quote:
Slachtoffer eerder..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is een bron van lengte-grappen.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niet echt eisen, ik ben in de loop der jaren al op hele verschillende vrouwen gevallen.
Vaak heeft een vrouw dan gewoon iets waar ik voor val.
Ik laat het lot zijn gang gaan en schrijf niemand bij voorbaat af.
Ok 1,5 uur reizen ongeveer.quote:[img]http://i.fokzine.ne1,5 t/p/0s.gif[/img] Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde van station naar Myr.
Dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niet echt eisen, ik ben in de loop der jaren al op hele verschillende vrouwen gevallen.
Vaak heeft een vrouw dan gewoon iets waar ik voor val.
Ik laat het lot zijn gang gaan en schrijf niemand bij voorbaat af.
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit.
Mijn familie denkt dat ik op 1 typetje val omdat ik daar 7 jaar mee samen ben geweest.
Te voorspelbaar als ik nu zeg dat ze in elk geval niet verwachten dat je met sneeuwwitje thuiskomt?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aanquote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt ook volgers. Met die bips.
Oh.. Nee mijn ex was 1.70+ en woog net 60 kilo ofzo.. eigenlijk iets te slank naar mijn zin.. Maarja, wat Flips en Royco hierboven al zeiden, het kan eigenlijk alle kanten op gaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aan.
Ja, bij mij dus ookquote:Op zondag 29 juli 2012 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Nee mijn ex was 1.70+ en woog net 60 kilo ofzo.. eigenlijk iets te slank naar mijn zin.. Maarja, wat Flips en Royco hierboven al zeiden, het kan eigenlijk alle kanten op gaan..
Ik snap je, totdat de scholen weer beginnen, dan wordt maandag weer leukquote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef kree het volgende:
ik ga middagje vrij vragen denk morgen.
Heb zo geen zin om te werken.
Erge dag altijd zondag.
En maandag ook
Mijn vader boeit het niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aan.
Ach zo is mijn moeder ook hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vader boeit het niet.
Moeder is al lang blij dat ik op vrouwen val.
Maar wel iedere vrouwen naam die ik ooit heb genoemd komt iedere keer terug.![]()
"Waarom niet Ellen?"
"Waarom niet C_M?"
Moeders...
Dan zal ik wel expres pumps en wat straks aantrekken op een willekeurige meet waar we allebei aanwezig zodat het staren ook nut heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil best achter je gaan lopen om naar je bips te staren hoor
Qua uiterlijk? Ik zou het je niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je dan als je beste punt beschrijven?
hoe dat zo?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap je, totdat de scholen weer beginnen, dan wordt maandag weer leuk
Mijn moeder is niet zo goed in namen. Dus de eerste paar keer als ik iemand naar huis meeneem, noemt ze zegmaar telkens een hele lijst van namen van ex-vriendjes op. Zo van, was het henk, nee bert, nee kees, nee jan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vader boeit het niet.
Moeder is al lang blij dat ik op vrouwen val.
Maar wel iedere vrouwen naam die ik ooit heb genoemd komt iedere keer terug.![]()
"Waarom niet Ellen?"
"Waarom niet C_M?"
Moeders...
Jij gaat naar de Myra meet?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal ik wel expres pumps en wat straks aantrekken op een willekeurige meet waar we allebei aanwezig zodat het staren ook nut heeft.
[..]
Qua uiterlijk? Ik zou het je niet kunnen zeggen.
Dan beginnen bij ons de schoolzwem ritjes weer, altijd mooi de ochtend beginnen met een leuke vrolijke juf in de busquote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
hoe dat zo?
Ik heb hbo inmiddels officieel vaarwel gezegd, jammer maar helaas.
Wil mezelf niet verder kwellen ermee
aha zoquote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan beginnen bij ons de schoolzwem ritjes weer, altijd mooi de ochtend beginnen met een leuke vrolijke juf in de bus
(Ik rij ze dan, zit niet zelf in de klas etc..)
Ik wil wel gaan, hangt nog van een paar omstandigheden af of ik kan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat naar de Myra meet?
Ik ben die verlegen jongen die met een biertje in zijn hand naar je kont loopt te staren.
Want een film met iemand kijken is hetzelfde als iemand willen batsen en mee gaan samenwonen?quote:
Tering, ik zou dan direct weggaan denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet zo goed in namen. Dus de eerste paar keer als ik iemand naar huis meeneem, noemt ze zegmaar telkens een hele lijst van namen van ex-vriendjes op. Zo van, was het henk, nee bert, nee kees, nee jan.
Altijd weer charmant.
je komt maar, anders kom ik ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, hangt nog van een paar omstandigheden af of ik kan.![]()
Schrik niet als ik je dan aanspreek
Ik zal mijn best doenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, hangt nog van een paar omstandigheden af of ik kan.![]()
Schrik niet als ik je dan aanspreek
Ja voor moeders wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want een film met iemand kijken is hetzelfde als iemand willen batsen en mee gaan samenwonen?
Ik snap haar echt niet.
[..]
Tering, ik zou dan direct weggaan denk ik.
Je schoonmoeder die even wil laten weten hoeveel concurrenten je al voor zijn geweest in deze grot.
shit 4 uur das nog erger als bij mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn kussens eens knuffelen, wekker weer om 4 uur enzo..
Hehe, standaard, 6 dagen in de week als het druk is..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
shit 4 uur das nog erger als bij mij.
Maar trust dan.
wat doe jij voor werk?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehe, standaard, 6 dagen in de week als het druk is..
ok hmm lijkt me best zwaar eigenlijk.quote:
Touringcar is gelukkig wel heel anders als vrachtwagen, netjes in uniform enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
ok hmm lijkt me best zwaar eigenlijk.
Haha zie al zo'n chauffeurs type voor me nu bij je
facebook?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Touringcar is gelukkig wel heel anders als vrachtwagen, netjes in uniform enzo
Maar vrachtwagen heb ik ook gedaan
Want Evie.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie hier geen Evie, dus dat is niet goed
Niet echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
Ey kree,
Ookal zo'n ongelooflijk kut humeur dat tegen depressief zijn aan zit? Of ben ik nou echt de enige in de wijde omtrek?
ach ja het is wel herkenbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:08 schreef Raggingbull het volgende:
Haha ach gewoon zelfde leidje als iedere vakantie.
Vrienden zijn te druk met andere dingen(werk en hun meisjes) mijn meisje is op vakantie. Oftewel kga nu min of meer voor de 3e week op rij no-life gamen nadat ik klaar ben met werken wat ik dan weer 6 dagen per week doe dat werken en gamen 7. Bij gebrek aan iets beters.
En nu duimen dat ik volgend jaar wel genoeg geld bij elkaar heb gewerkt om eindelijk op vakantie te gaan. Word wel weer eens tijd na 4 jaar vind je ook niet?
Kortom hopeloos alleen thuis zitten en morgen vrij zijn maar no-life gamen bij gebrek aan beters.
Tja.. alleen het ergste is als je helemaal alleen zit. zo'n 3 weken lang. Moet nog 1 week voor mijn vriendin er weer is marja... die zie ik weer weinig. Omdat ik behoorlijk door zal moeten werken wil ik aankomend school jaar weer rond kunnen komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja het is wel herkenbaar.
Broertje moeder en zusje zijn op vakantie geweest en ik ben alleen maar aan het werken.
Onderhand krijgt iedereen van mijn leeftijd en die ik ken kindertjes enzo.
En ik ben nog steeds alleen.
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 30 juli 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog gewoon mijn vrolijke zelf
ooooh nou valt het nog mee voor je, je hebt in ieder geval vriendinnetje waar je naar uit kan kijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja.. alleen het ergste is als je helemaal alleen zit. zo'n 3 weken lang. Moet nog 1 week voor mijn vriendin er weer is marja... die zie ik weer weinig. Omdat ik behoorlijk door zal moeten werken wil ik aankomend school jaar weer rond kunnen komen.
Ja dat maakt het erger zei zit verdorie 2 weken in bulgarije met zo'n jongeren reis feest te vieren en ik werk me dood(bijna) met zo'n 39 graden in de keuken vandaag om volgend jaar eens wel op vakantie te kunnen. Nadat ik me schoolgeld heb betaalt uiteraard.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
ooooh nou valt het nog mee voor je, je hebt in ieder geval vriendinnetje waar je naar uit kan kijken
quote:
quote:
Nee die gaat slapen!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie hier geen Evie, dus dat is niet goed
quote:
ik snap het, doe hetzelfde.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja dat maakt het erger zei zit verdorie 2 weken in bulgarije met zo'n jongeren reis feest te vieren en ik werk me dood(bijna) met zo'n 39 graden in de keuken vandaag om volgend jaar eens wel op vakantie te kunnen. Nadat ik me schoolgeld heb betaalt uiteraard.
Graaaaaaaaaagquote:Op maandag 30 juli 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu moet ik dit keer zeker wel zorgen dat ik alle nummers van Rowwen Heze heb je?
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uitgenodigd
Ga ik meteen doen
Zucht... nog maar eens drank hale benedequote:Op maandag 30 juli 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap het, doe hetzelfde.
Maar bij mij is het straks studieschuld betalen en hopen op vast contract zodat ik weg kan waar ik nu zit.
Vakantie kan ik wel vergeten.
En vriendinnetje om naar uit te kijken ook niet.
Maarja ok, ik blijf positief
Kan zomaar komen.
Myr kon dat ook heel goed.. en palaquote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet alleen het karaoke gedeelte even tackelen aangezien C_A niet komt.
Jij staat er niet bij omdat iedereen dat natuurlijk nog weetquote:Op maandag 30 juli 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar C_A had de karaoke spullen bij.
En waarom sta ik niet in het rijtje
Erg hequote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat iedereen dat natuurlijk nog weetHoe kunnen we jouw zangtalenten zijn vergeten
Ik heb dat setje toen gekocht bij de mediamarkt voor 30 euro. Maar 1 microfoonquote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet alleen het karaoke gedeelte even tackelen aangezien C_A niet komt.
Dan zal ik dat eens in de gaten houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat setje toen gekocht bij de mediamarkt voor 30 euro. Maar 1 microfoon
Maar ze liggen daar soms in de aanbieding en 2 microfoontjes
Weltrustequote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Teveel gegeten.... Plof uit elkaar
Lekker slapen nu
Correct, maar dat ontkracht mijn woorden niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het potentiaalverschil (... volt dus) gelijk staat aan de stroom maal de weerstand. Als jij zegt dat een bliksem "alleen maar stroom trekt" dan komt de spanning vanzelf wel, mits je elektrische weerstand biedt. Aangezien je geen supergeleider bent is dit typisch het geval.
dit klopt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef Raggingbull het volgende:
En aangezien je met 1 bliksemschicht net genoeg stroom hebt om 1 pot koffie te zetten. Een ontiegelijke hoge volt. En een vreselijk lage ampere heb je er eigenlijks weinig aan.
Cuequote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie beetje goed weekend gehad!?
Sting
Wat hebbie gedaan dan!!?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:09 schreef STING het volgende:
Cue
Jahoor, een lekker weekend gehad. Jij ook?
Geweldig weekend!!quote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie beetje goed weekend gehad!?
Sting
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dagje thuiswerken
Maar damn, giga probleem hier! Koffie op!
Zaterdag hus opgeruimd, vrienden op bezoek gehad, gisteren hardgelopen en gechillaxed, jeweetsquote:
Lekker weekendje dusquote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef STING het volgende:
Zaterdag hus opgeruimd, vrienden op bezoek gehad, gisteren hardgelopen en gechillaxed, jeweets
En jij??
En zondag uhm rustig aan en dansles plus beetje social dancing.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen zaterdag Bachatafeestje gehad.
Over sensueel dansen gesprokenVoor het eerst dat ik alles om me heen vergat
nice!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb een huis!
En nieuwe schoenen besteld (alweer)!
En ik ben moe maar dat maakt me niet uit.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ja, zaterdag gekeken en -na een paar uur gesprekken met de eigenaren- ook direct getekend. Krijg per 1 aug al mn sleutel!Gaat wel rap allemaal. En inboedel krijg ik van mn ex (koelkast, diepvries, oven, stoelen, tafel, kast, magnetron etc).
Nice manquote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ja, zaterdag gekeken en -na een paar uur gesprekken met de eigenaren- ook direct getekend. Krijg per 1 aug al mn sleutel!Gaat wel rap allemaal. En inboedel krijg ik van mn ex (koelkast, diepvries, oven, stoelen, tafel, kast, magnetron etc).
Feli kerel!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Wanneer is de house-warming?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Het is wel een monumentaal grachtenpand, dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Maar ziet er superstrak en schoon uit, zit al laminaat en een keukentje in en heb een tuin van 35m2 ofzo.! Midden in het centrum van Haarlem (8 min lopen van station, 2 min lopen van de grote markt).
Alleen mn afstuderen nog even binnen 4 weken er door zien te flansen.. Dat is wel dramatisch.
Wait, whud?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Het is wel een monumentaal grachtenpand, dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Maar ziet er superstrak en schoon uit, zit al laminaat en een keukentje in en heb een tuin van 35m2 ofzo.! Midden in het centrum van Haarlem (8 min lopen van station, 2 min lopen van de grote markt).
Alleen mn afstuderen nog even binnen 4 weken er door zien te flansen.. Dat is wel dramatisch.
Ja, mn kamer (studio) is dan weer 25m2 (inclusief keukentje die in dezelfde ruimte zit) en ik deel een badkamer, intern fietsenhok en wasmachine met een huisgenoot.quote:
Ahh.. succes met verhuizen en afstuderen!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Nice manquote:Op maandag 30 juli 2012 10:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, mn kamer (studio) is dan weer 25m2 (inclusief keukentje die in dezelfde ruimte zit) en ik deel een badkamer, intern fietsenhok en wasmachine met een huisgenoot.Maar alsnog superrelaxed.
!
Ze valt gewoon zelf op vrouwenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat z'n ouders binnenkort gaan scheiden
quote:
Lekker!quote:
Ghehequote:
Het is een keer wat anders dan breinaalden.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Al zijn er vast wel vrouwen die geilen op de dildon't
Dat doen ze al genoegquote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen willen bloeden van binnen
Er zijn er hoor!!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen willen bloeden van binnen
dat is waar.. waar gaat het heen met de wereldquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Er zijn toch ook vrouwen die het geil vinden om hun kut vol met brandnetels te stoppen. Dat snap ik ook niet.
Wacht, wat?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Er zijn toch ook vrouwen die het geil vinden om hun kut vol met brandnetels te stoppen. Dat snap ik ook niet.
Wait, whuuudquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Je weet gewoon niet wat je mistquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
quote:
Filmpje wat ik via FOK! kreeg. Vrouw staat ergens onder een brug ofzo haar kut vol te proppen met brandnetels. Je ziet die blaartjes ter plekke tevoorschijn komen.quote:
Gadverquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Dus dan mis ik het ook nietquote:
Graag gedaan schat.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Fijn dat ik zo visueel ben ingesteld. Bedankt Huppel.![]()
[ afbeelding ]
Oh dear.. wil ik het weten?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Zal ik voor jou ook even de fantasie over Catwoman verzieken? Dat is me bij Royke ook al gelukt
Staat gewoon op Roy zn fb hoorquote:
Sopsopsop!!quote:
Link?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Filmpje wat ik via FOK! kreeg. Vrouw staat ergens onder een brug ofzo haar kut vol te proppen met brandnetels. Je ziet die blaartjes ter plekke tevoorschijn komen.
Aan het eind van het filmpje propt ze dr flamoes vol, draait dr intieme piercing om zodat dr vajayjay soort van op slot is, doet dr jurkje goed en wandelt weg.
Ik heb toen nog een paar minuten in totale verbazing naar mn scherm zitten staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link?Ik ga even zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandnetels langs je eikel halen! 'T EINDE! en maakt je GEIL
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PMIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Als je dat doet is geen plek ter wereld veilig voor jequote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Zal ik voor jou ook even de fantasie over Catwoman verzieken? Dat is me bij Royke ook al gelukt
Wanna bet?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat doet is geen plek ter wereld veilig voor je
Dat je een langzame en pijnlijke dood te wachten staat als je dat doet? Te lage winstuikeringquote:
Wehehehe dafuqquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken!
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PM
Gevonden ja..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat gewoon op Roy zn fb hoor
[..]
Sopsopsop!!
Zin in!!
Watquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken!
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PM
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link?Ik was even weg sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat gewoon op Roy zn fb hoor
[..]
Sopsopsop!!
Zin in!!
Rip aan de nabestaanden.quote:
Volgens mij ga je kats dood als je dat drinktquote:
Het filmpje kan ik niet meer vindenquote:
Ik word al misselijk als ik er naar kijkquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ga je kats dood als je dat drinkt.
Dan moeten twi en myr nu dood zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er ook totaal niet smakelijk uitquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet je B52 niet, inc vuurtjequote:
Spijtig wel, leek me wel kneitergeil zo met die brandnetelsquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het filmpje kan ik niet meer vinden![]()
En nu ga ik even verder met werken
Twi had eens geprobeerd die dingen te maken, was een beetje misluktquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spijtig wel, leek me wel kneitergeil zo met die brandnetels
Ja staat ook op het lijstjequote:Op maandag 30 juli 2012 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ziet er ook totaal niet smakelijk uit
[..]
Vergeet je B52 niet, inc vuurtje
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja staat ook op het lijstje
OMG als ik het durf... want vuurEn dat vind ik eng-ig
Nee die zijn fijn!!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twi en myr leven nogDUs ja
B52 maak ik mij veel meer zorgen over
[ afbeelding ]
Ik niet, het ziet er heel gaaf uitquote:Op maandag 30 juli 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik er naar kijk
Ik maak ze wel voor je.. is toevallig een van mijn specialiteiten!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ik ga het doen, heb ik jofu beloofdOw en Joof het wordt gefilmd
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ik ga het doen, heb ik jofu beloofdOw en Joof het wordt gefilmd
Jammer dat ik er volgende week niet benquote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik maak ze wel voor je.. is toevallig een van mijn specialiteiten!
Het gaat toch om het totaalplaatje?quote:
The origin of the word cocktail is disputed.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar komt de naam cocktail eigenlijk vandaan?
Goede vraag!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar komt de naam cocktail eigenlijk vandaan?
Jij kreeg er geen dorst van?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ook bij dat plaatje van "Jaa, sure Barbs.."
"Optrok" huhu.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef Evie het volgende:
wholy fuck komt net een vriend langs :| Met een mysterious person zegt ieIs het een oude exchangestudent waar ik heeel veel mee optrok 4 jaar geleden.. elkaar een beetje uit het oog verloren enzo..
mega chil!!!
Caipirinha's.quote:
Ik zat gisteren aan de Hurricanes.quote:
Is een vrouw ja!quote:
Vervelende dwergquote:
Ook nog eens een vrouw.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Is een vrouw ja!Maar miste dr wel.. op een gegeven moment waren we elkaar uit het oog verloren en was ze terug naar griekenland.. Zo fijn om dr weer te zien!
Evie is geen Tijn, of Kaneel..quote:Op maandag 30 juli 2012 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook nog eens een vrouw.
Maar jullie hebben elkaar dus niet gegeven? Geloof ik niks van.
Nee... ze had een kerel ontmoet en ging er ineens een avond mee naar een feestje, en dat bleek toen mijn ex te zijn (waar ik later weer mee samen raakte) En toen schaamde ze zich zo.. contact verlorenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook nog eens een vrouw.
Maar jullie hebben elkaar dus niet gegeven? Geloof ik niks van.
Ja, want ik sta bekend om het geven van vele meiden.quote:
Wat een situatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee... ze had een kerel ontmoet en ging er ineens een avond mee naar een feestje, en dat bleek toen mijn ex te zijn (waar ik later weer mee samen raakte) En toen schaamde ze zich zo.. contact verloren![]()
Maar is wel weer ok inmiddels.. vond het toen ook echt niet erg (leg dat maar eens uit) ...
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Damn right you are!Evie is een lekker onbereikbaar wijf
Wat drijft daar in ffs?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Pornstar cocktail is nog het lekkerst
[ afbeelding ]
Komt me zo wel bekend voor ja, maar niet zo half gezonken in een drankjequote:Op maandag 30 juli 2012 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe een passievrucht eruit ziet
[ afbeelding ]
Jah.. was een tijdje uit de running en mezelf aan het binnensluiten... denk dat dat meer was waarom ik dr niet meer zag voor ze weggingquote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want ik sta bekend om het geven van vele meiden.
[..]
Wat een situatie.![]()
Maar alles weer koe en ei nu?
[..]
Die namen somsquote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Pornstar cocktail is nog het lekkerst
[ afbeelding ]
oew... die lijkt mij wel heftig.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die namen soms![]()
Adios Motherfucker recipe
Scale ingredients to servings
1/2 oz vodka
1/2 oz rum
1/2 oz tequila
1/2 oz gin
1/2 oz Blue Curacao liqueur
2 oz sweet and sour mix
2 oz 7-Up® soda
Ik pasquote:Op maandag 30 juli 2012 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die namen soms![]()
1/2 oz vodka
1/2 oz rum
1/2 oz tequila
1/2 oz gin
2 oz sweet and sour mix
2 oz 7-Up® soda
ik doe niet aan tequilla en bleu curacao.. beetje allergiequote:Op maandag 30 juli 2012 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die namen soms![]()
1/2 oz vodka
1/2 oz rum
1/2 oz tequila
1/2 oz gin
2 oz sweet and sour mix
2 oz 7-Up® soda
Ik had gisteren deze, en eentje teveel geloof ikquote:Op maandag 30 juli 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oew... die lijkt mij wel heftig.
Sowieso cocktails met frisdrank kan ik niet zo goed hebben
Altijd verse sappen (nee drommel niet de mannelijke sappen)
quote:
Als je teveel Blue Curacao drinkt, dan wordt je plas blauwquote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ik doe niet aan tequilla en bleu curacao.. beetje allergieGaat vaak niet goed..
Dat is beter, maar die tequila en rumquote:Op maandag 30 juli 2012 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had gisteren deze, en eentje teveel geloof ik![]()
Hurricane Leah recipe
1/4 oz light rum
1/4 oz gin
1/4 oz vodka
1/4 oz tequila
1/4 oz Blue Curacao liqueur
1 dash cherry brandy
3 oz sweet and sour mix
3 oz orange juice
Het was gezellig
[..]
als dat niet goed af staat gesteld dan mag ik toch hopen van welquote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, eens douchen en met de auto naar de keuring, zal mij benieuwen of ze over m'n xenon gaan bitchen
Tequila doet dingen met mequote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je teveel Blue Curacao drinkt, dan wordt je plas blauw
Echt hoorHeb ik gehad
[..]
Dat is beter, maar die tequila en rum
Liever cocktails met vodka
Ik moet kotsen van Tequilaquote:Op maandag 30 juli 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tequila doet dingen met meEn ik mag van mijn vriendin geen vodka martinis meer drinken
![]()
Ik schijn opeens pogingen te doen om met Schots accent vreemde mensen aan te sprekenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van Tequila
Nou ja meer van de shotjes![]()
Op zich kan ik een Tequila Sunrise wel hebben, eentje dan ;P
Je mag ze niet meer drinken? Want? Dan ga je raar doen?
Ow en nieuw topic
Zomers en Cocktails
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn opeens pogingen te doen om met Schots accent vreemde mensen aan te spreken![]()
Topic ga ik checken!
Liever nietquote:Op maandag 30 juli 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het lijkt mij wel leuk als je vriendin dat een keer filmt
Shit ik ben aan het treuzelen
Ik ga boodschappen doen en dan nog even sporten
Ciao
Nee, dat weet ik.quote:
Caipirinha staat op één en Mojito op een goede tweede plaats.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails maar Caipirinha's en Mojito's vind ik echt goor
Bier op 1, dan wijn op 2.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
Bier staat op 1, Wodka op 2. Als ik aan het zuipen ben.
Geen fratsen, dat scheelt!
Het staat goed, al 5 keer laten testen..quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
als dat niet goed af staat gesteld dan mag ik toch hopen van wel
was 1 keer niet voldoende?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het staat goed, al 5 keer laten testen..
quote:Net naar de Appie geweest, daar willen nog wel eens kraampjes met goede doelen buiten staan. Zo ook vandaag, Stichting voor Dieren of weet ik veel wat.
De onvriendelijke jongeman bij het kraampje vroeg mij of ik wat over had voor de stichting. Ik zei; Nee. Kijkt hij me boos aan en vraagt of ik dieren geen warm hart toedraag. Ik zeg; Ja. Daarom sta ik iedere zaterdag in mijn vrije tijd vrijwilligerswerk te doen in het asiel hier. En toen was hij stil.
Irritante vent, als hij ook maar ietsje vriendelijker was, had ik best naar zijn verhaal willen luisteren. Hij sprak me al aan met blondje.
Ik check het om de zoveel tijd, m'n vorige set was armatuur op een gegeven moment van krom getrokken, en dus was 't beeld klote..quote:
quote:
Whud?quote:
Hop, aan het werk jijquote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah directeur op kantoor en nu moet ik de muziek uitzetten
quote:
reuzel-milkshake...:Pquote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
iemand nog suggesties voor een recept met reuzel?
ja hoor, flikker het weg en bestel een pizza, graag gedaanquote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
Zelfs google had het niet beter gekund.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, flikker het weg en bestel een pizza, graag gedaan.
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, flikker het weg en bestel een pizza, graag gedaan.
een huewelijkscadeau van reuzel....?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]jonge moet een huwelijkscadeau maken lol
Je gaat trouwen met een Ierse schaapherder?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]jonge moet een huwelijkscadeau maken lol
Zonder muziek is de productiviteit bij mij wel heel erg laag hoor!quote:
En oordopjes? (niet dat het gezellig is)quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder muziek is de productiviteit bij mij wel heel erg laag hoor!
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
We kunnen ook allemaal een liedje gaan zingen voor Huppel!
Huwelijkscadeaumateriaalquote:
Is niet handig ivm telefoon en collega's die constant van alles vragen, doorgeven en blaffen naar mequote:Op maandag 30 juli 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En oordopjes? (niet dat het gezellig is)
Wat is Google?quote:
Vetquote:
Gadverdammequote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vet![]()
Als ik het goed heb van een varken.
Ah, ja. Stom van me natuurlijk. Die hebben geen internet!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ah, ja. Stom van me natuurlijk. Die hebben geen internet!![]()
ik bedoel ermee, heb alleen dit topic openstaan. En had geen zin om te switchenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het een BB is zeker nietquote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |