Als je teveel Blue Curacao drinkt, dan wordt je plas blauwquote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ik doe niet aan tequilla en bleu curacao.. beetje allergieGaat vaak niet goed..
Dat is beter, maar die tequila en rumquote:Op maandag 30 juli 2012 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had gisteren deze, en eentje teveel geloof ik![]()
Hurricane Leah recipe
Scale ingredients to servings
1/4 oz light rum
1/4 oz gin
1/4 oz vodka
1/4 oz tequila
1/4 oz Blue Curacao liqueur
1 dash cherry brandy
3 oz sweet and sour mix
3 oz orange juice
Het was gezellig
[..]
als dat niet goed af staat gesteld dan mag ik toch hopen van welquote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, eens douchen en met de auto naar de keuring, zal mij benieuwen of ze over m'n xenon gaan bitchen
Tequila doet dingen met mequote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je teveel Blue Curacao drinkt, dan wordt je plas blauw
Echt hoorHeb ik gehad
[..]
Dat is beter, maar die tequila en rum
Liever cocktails met vodka
Ik moet kotsen van Tequilaquote:Op maandag 30 juli 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tequila doet dingen met meEn ik mag van mijn vriendin geen vodka martinis meer drinken
![]()
Ik schijn opeens pogingen te doen om met Schots accent vreemde mensen aan te sprekenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van Tequila
Nou ja meer van de shotjes![]()
Op zich kan ik een Tequila Sunrise wel hebben, eentje dan ;P
Je mag ze niet meer drinken? Want? Dan ga je raar doen?
Ow en nieuw topic
Zomers en Cocktails
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn opeens pogingen te doen om met Schots accent vreemde mensen aan te spreken![]()
Topic ga ik checken!
Liever nietquote:Op maandag 30 juli 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het lijkt mij wel leuk als je vriendin dat een keer filmt
Shit ik ben aan het treuzelen
Ik ga boodschappen doen en dan nog even sporten
Ciao
Nee, dat weet ik.quote:
Caipirinha staat op één en Mojito op een goede tweede plaats.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van cocktails maar Caipirinha's en Mojito's vind ik echt goor
Bier op 1, dan wijn op 2.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
Bier staat op 1, Wodka op 2. Als ik aan het zuipen ben.
Geen fratsen, dat scheelt!
Het staat goed, al 5 keer laten testen..quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
als dat niet goed af staat gesteld dan mag ik toch hopen van wel
was 1 keer niet voldoende?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het staat goed, al 5 keer laten testen..
quote:Net naar de Appie geweest, daar willen nog wel eens kraampjes met goede doelen buiten staan. Zo ook vandaag, Stichting voor Dieren of weet ik veel wat.
De onvriendelijke jongeman bij het kraampje vroeg mij of ik wat over had voor de stichting. Ik zei; Nee. Kijkt hij me boos aan en vraagt of ik dieren geen warm hart toedraag. Ik zeg; Ja. Daarom sta ik iedere zaterdag in mijn vrije tijd vrijwilligerswerk te doen in het asiel hier. En toen was hij stil.
Irritante vent, als hij ook maar ietsje vriendelijker was, had ik best naar zijn verhaal willen luisteren. Hij sprak me al aan met blondje.
Ik check het om de zoveel tijd, m'n vorige set was armatuur op een gegeven moment van krom getrokken, en dus was 't beeld klote..quote:
quote:
Whud?quote:
Hop, aan het werk jijquote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah directeur op kantoor en nu moet ik de muziek uitzetten
quote:
reuzel-milkshake...:Pquote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
iemand nog suggesties voor een recept met reuzel?
ja hoor, flikker het weg en bestel een pizza, graag gedaanquote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
Zelfs google had het niet beter gekund.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, flikker het weg en bestel een pizza, graag gedaan.
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, flikker het weg en bestel een pizza, graag gedaan.
een huewelijkscadeau van reuzel....?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]jonge moet een huwelijkscadeau maken lol
Je gaat trouwen met een Ierse schaapherder?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]jonge moet een huwelijkscadeau maken lol
Zonder muziek is de productiviteit bij mij wel heel erg laag hoor!quote:
En oordopjes? (niet dat het gezellig is)quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder muziek is de productiviteit bij mij wel heel erg laag hoor!
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
We kunnen ook allemaal een liedje gaan zingen voor Huppel!
Huwelijkscadeaumateriaalquote:
Is niet handig ivm telefoon en collega's die constant van alles vragen, doorgeven en blaffen naar mequote:Op maandag 30 juli 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En oordopjes? (niet dat het gezellig is)
Wat is Google?quote:
Vetquote:
Gadverdammequote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vet![]()
Als ik het goed heb van een varken.
Ah, ja. Stom van me natuurlijk. Die hebben geen internet!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ah, ja. Stom van me natuurlijk. Die hebben geen internet!![]()
ik bedoel ermee, heb alleen dit topic openstaan. En had geen zin om te switchenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het een BB is zeker nietquote:Op maandag 30 juli 2012 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |