Ik denk dat je daar een pijnlijke vergissing begaatquote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet en dat snap ik echt wel. Meer dat het de enige sporten zijn waar ik überhaupt fysiek toe in staat zou zijn.
Ik stoor me niet, prima vragen voor de leek wat 95% is.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef JC14 het volgende:
Mart moet stoppen met dingen die hij niet weet of waar hij verdomd weinig verstand van heeft, snel af proberen te kappen.
Hij moet dan niet ineens op een ander onderwerp overgaan.
en een enorme vaste hand hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Dat schieten zou ik echt niet kunnen, die concentratie lijkt me vreselijk moeilijk.
Qua moeilijkheid om te winnen denk ik dat de meeste Olympische sporten wel gelijk zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk... maar het zijn wel sporten die niet zo moeilijk lijken als een 100m sprint winnen... maar het is inderdaad fucking moeilijk
Gewoon beta blokkers en een vochtafdrijvend middel, aldus Mart.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Dat schieten zou ik echt niet kunnen, die concentratie lijkt me vreselijk moeilijk.
Even naar Andy Sleckquote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon beta blokkers en een vochtafdrijvend middel, aldus Mart.
Sprint is gewoon wat rennen manquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk... maar het zijn wel sporten die niet zo moeilijk lijken als een 100m sprint winnen... maar het is inderdaad fucking moeilijk
Het is nog lang geen darterquote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je net zo'n vette kop als die Hellebrand dan?
Klopt. Maar juist dat vindt Mart idd interessant. Waarom is idd een vraag.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef One_of_the_few het volgende:
Mart lijkt het tof te vinden dat hij niks van de sport weet, ik zou mij als sportjournalist toch lichtelijk schamen.
Nja Tong had al een Breivik grapquote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Raar dat hier nog geen Tristan grappen zijn geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |