Waarbij ze waarschijnlijk wel gaan doen dat ze een primeur hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef marcodej het volgende:
Ah, ze gaan het vanavond hebben over de schermrel.
Kijk maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat was er gebeurd bij het schermen dan?
Of inderdaad alleen maar aandacht vestigen op het feit dat ze zo kapot was door haar verlies.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Vast met de compleet foute informatie waar de rel eigenlijk over ging en daardoor Mart die de Koreaanse een beetje belachelijk maaktIk zie het zo gebeuren.
gaat om 1 seconde tochquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Vast met de compleet foute informatie waar de rel eigenlijk over ging en daardoor Mart die de Koreaanse een beetje belachelijk maaktIk zie het zo gebeuren.
"Ik zit ook uren op mijn reet, maar dat wordt door anderen ook niet opgemerkt."quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Op teletekst en op de nos site zelf werd het ook alleen maar afgedaan als zijnde de Koreaanse was het er niet mee eens. Alsof ze geen gegronde reden had.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Ja idd, dat ze haar verlies maar moet nemen, want dat hoort nu eenmaal bij sport ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Ik houd mn hart vast zo..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
Ja, drie keer opnieuw 1 seconde.quote:
Haten op de mooiste sport ooitquote:
HET LEVEN IS ONEERLIJK - Mart Smeetsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat ze haar verlies maar moet nemen, want dat hoort nu eenmaal bij sport ofzo
Ik bedoel die speler van Feijenoordquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op de mooiste sport ooit
En moet je die gekke coach zien only in zhe Korea's, aldus Mart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat ze haar verlies maar moet nemen, want dat hoort nu eenmaal bij sport ofzo
Die mag alleen schuin toch?quote:
Zoals bij Hellenbrand: "Ik hoorde dat je een keer helemaal de fout in ging, dat je helemaal misschoot, dat je niets raakte" en je ziet Hellenbrand kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Mart die begint met "U kent deze sport niet. Gasten, vertel, heeft u weleens naar schermen gekeken? Nee he, die sporten kennen WIJ niet, want WIJ hebben geen sportcultuur."
Dus hij gaat de rel proberen uit te leggen en legt het dan verkeerd uit.
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel die speler van Feijenoord
Ja dat was echt heel ergquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals bij Hellenbrand: "Ik hoorde dat je een keer helemaal de fout in ging, dat je helemaal misschoot, dat je niets raakte" en je ziet Hellenbrand kijken
Lijkt mij wel tofquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
Stiekem zou schaken op de olympische spelen wel baas zijn
Waarom weet ik idd zeker dat het zo zal gaan? Hoe voorspelbaar is Mart?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:
Mart die begint met "U kent deze sport niet. Gasten, vertel, heeft u weleens naar schermen gekeken? Nee he, die sporten kennen WIJ niet, want WIJ hebben geen sportcultuur."
Dus hij gaat de rel proberen uit te leggen en legt het dan verkeerd uit.
Ook de vraag of hij zijn geweer overal bij zich had. Alsof je daarmee op dit moment door Londen mag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals bij Hellenbrand: "Ik hoorde dat je een keer helemaal de fout in ging, dat je helemaal misschoot, dat je niets raakte" en je ziet Hellenbrand kijken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tofEn dan daarna de marathon lopen.
En jij kijkt naar WNLquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Allemaal haten op Mart en toch weer gaan kijken.
Ik geniet van mijn ergernissenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke kilometer een zet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zouden de favorieten zijn? Anand? Kramnik? Carlsen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef Montov het volgende:
[..]
"Ik zit ook uren op mijn reet, maar dat wordt door anderen ook niet opgemerkt."
En "Je hebt ook iets unieks gedaan in de finale. Je schoot alleen maar in de bulls eye!"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En "Je hebt ook iets unieks gedaan in de finale. Je schoot alleen maar in de bulls eye!"
Gewoon een beetje dollen. Mart is zowel leuk als irritant.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat was best genant jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En "Je hebt ook iets unieks gedaan in de finale. Je schoot alleen maar in de bulls eye!"
Ik haat niet op Mart. Ik vind dit soort dingen juist stieken geweldig aan hem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Van nestor naar anti-held.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik haat niet op Mart. Ik vind dit soort dingen juist stieken geweldig aan hem.
Ik kijk voor de sporters ja, en om hier gezellig te zeiken op Martquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja he. Aan de ene kant is het schandalig. Maar aan de andere kant door de manier waarop Mart het doet heeft het ook iets briljants.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijntje tussen ergeren en adoreren is idd soms dun.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee ADAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden Marit van Eupen gewoon nog eens uit moeten nodigen na al die jaren
En dan lekker persoonlijke vragen gaan stellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden Marit van Eupen gewoon nog eens uit moeten nodigen na al die jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |