quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef henkde_j het volgende:
Smeets denkt volgens mij dat iedereen voor de TV zit van: "Oh wijze Mart! Leer mij meer!"
Kom es gezellig bij Ome Mart op schoot...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mart is wel zo'n pedofiel oom .. zo'n type vind ik het.
Weet Ria alles over te vertellenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Kom es gezellig bij Ome Mart op schoot...
Lekker hip web2.0!quote:
Alle condooms hebben nu wel een bestemming jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Ja wel een makkelijke manier om aan de vrouwen te komen die hockeyploeg
Ik vond 'm wel leuk. Als Mart 'm niet had laten zien had ik het waarschijnlijk nooit gezien. Bovendien... die anderhalve minuut moet toch kunnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
Echt, ik zou niet trots zijn op een programma dat je moet vullen met internetfilmpjes.
Zie je bij mij ook niets vanquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef Felixa het volgende:
Van den Berg is al 50, zou je echt niet zeggen!
Assley Fingercuntquote:
Dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef alors het volgende:
Het was wel leuk, maar als Mart het aankondigt en als hij het zo aankondigt, is het bij voorbaat als stukken minder
Hij stelt mensen rhetorische vragen, stelt daarop weer een open vraag, geeft er zelf antwoord op en de gast mag er met maximaal 5 woorden per beurt nog een kleine aanvulling op geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
We zouden eens moeten kijken hoeveel minuten van de uitzending voor Mart is ...
Verkapte zie mijn fotoboek postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |