Heb trouwens in feedback gevraagd of het hockey topic stickie kon.quote:
Allevier wel. Mart was de minste.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef JC14 het volgende:
Dex is prima te pruimen in de studiio. Gewoon een prima gast.
ff checken dan maarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Olympics Tonight, avondprogramma van de BBC.
Prima programma.
En daarna 3d bril op en door naar bbc hd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Olympics Tonight, avondprogramma van de BBC.
Prima programma.
Tsja, hij is altijd op dreef. Dat maakt het vaak zo verdomde lastig om naar te luisteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima gasten en Mart was vanavond op dreef....mooie show dus
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef ddx het volgende:
Niet eens shot van schermen dat ze er zo zielig zit.
brons dusquote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Daar zit heel wat goud in de studio bij de BBC.
Ik heb het over Redgrave, Lewis en co.quote:
oooh hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het over Redgrave, Lewis en co.
De sportzomer duurt te lang voor de NOS.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Dit is 1996 NOS. Gisteren hadden ze het jaartal ook fout bij Redgrave.
Leuk idd. Ik blijf er voor op. Mooie afsluiting van KUT-NOS-dagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat een heerlijk uurtje televisie. Mooie reportages, goede gasten, interessante gesprekken. In een woord, prima.
Alleen bij het roeien.quote:
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef Mestras het volgende:
Heeft die Guillomdinges een goede kans morgen?
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebben
Nee, geen woord.quote:
Gatverquote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef JC14 het volgende:
Aicha blijft toch echt een schitterende vrouw.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:59 schreef JC14 het volgende:
Aicha blijft toch echt een schitterende vrouw.
Lekker belangrijk. Iedereen heeft het kunnen zien dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:06 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben op nos.nl zelfs geen beelden van die schermrel. Er wordt alleen slechts kort melding van gemerkt onder het kopje eindelijk plak voor Duitsland
Het was tijdens het turnen, dus hebben vrij weinig mensen het kunnen zien. En dat is nou juist niet herhaald.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Iedereen heeft het kunnen zien dus
Wanneer waar en hoequote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Iedereen heeft het kunnen zien dus
Mogelijk zo bij de BBC. Ik zag wel een korte flits erover, maar kan ook een vooruitblik zijn geweest wat ze nog gaan laten zien. Zit met een half oog te kijken, dus krijg niet alles ervan mee.quote:
Conclusie je moet mazzel hebben tijdens het zappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk zo bij de BBC. Ik zag wel een korte flits erover, maar kan ook een vooruitblik zijn geweest wat ze nog gaan laten zien. Zit met een half oog te kijken, dus krijg niet alles ervan mee.
Trouwens een Duitse werd gewond afgevoerd eergisteren bij het schermen. Was grote paniek, geraakt in haar hals. Niks van gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk zo bij de BBC. Ik zag wel een korte flits erover, maar kan ook een vooruitblik zijn geweest wat ze nog gaan laten zien. Zit met een half oog te kijken, dus krijg niet alles ervan mee.
Belgische hockeyer werd geraakt door de bal op zijn slaap. Ook van het veld af.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens een Duitse werd gewond afgevoerd eergisteren bij het schermen. Was grote paniek, geraakt in haar hals. Niks van gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |