Heb trouwens in feedback gevraagd of het hockey topic stickie kon.quote:
Allevier wel. Mart was de minste.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef JC14 het volgende:
Dex is prima te pruimen in de studiio. Gewoon een prima gast.
ff checken dan maarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Olympics Tonight, avondprogramma van de BBC.
Prima programma.
En daarna 3d bril op en door naar bbc hd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Olympics Tonight, avondprogramma van de BBC.
Prima programma.
Tsja, hij is altijd op dreef. Dat maakt het vaak zo verdomde lastig om naar te luisteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima gasten en Mart was vanavond op dreef....mooie show dus
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef ddx het volgende:
Niet eens shot van schermen dat ze er zo zielig zit.
brons dusquote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Daar zit heel wat goud in de studio bij de BBC.
Ik heb het over Redgrave, Lewis en co.quote:
oooh hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het over Redgrave, Lewis en co.
De sportzomer duurt te lang voor de NOS.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Dit is 1996 NOS. Gisteren hadden ze het jaartal ook fout bij Redgrave.
Leuk idd. Ik blijf er voor op. Mooie afsluiting van KUT-NOS-dagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat een heerlijk uurtje televisie. Mooie reportages, goede gasten, interessante gesprekken. In een woord, prima.
Alleen bij het roeien.quote:
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef Mestras het volgende:
Heeft die Guillomdinges een goede kans morgen?
Bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij super zwaar geloot tegen europees kampioen en eventueel wereldkampioen. Maar ik kan het mis hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |