quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef henkde_j het volgende:
Smeets denkt volgens mij dat iedereen voor de TV zit van: "Oh wijze Mart! Leer mij meer!"
Kom es gezellig bij Ome Mart op schoot...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mart is wel zo'n pedofiel oom .. zo'n type vind ik het.
Weet Ria alles over te vertellenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Kom es gezellig bij Ome Mart op schoot...
Lekker hip web2.0!quote:
Alle condooms hebben nu wel een bestemming jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Ja wel een makkelijke manier om aan de vrouwen te komen die hockeyploeg
Ik vond 'm wel leuk. Als Mart 'm niet had laten zien had ik het waarschijnlijk nooit gezien. Bovendien... die anderhalve minuut moet toch kunnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
Echt, ik zou niet trots zijn op een programma dat je moet vullen met internetfilmpjes.
Zie je bij mij ook niets vanquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef Felixa het volgende:
Van den Berg is al 50, zou je echt niet zeggen!
Assley Fingercuntquote:
Dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef alors het volgende:
Het was wel leuk, maar als Mart het aankondigt en als hij het zo aankondigt, is het bij voorbaat als stukken minder
Hij stelt mensen rhetorische vragen, stelt daarop weer een open vraag, geeft er zelf antwoord op en de gast mag er met maximaal 5 woorden per beurt nog een kleine aanvulling op geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
We zouden eens moeten kijken hoeveel minuten van de uitzending voor Mart is ...
Verkapte zie mijn fotoboek postquote:
Precies, volgens mij is dat niet de bedoeling als presentatorquote:Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij stelt mensen rhetorische vragen, stelt daarop weer een open vraag, geeft er zelf antwoord op en de gast mag er met maximaal 5 woorden per beurt nog een kleine aanvulling op geven.
Als je m zelf zo tegen zou komen, zou het een stuk leuker zijn ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef alors het volgende:
Het was wel leuk, maar als Mart het aankondigt en als hij het zo aankondigt, is het bij voorbaat als stukken minder
Vind ik mooi om te zien. Hij is een jaar jonger dan iuk en ik zie er tien jaar ouder uitquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef Felixa het volgende:
Van den Berg is al 50, zou je echt niet zeggen!
Hoe liep je er vroeger zelf bij dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat ik hem vroeger zo leuk vond, dat kapsel
Bedankt Tongquote:Op maandag 30 juli 2012 23:02 schreef tong80 het volgende:
Van den Berg kon eerder zeilen dan lopen. Woonde langs een waterplas.
Ik wou eigenlijk een hatelijke opmerking maken maar doe dat toch maar nietquote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik mooi om te zien. Hij is een jaar jonger dan iuk en ik zie er tien jaar ouder uit
Buitenlucht doet de mens goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik mooi om te zien. Hij is een jaar jonger dan iuk en ik zie er tien jaar ouder uit
Ja dat 15-jarig zwemstertje kreeg een doos vol.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle condooms hebben nu wel een bestemming ja
Stel je voor. Mart die zomergasten gaat presenteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij stelt mensen rhetorische vragen, stelt daarop weer een open vraag, geeft er zelf antwoord op en de gast mag er met maximaal 5 woorden per beurt nog een kleine aanvulling op geven.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat 15-jarig zwemstertje kreeg een doos vol.
ZomerMart.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Stel je voor. Mart die zomergasten gaat presenteren.
Hij nodigt een spiegel uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Stel je voor. Mart die zomergasten gaat presenteren.
Een nare man.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zou Mart zijn als de camera's uit zijn?
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef TheArt het volgende:
Doe normaal man MartAlsof dat zo raar is dat hij kans maakt op goud
Die paar keer dat ik Smeets ben tegenkomen is het juist een vriendelijke man.quote:
Zeker weten want Fokkers blijven meestal jongquote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest. Prachtig daar. Je kunt er fossielen zoeken op het strandquote:
Ik vind het altijd vervelendquote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef JC14 het volgende:
Kytesurfen schitterend. Maar Mart brengt altijd de dingen die hij niet weet als wat anderen ook niet zouden weten.
Dat is ook een manier, maar soms vind ik het wel vervelend.
Had ik niet achter hem gezocht.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik Smeets ben tegenkomen is het juist een vriendelijke man.
Oeh, dit is een doordenkertjequote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef heywoodu het volgende:
Het lijkt moeilijker dan dat het eruitziet.
Ik leer iedere 5 minuten wel wat nieuws. Waarom zou je kinderen nog naar school sturen als je Mart hebt.quote:
Vroegerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Waarom niet de winnaars bij het synchroonspringen laten zien?
Oe Edwin Jongejans
Ja die vond ik ook al zo leuk. Zal iets met het water te maken hebben, Stephan, Edwin.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Malahide het volgende:
Oe, Edje Jongejans, daar was ik vroeger een beetje flieft op.
Waarom niet de schermrel laten zien? Waarom niet de turnrel laten zien? NOS schrijft zijn eigen geschiedenis welquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Oe Edwin Jongejans
Vroeger of nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Oe Edwin Jongejans
Griekenland?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Is een gastland ooit zo slecht geweest?
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Karina sopt gewoon op alle mannen waar zwartwit foto's van bestaan.
aaaooouhhhwwwd he, niet oud.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef Redefine het volgende:
Alles is oud volgens Jongejans, zelf is die ook vrij oud geworden.
Griekenland was heel slecht in 2004, begon toen al met dat "motorongeluk"quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Canada had in '76 geen goud als gastland.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Oh jaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Griekenland was heel slecht in 2004, begon toen al met dat "motorongeluk"
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vroegerinderdaad, maar niet zo lekker opgedroogd.
Inderdaad op Mart! Ik snap er ook niks van.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gehaat op Mart hier.
Ik vind dat hij er wel een mooie show van maakt.
Mart![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Karina sopt gewoon op alle mannen waar zwartwit foto's van bestaan.
Zeker, hoewel er nu wel al een aantal goede dingen zijn gedaan die slim zijn bedacht.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Het zou in NL echt zoveel professioneler kunnen bij veel sporten
Papendal is ook aardig in verval of niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrok me de dood. Ik deed haakje-i-haakje en kreeg toen ditquote:
Klopt. Het professionalisme moet zelfs beter.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook gewoon een erg fijn en leuk programma. Maar dit is het Nederland van nu. Altijd maar alles afzeiken. Stelletje zuurpruimen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gehaat op Mart hier.
Ik vind dat hij er wel een mooie show van maakt.
Mart![]()
![]()
![]()
Gaan we dat van betalen dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt. Het professionalisme moet zelfs beter.
Ruim verdubbelen. Dan is het ook wat raar om te zeggen "dan kom je uit op zo'n 4460 euro" ofzo.quote:
Geweer.quote:
Dat zeg ik. Familie trots. Dorp trots.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk dat ze die schutter aan tafel hebben... en dikverdiend
Je kan toch gewoon 4000 zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ruim verdubbelen. Dan is het ook wat raar om te zeggen "dan kom je uit op zo'n 4460 euro" ofzo.
Schutter aan tafel, dat klinkt na afgelopen week toch wat vreemd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Als je thomas daley intikt op google krijg je bij suggesties als tweede: ''thomas daley bulge''
Absoluut, vandaag voor veel mensen onopgemerkt gebleven, maar was echt een absolute topprestatiequote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Leuk zo'n geweerschieter aan tafel.quote:
Dan klopt het nietquote:
en als derde ? gayquote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Als je thomas daley intikt op google krijg je bij suggesties als tweede: ''thomas daley bulge''
Jaquote:
Als je één keer in de 8 schiet kun je naar huis. Vreselijk voor je zenuwen lijkt mequote:Op maandag 30 juli 2012 23:18 schreef alors het volgende:
10 meter schietenmet alle respect dat is toch geen sport? Die afstand
Handboogschutter doen gewoon 70m
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Logisch dat hij daar niet tot nauwelijks vergoeding voor krijgt. Kom op.
Hoezo hij is er goed en in en verdient niks en die verwende kut voetballers die er niks van kunnen verdienen zoveeeeel he.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Logisch dat hij daar niet tot nauwelijks vergoeding voor krijgt. Kom op.
ja, die kon echt niet idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef heywoodu het volgende:
10.9 vergelijken met een 9-darter of 147 lijkt me wel iets ver gaan
Juist niet, geëvalueerd met de tijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk best vreemd dat schieten een Olympische sport is.
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Malahide het volgende:
Bij dit soort sporten denk ik altijd "als ik ooit nog eens een medaille wil halen...".
Curling, ook zoiets.
Op de radio hadden ze het er vanmiddag over dat hij de eerste was op de OS ooit.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef heywoodu het volgende:
10.9 vergelijken met een 9-darter of 147 lijkt me wel iets ver gaan
No shit, Martquote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Mart spreekt ons toe alsof we kleine kinderen zijn met 0,0 verstand van zaken
Ik ken Noren die zuiverder schieten. Maar dan weer niet in een Olympische sport.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef debeterebob het volgende:
In de finale schoot een Noor in de 6. Die werd laatste.
Dus op het haar van een oude Smeets na....quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
Als, als, als... wrijf het er even in dan.
bollpoint nog welquote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is een ballpoint he, dat weten jullie he?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken Noren die zuiverder schieten. Maar dan weer niet in een Olympische sport.
Sommige grappen moet je gewoon niet maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken Noren die zuiverder schieten. Maar dan weer niet in een Olympische sport.
Vreselijke onzin, dat gaat je niet zomaar lukken. Hellebrand traint al 12 jaar...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Malahide het volgende:
Bij dit soort sporten denk ik altijd "als ik ooit nog eens een medaille wil halen...".
Curling, ook zoiets.
Inderdaad, alsof die eerste twee schoten 'zondagschoten' waren, compleet naast het schijfje.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha alles wat Mart beweert klopt van geen kant en je ziet het hem denken
Eens.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Als je kijkt naar de steun enzo die ze krijgen van NOC*NSF denk ik dat Hellebrand de beste Nederlandse prestatie van de Spelen heeft neergezet, nu al.
Dat bedoel ik niet en dat snap ik echt wel. Meer dat het de enige sporten zijn waar ik überhaupt fysiek toe in staat zou zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijke onzin, dat gaat je niet zomaar lukken. Hellebrand traint al 12 jaar...
Z'n eerste keer landelijke aandacht DAT denkt hij...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha alles wat Mart beweert klopt van geen kant en je ziet het hem denken
Mwa, Bjoerndalen misschien in zijn beste dagen. Tegenwoordig mist ie alles.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet en dat snap ik echt wel. Meer dat het de enige sporten zijn waar ik überhaupt fysiek toe in staat zou zijn.
Heb je net zo'n vette kop als die Hellebrand dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet en dat snap ik echt wel. Meer dat het de enige sporten zijn waar ik überhaupt fysiek toe in staat zou zijn.
Tuurlijk... maar het zijn wel sporten die niet zo moeilijk lijken als een 100m sprint winnen... maar het is inderdaad fucking moeilijkquote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijke onzin, dat gaat je niet zomaar lukken. Hellebrand traint al 12 jaar...
Ik denk dat je daar een pijnlijke vergissing begaatquote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik stoor me niet, prima vragen voor de leek wat 95% is.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef JC14 het volgende:
Mart moet stoppen met dingen die hij niet weet of waar hij verdomd weinig verstand van heeft, snel af proberen te kappen.
Hij moet dan niet ineens op een ander onderwerp overgaan.
en een enorme vaste hand hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Dat schieten zou ik echt niet kunnen, die concentratie lijkt me vreselijk moeilijk.
Qua moeilijkheid om te winnen denk ik dat de meeste Olympische sporten wel gelijk zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk... maar het zijn wel sporten die niet zo moeilijk lijken als een 100m sprint winnen... maar het is inderdaad fucking moeilijk
Gewoon beta blokkers en een vochtafdrijvend middel, aldus Mart.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Dat schieten zou ik echt niet kunnen, die concentratie lijkt me vreselijk moeilijk.
Even naar Andy Sleckquote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon beta blokkers en een vochtafdrijvend middel, aldus Mart.
Sprint is gewoon wat rennen manquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk... maar het zijn wel sporten die niet zo moeilijk lijken als een 100m sprint winnen... maar het is inderdaad fucking moeilijk
Het is nog lang geen darterquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je net zo'n vette kop als die Hellebrand dan?
Klopt. Maar juist dat vindt Mart idd interessant. Waarom is idd een vraag.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef One_of_the_few het volgende:
Mart lijkt het tof te vinden dat hij niks van de sport weet, ik zou mij als sportjournalist toch lichtelijk schamen.
Nja Tong had al een Breivik grapquote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Raar dat hier nog geen Tristan grappen zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |