Vanochtend gekeken en was inderdaad erg boeiend en een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hear, hear. Was gewoon een boeiend programma.
"Je hebt continue de maximale score geschoten, toch?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef sorcees het volgende:
Hellebrands, geweldig, lekker nuchter en ontspannen en ook door Mart niet van de wijs te brengen.
Mart heeft echt 0 kennis van schieten, nam niet eens de moete zich een klein beetje voor te bereiden.
Gedaan. Ik bekritiseer het beleid van de NOS qua live uitzendingen en herhalingen. Niet de Mart-show. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha tong, ga jij nou golfer betichten van zuuroprispingen? Moet je jezelf eens teruglezen man.
Nee hoor. Verder heb je het niet over de gasten die aan tafel zitten he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedaan. Ik bekritiseer het beleid van de NOS qua live uitzendingen en herhalingen. Niet de Mart-show. Dat is wat anders.
Zeg maar iedereen waar gisteren en vandaag meer van verwacht werd dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Vanavond Haase, Rojer, Willeboordse, Houkes en Bert Goedkoop.
Huh, Houkes en Goedkoop meer van verwacht werd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg maar iedereen waar gisteren en vandaag meer van verwacht werd dus
ik de gasten nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Huh, Houkes en Goedkoop meer van verwacht werd?
Ja, deelname.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Houkes is met van Zetten de beste commentator. Doet me aan Mark Huizinga denken. Goeie gast. Kijken hoe ie het in de studio doet. Bij Goedkoop heb ik misschien vooroordelen. Maar die komt altijd zo arrogant en gevoelloos over. Misschien is ie dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Vanavond Haase, Rojer, Willeboordse, Houkes en Bert Goedkoop.
Houkes is oud-judoka en nu commentator bij de NOS Goedkoop is oud-volleyballer en tegenwoordig coach of bestuurder.quote:
Ik ben ook benieuwd. Vind het een leuk programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
Wederom leuke gasten bij Mart. Zeker weer kijken.
Beetje goedkoopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... ze zijn wakkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Zo te horen eindelijk de schermrel op tv. Filmpje met een Koreaanse. Dat kan haast niet anders.
Toch binnen 25 uur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Zo te horen eindelijk de schermrel op tv. Filmpje met een Koreaanse. Dat kan haast niet anders.
Kan het ook niet negeren. Had wat eerder gemogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Dat zul je zo zien hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat was er gebeurd bij het schermen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |