Waarbij je je kans vergroot door niet naar de NOS, maar naar Eurosport, BBC, Sporza of ARD te kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conclusie je moet mazzel hebben tijdens het zappen.
Dus ZDF en BBC zijn wel wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij je je kans vergroot door niet naar de NOS, maar naar Eurosport, BBC, Sporza of ARD te kijken.
De BBC wel. ZDF weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus ZDF en BBC zijn wel wat?
Ik kijk gewoon nos-streams
Golfers maagzuuroprisping van de dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Opname bekeken.
Jammer dat Mart niet het gebrek aan conditie van Dex ter sprake bracht.
Ook jammer dat er een Limlander die blijkbaar met een luchtdrukgeweer, wat Olympisch schijnt te zijn, aan tafel moet.
Nog jammerder dat er weer een vriendin van z'n schoondochter aan tafel moest komen (die roeister) en wel leuk dat Stephan v.d. Berg zo leuk is opgedroogd. Intussen alweer 50 jaar oud en ziet er beter uit dan menig Fok!er die mag hopen die leeftijd nog te bereiken.
Het was ook interessant. Alleen met dat stel zuurpruimen dat dit topic domineert, is het bijna dapper om hier iets positiefs neer te zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:23 schreef tdrone het volgende:
ik vond het stuk over het schieten wel interessant
Gadverdamme. Golfert perst er het laatste restje azijn er nog net uit voor ie naar bed gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Mart niet het gebrek aan conditie van Dex ter sprake bracht.
Ook jammer dat er een Limlander die blijkbaar met een luchtdrukgeweer, wat Olympisch schijnt te zijn, aan tafel moet.
Nog jammerder dat er weer een vriendin van z'n schoondochter aan tafel moest komen (die roeister) en wel leuk dat Stephan v.d. Berg zo leuk is opgedroogd. Intussen alweer 50 jaar oud en ziet er beter uit dan menig Fok!er die mag hopen die leeftijd nog te bereiken.
Eén er van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Golfers maagzuuroprisping van de dag.
Wel leuker dan wanneer die doet alsof die er iets van weetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef sorcees het volgende:
Hellebrands, geweldig, lekker nuchter en ontspannen en ook door Mart niet van de wijs te brengen.
Mart heeft echt 0 kennis van schieten, nam niet eens de moete zich een klein beetje voor te bereiden.
De rol van een interviewer bij een onderwerp waar de meeste kijkers ook niet zo veel van weten is natuurlijk ook gewoon om eenvoudige vragen te stellen die de geïnterviewde de kans geven zijn verhaal te vertellen. Dat gebeurde voortreffelijk in dit gesprek. Er was daarnaast ook sprake van mooie chemie tussen de vier gasten aan tafel en de presentator.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel leuker dan wanneer die doet alsof die er iets van weet
Ik vond het ook echt een top-uitzending. Van den Berg was leuk om weer eens te zien, schutter was sympathiek, roeister lekker droog, Dex aandoenlijk teleurgesteld en Mart in vorm. Relaxte late-avond-afsluiting.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:07 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De rol van een interviewer bij een onderwerp waar de meeste kijkers ook niet zo veel van weten is natuurlijk ook gewoon om eenvoudige vragen te stellen die de geïnterviewde de kans geven zijn verhaal te vertellen. Dat gebeurde voortreffelijk in dit gesprek. Er was daarnaast ook sprake van mooie chemie tussen de vier gasten aan tafel en de presentator.
Bij het zwemmen hebben 'we' een halve travestiet die 4 keer goud heeft gewonnen en bij Mart heeft Miss ''warumme broodjes' al gezeten. Dat is toch aardig wat goud bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:45 schreef tong80 het volgende:
Nu bij de BBC in de studio Redgrave en Louganis. Da'd wat anders dan een gestopte hockeyster en een geweerschutter.
Het was dan ook niet denigrerend bedoeld tegen de NOS. Maar gewoon een leuk contrast dat de beste roeier allertijden en de beste schoonspringer allertijden er zaten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bij het zwemmen hebben 'we' een halve travestiet die 4 keer goud heeft gewonnen en bij Mart heeft Miss ''warumme broodjes' al gezeten. Dat is toch aardig wat goud bij elkaar.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was ook interessant. Alleen met dat stel zuurpruimen dat dit topic domineert, is het bijna dapper om hier iets positiefs neer te zetten.
Hear, hear. Was gewoon een boeiend programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was ook interessant. Alleen met dat stel zuurpruimen dat dit topic domineert, is het bijna dapper om hier iets positiefs neer te zetten.
Vanochtend gekeken en was inderdaad erg boeiend en een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hear, hear. Was gewoon een boeiend programma.
"Je hebt continue de maximale score geschoten, toch?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef sorcees het volgende:
Hellebrands, geweldig, lekker nuchter en ontspannen en ook door Mart niet van de wijs te brengen.
Mart heeft echt 0 kennis van schieten, nam niet eens de moete zich een klein beetje voor te bereiden.
Gedaan. Ik bekritiseer het beleid van de NOS qua live uitzendingen en herhalingen. Niet de Mart-show. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha tong, ga jij nou golfer betichten van zuuroprispingen? Moet je jezelf eens teruglezen man.
Nee hoor. Verder heb je het niet over de gasten die aan tafel zitten he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedaan. Ik bekritiseer het beleid van de NOS qua live uitzendingen en herhalingen. Niet de Mart-show. Dat is wat anders.
Zeg maar iedereen waar gisteren en vandaag meer van verwacht werd dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Vanavond Haase, Rojer, Willeboordse, Houkes en Bert Goedkoop.
Huh, Houkes en Goedkoop meer van verwacht werd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg maar iedereen waar gisteren en vandaag meer van verwacht werd dus
ik de gasten nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Huh, Houkes en Goedkoop meer van verwacht werd?
Ja, deelname.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
Houkes is met van Zetten de beste commentator. Doet me aan Mark Huizinga denken. Goeie gast. Kijken hoe ie het in de studio doet. Bij Goedkoop heb ik misschien vooroordelen. Maar die komt altijd zo arrogant en gevoelloos over. Misschien is ie dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Vanavond Haase, Rojer, Willeboordse, Houkes en Bert Goedkoop.
Houkes is oud-judoka en nu commentator bij de NOS Goedkoop is oud-volleyballer en tegenwoordig coach of bestuurder.quote:
Ik ben ook benieuwd. Vind het een leuk programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
Wederom leuke gasten bij Mart. Zeker weer kijken.
Beetje goedkoopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... ze zijn wakkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Zo te horen eindelijk de schermrel op tv. Filmpje met een Koreaanse. Dat kan haast niet anders.
Toch binnen 25 uur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Zo te horen eindelijk de schermrel op tv. Filmpje met een Koreaanse. Dat kan haast niet anders.
Kan het ook niet negeren. Had wat eerder gemogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
Dat zul je zo zien hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat was er gebeurd bij het schermen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |