Die paar keer dat ik Smeets ben tegenkomen is het juist een vriendelijke man.quote:
Zeker weten want Fokkers blijven meestal jongquote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik mooi om te zien. Hij is een jaar jonger dan iuk en ik zie er tien jaar ouder uit
Vorig jaar geweest. Prachtig daar. Je kunt er fossielen zoeken op het strandquote:
Ik vind het altijd vervelendquote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef JC14 het volgende:
Kytesurfen schitterend. Maar Mart brengt altijd de dingen die hij niet weet als wat anderen ook niet zouden weten.
Dat is ook een manier, maar soms vind ik het wel vervelend.
Had ik niet achter hem gezocht.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik Smeets ben tegenkomen is het juist een vriendelijke man.
Oeh, dit is een doordenkertjequote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef heywoodu het volgende:
Het lijkt moeilijker dan dat het eruitziet.
Ik leer iedere 5 minuten wel wat nieuws. Waarom zou je kinderen nog naar school sturen als je Mart hebt.quote:
Vroegerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Waarom niet de winnaars bij het synchroonspringen laten zien?
Oe Edwin Jongejans
Ja die vond ik ook al zo leuk. Zal iets met het water te maken hebben, Stephan, Edwin.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Malahide het volgende:
Oe, Edje Jongejans, daar was ik vroeger een beetje flieft op.
Waarom niet de schermrel laten zien? Waarom niet de turnrel laten zien? NOS schrijft zijn eigen geschiedenis welquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Oe Edwin Jongejans
Vroeger of nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Oe Edwin Jongejans
Griekenland?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Is een gastland ooit zo slecht geweest?
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Karina sopt gewoon op alle mannen waar zwartwit foto's van bestaan.
aaaooouhhhwwwd he, niet oud.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef Redefine het volgende:
Alles is oud volgens Jongejans, zelf is die ook vrij oud geworden.
Griekenland was heel slecht in 2004, begon toen al met dat "motorongeluk"quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Canada had in '76 geen goud als gastland.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Oh jaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Griekenland was heel slecht in 2004, begon toen al met dat "motorongeluk"
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vroegerinderdaad, maar niet zo lekker opgedroogd.
Inderdaad op Mart! Ik snap er ook niks van.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gehaat op Mart hier.
Ik vind dat hij er wel een mooie show van maakt.
Mart![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Karina sopt gewoon op alle mannen waar zwartwit foto's van bestaan.
Zeker, hoewel er nu wel al een aantal goede dingen zijn gedaan die slim zijn bedacht.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Het zou in NL echt zoveel professioneler kunnen bij veel sporten
Papendal is ook aardig in verval of niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrok me de dood. Ik deed haakje-i-haakje en kreeg toen ditquote:
Klopt. Het professionalisme moet zelfs beter.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook gewoon een erg fijn en leuk programma. Maar dit is het Nederland van nu. Altijd maar alles afzeiken. Stelletje zuurpruimen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gehaat op Mart hier.
Ik vind dat hij er wel een mooie show van maakt.
Mart![]()
![]()
![]()
Gaan we dat van betalen dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt. Het professionalisme moet zelfs beter.
Ruim verdubbelen. Dan is het ook wat raar om te zeggen "dan kom je uit op zo'n 4460 euro" ofzo.quote:
Dat zeg ik. Familie trots. Dorp trots.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wel leuk dat ze die schutter aan tafel hebben... en dikverdiend
Je kan toch gewoon 4000 zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ruim verdubbelen. Dan is het ook wat raar om te zeggen "dan kom je uit op zo'n 4460 euro" ofzo.
Schutter aan tafel, dat klinkt na afgelopen week toch wat vreemd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Als je thomas daley intikt op google krijg je bij suggesties als tweede: ''thomas daley bulge''
Absoluut, vandaag voor veel mensen onopgemerkt gebleven, maar was echt een absolute topprestatiequote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |