Ik ken Noren die zuiverder schieten. Maar dan weer niet in een Olympische sport.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef debeterebob het volgende:
In de finale schoot een Noor in de 6. Die werd laatste.
Dus op het haar van een oude Smeets na....quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
Als, als, als... wrijf het er even in dan.
bollpoint nog welquote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is een ballpoint he, dat weten jullie he?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken Noren die zuiverder schieten. Maar dan weer niet in een Olympische sport.
Sommige grappen moet je gewoon niet maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken Noren die zuiverder schieten. Maar dan weer niet in een Olympische sport.
Vreselijke onzin, dat gaat je niet zomaar lukken. Hellebrand traint al 12 jaar...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Malahide het volgende:
Bij dit soort sporten denk ik altijd "als ik ooit nog eens een medaille wil halen...".
Curling, ook zoiets.
Inderdaad, alsof die eerste twee schoten 'zondagschoten' waren, compleet naast het schijfje.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha alles wat Mart beweert klopt van geen kant en je ziet het hem denken
Eens.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Als je kijkt naar de steun enzo die ze krijgen van NOC*NSF denk ik dat Hellebrand de beste Nederlandse prestatie van de Spelen heeft neergezet, nu al.
Dat bedoel ik niet en dat snap ik echt wel. Meer dat het de enige sporten zijn waar ik überhaupt fysiek toe in staat zou zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijke onzin, dat gaat je niet zomaar lukken. Hellebrand traint al 12 jaar...
Z'n eerste keer landelijke aandacht DAT denkt hij...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha alles wat Mart beweert klopt van geen kant en je ziet het hem denken
Mwa, Bjoerndalen misschien in zijn beste dagen. Tegenwoordig mist ie alles.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet en dat snap ik echt wel. Meer dat het de enige sporten zijn waar ik überhaupt fysiek toe in staat zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |