook sprake van mooie chemie tussen de vier gasten aan tafel en de presentator.
Bij het zwemmen hebben 'we' een halve travestiet die 4 keer goud heeft gewonnen en bij Mart heeft Miss ''warumme broodjes' al gezeten. Dat is toch aardig wat goud bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:45 schreef tong80 het volgende:
Nu bij de BBC in de studio Redgrave en Louganis. Da'd wat anders dan een gestopte hockeyster en een geweerschutter.
Het was dan ook niet denigrerend bedoeld tegen de NOS. Maar gewoon een leuk contrast dat de beste roeier allertijden en de beste schoonspringer allertijden er zaten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bij het zwemmen hebben 'we' een halve travestiet die 4 keer goud heeft gewonnen en bij Mart heeft Miss ''warumme broodjes' al gezeten. Dat is toch aardig wat goud bij elkaar.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was ook interessant. Alleen met dat stel zuurpruimen dat dit topic domineert, is het bijna dapper om hier iets positiefs neer te zetten.
Hear, hear. Was gewoon een boeiend programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was ook interessant. Alleen met dat stel zuurpruimen dat dit topic domineert, is het bijna dapper om hier iets positiefs neer te zetten.
Vanochtend gekeken en was inderdaad erg boeiend en een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hear, hear. Was gewoon een boeiend programma.
"Je hebt continue de maximale score geschoten, toch?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef sorcees het volgende:
Hellebrands, geweldig, lekker nuchter en ontspannen en ook door Mart niet van de wijs te brengen.
Mart heeft echt 0 kennis van schieten, nam niet eens de moete zich een klein beetje voor te bereiden.
Gedaan. Ik bekritiseer het beleid van de NOS qua live uitzendingen en herhalingen. Niet de Mart-show. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha tong, ga jij nou golfer betichten van zuuroprispingen? Moet je jezelf eens teruglezen man.
Nee hoor. Verder heb je het niet over de gasten die aan tafel zitten he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedaan. Ik bekritiseer het beleid van de NOS qua live uitzendingen en herhalingen. Niet de Mart-show. Dat is wat anders.
Zeg maar iedereen waar gisteren en vandaag meer van verwacht werd dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Vanavond Haase, Rojer, Willeboordse, Houkes en Bert Goedkoop.
Huh, Houkes en Goedkoop meer van verwacht werd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg maar iedereen waar gisteren en vandaag meer van verwacht werd dus
ik de gasten nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Huh, Houkes en Goedkoop meer van verwacht werd?
Ja, deelname.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Houkes is met van Zetten de beste commentator. Doet me aan Mark Huizinga denken. Goeie gast. Kijken hoe ie het in de studio doet. Bij Goedkoop heb ik misschien vooroordelen. Maar die komt altijd zo arrogant en gevoelloos over. Misschien is ie dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Vanavond Haase, Rojer, Willeboordse, Houkes en Bert Goedkoop.
Houkes is oud-judoka en nu commentator bij de NOS Goedkoop is oud-volleyballer en tegenwoordig coach of bestuurder.quote:
Ik ben ook benieuwd. Vind het een leuk programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
Wederom leuke gasten bij Mart. Zeker weer kijken.
Beetje goedkoopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... ze zijn wakkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Zo te horen eindelijk de schermrel op tv. Filmpje met een Koreaanse. Dat kan haast niet anders.
Toch binnen 25 uur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Zo te horen eindelijk de schermrel op tv. Filmpje met een Koreaanse. Dat kan haast niet anders.
Kan het ook niet negeren. Had wat eerder gemogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Dat zul je zo zien hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat was er gebeurd bij het schermen dan?
Waarbij ze waarschijnlijk wel gaan doen dat ze een primeur hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef marcodej het volgende:
Ah, ze gaan het vanavond hebben over de schermrel.
Kijk maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat was er gebeurd bij het schermen dan?
Of inderdaad alleen maar aandacht vestigen op het feit dat ze zo kapot was door haar verlies.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Vast met de compleet foute informatie waar de rel eigenlijk over ging en daardoor Mart die de Koreaanse een beetje belachelijk maaktIk zie het zo gebeuren.
gaat om 1 seconde tochquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Vast met de compleet foute informatie waar de rel eigenlijk over ging en daardoor Mart die de Koreaanse een beetje belachelijk maaktIk zie het zo gebeuren.
"Ik zit ook uren op mijn reet, maar dat wordt door anderen ook niet opgemerkt."quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Op teletekst en op de nos site zelf werd het ook alleen maar afgedaan als zijnde de Koreaanse was het er niet mee eens. Alsof ze geen gegronde reden had.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Ja idd, dat ze haar verlies maar moet nemen, want dat hoort nu eenmaal bij sport ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Ik houd mn hart vast zo..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Ja, drie keer opnieuw 1 seconde.quote:
Haten op de mooiste sport ooitquote:
HET LEVEN IS ONEERLIJK - Mart Smeetsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat ze haar verlies maar moet nemen, want dat hoort nu eenmaal bij sport ofzo
Ik bedoel die speler van Feijenoordquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op de mooiste sport ooit
En moet je die gekke coach zien only in zhe Korea's, aldus Mart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat ze haar verlies maar moet nemen, want dat hoort nu eenmaal bij sport ofzo
Die mag alleen schuin toch?quote:
Zoals bij Hellenbrand: "Ik hoorde dat je een keer helemaal de fout in ging, dat je helemaal misschoot, dat je niets raakte" en je ziet Hellenbrand kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Mart die begint met "U kent deze sport niet. Gasten, vertel, heeft u weleens naar schermen gekeken? Nee he, die sporten kennen WIJ niet, want WIJ hebben geen sportcultuur."
Dus hij gaat de rel proberen uit te leggen en legt het dan verkeerd uit.
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel die speler van Feijenoord
Ja dat was echt heel ergquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals bij Hellenbrand: "Ik hoorde dat je een keer helemaal de fout in ging, dat je helemaal misschoot, dat je niets raakte" en je ziet Hellenbrand kijken
Lijkt mij wel tofquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
Stiekem zou schaken op de olympische spelen wel baas zijn
Waarom weet ik idd zeker dat het zo zal gaan? Hoe voorspelbaar is Mart?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Mart die begint met "U kent deze sport niet. Gasten, vertel, heeft u weleens naar schermen gekeken? Nee he, die sporten kennen WIJ niet, want WIJ hebben geen sportcultuur."
Dus hij gaat de rel proberen uit te leggen en legt het dan verkeerd uit.
Ook de vraag of hij zijn geweer overal bij zich had. Alsof je daarmee op dit moment door Londen mag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals bij Hellenbrand: "Ik hoorde dat je een keer helemaal de fout in ging, dat je helemaal misschoot, dat je niets raakte" en je ziet Hellenbrand kijken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tofEn dan daarna de marathon lopen.
En jij kijkt naar WNLquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Allemaal haten op Mart en toch weer gaan kijken.
Ik geniet van mijn ergernissenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke kilometer een zet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zouden de favorieten zijn? Anand? Kramnik? Carlsen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef Montov het volgende:
[..]
"Ik zit ook uren op mijn reet, maar dat wordt door anderen ook niet opgemerkt."
En "Je hebt ook iets unieks gedaan in de finale. Je schoot alleen maar in de bulls eye!"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En "Je hebt ook iets unieks gedaan in de finale. Je schoot alleen maar in de bulls eye!"
Gewoon een beetje dollen. Mart is zowel leuk als irritant.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat was best genant jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En "Je hebt ook iets unieks gedaan in de finale. Je schoot alleen maar in de bulls eye!"
Ik haat niet op Mart. Ik vind dit soort dingen juist stieken geweldig aan hem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Van nestor naar anti-held.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik haat niet op Mart. Ik vind dit soort dingen juist stieken geweldig aan hem.
Ik kijk voor de sporters ja, en om hier gezellig te zeiken op Martquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja he. Aan de ene kant is het schandalig. Maar aan de andere kant door de manier waarop Mart het doet heeft het ook iets briljants.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijntje tussen ergeren en adoreren is idd soms dun.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee ADAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden Marit van Eupen gewoon nog eens uit moeten nodigen na al die jaren
En dan lekker persoonlijke vragen gaan stellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden Marit van Eupen gewoon nog eens uit moeten nodigen na al die jaren
"Je gaat toch trouwen?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan lekker persoonlijke vragen gaan stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |