Dan zal ik dat eens in de gaten houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat setje toen gekocht bij de mediamarkt voor 30 euro. Maar 1 microfoon
Maar ze liggen daar soms in de aanbieding en 2 microfoontjes
Weltrustequote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Teveel gegeten.... Plof uit elkaar
Lekker slapen nu
Correct, maar dat ontkracht mijn woorden niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het potentiaalverschil (... volt dus) gelijk staat aan de stroom maal de weerstand. Als jij zegt dat een bliksem "alleen maar stroom trekt" dan komt de spanning vanzelf wel, mits je elektrische weerstand biedt. Aangezien je geen supergeleider bent is dit typisch het geval.
dit klopt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef Raggingbull het volgende:
En aangezien je met 1 bliksemschicht net genoeg stroom hebt om 1 pot koffie te zetten. Een ontiegelijke hoge volt. En een vreselijk lage ampere heb je er eigenlijks weinig aan.
Cuequote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie beetje goed weekend gehad!?
Sting
Wat hebbie gedaan dan!!?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:09 schreef STING het volgende:
Cue
Jahoor, een lekker weekend gehad. Jij ook?
Geweldig weekend!!quote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie beetje goed weekend gehad!?
Sting
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dagje thuiswerken
Maar damn, giga probleem hier! Koffie op!
Zaterdag hus opgeruimd, vrienden op bezoek gehad, gisteren hardgelopen en gechillaxed, jeweetsquote:
Lekker weekendje dusquote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef STING het volgende:
Zaterdag hus opgeruimd, vrienden op bezoek gehad, gisteren hardgelopen en gechillaxed, jeweets
En jij??
En zondag uhm rustig aan en dansles plus beetje social dancing.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen zaterdag Bachatafeestje gehad.
Over sensueel dansen gesprokenVoor het eerst dat ik alles om me heen vergat
nice!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb een huis!
En nieuwe schoenen besteld (alweer)!
En ik ben moe maar dat maakt me niet uit.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ja, zaterdag gekeken en -na een paar uur gesprekken met de eigenaren- ook direct getekend. Krijg per 1 aug al mn sleutel!Gaat wel rap allemaal. En inboedel krijg ik van mn ex (koelkast, diepvries, oven, stoelen, tafel, kast, magnetron etc).
Nice manquote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ja, zaterdag gekeken en -na een paar uur gesprekken met de eigenaren- ook direct getekend. Krijg per 1 aug al mn sleutel!Gaat wel rap allemaal. En inboedel krijg ik van mn ex (koelkast, diepvries, oven, stoelen, tafel, kast, magnetron etc).
Feli kerel!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Wanneer is de house-warming?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Het is wel een monumentaal grachtenpand, dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Maar ziet er superstrak en schoon uit, zit al laminaat en een keukentje in en heb een tuin van 35m2 ofzo.! Midden in het centrum van Haarlem (8 min lopen van station, 2 min lopen van de grote markt).
Alleen mn afstuderen nog even binnen 4 weken er door zien te flansen.. Dat is wel dramatisch.
Wait, whud?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Het is wel een monumentaal grachtenpand, dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Maar ziet er superstrak en schoon uit, zit al laminaat en een keukentje in en heb een tuin van 35m2 ofzo.! Midden in het centrum van Haarlem (8 min lopen van station, 2 min lopen van de grote markt).
Alleen mn afstuderen nog even binnen 4 weken er door zien te flansen.. Dat is wel dramatisch.
Ja, mn kamer (studio) is dan weer 25m2 (inclusief keukentje die in dezelfde ruimte zit) en ik deel een badkamer, intern fietsenhok en wasmachine met een huisgenoot.quote:
Ahh.. succes met verhuizen en afstuderen!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Nice manquote:Op maandag 30 juli 2012 10:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, mn kamer (studio) is dan weer 25m2 (inclusief keukentje die in dezelfde ruimte zit) en ik deel een badkamer, intern fietsenhok en wasmachine met een huisgenoot.Maar alsnog superrelaxed.
!
Ze valt gewoon zelf op vrouwenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat z'n ouders binnenkort gaan scheiden
quote:
Lekker!quote:
Ghehequote:
Het is een keer wat anders dan breinaalden.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Al zijn er vast wel vrouwen die geilen op de dildon't
Dat doen ze al genoegquote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen willen bloeden van binnen
Er zijn er hoor!!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen willen bloeden van binnen
dat is waar.. waar gaat het heen met de wereldquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Er zijn toch ook vrouwen die het geil vinden om hun kut vol met brandnetels te stoppen. Dat snap ik ook niet.
Wacht, wat?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Er zijn toch ook vrouwen die het geil vinden om hun kut vol met brandnetels te stoppen. Dat snap ik ook niet.
Wait, whuuudquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Je weet gewoon niet wat je mistquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
quote:
Filmpje wat ik via FOK! kreeg. Vrouw staat ergens onder een brug ofzo haar kut vol te proppen met brandnetels. Je ziet die blaartjes ter plekke tevoorschijn komen.quote:
Gadverquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er hoor!!
Dus dan mis ik het ook nietquote:
Graag gedaan schat.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Fijn dat ik zo visueel ben ingesteld. Bedankt Huppel.![]()
[ afbeelding ]
Oh dear.. wil ik het weten?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Zal ik voor jou ook even de fantasie over Catwoman verzieken? Dat is me bij Royke ook al gelukt
Staat gewoon op Roy zn fb hoorquote:
Sopsopsop!!quote:
Link?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Filmpje wat ik via FOK! kreeg. Vrouw staat ergens onder een brug ofzo haar kut vol te proppen met brandnetels. Je ziet die blaartjes ter plekke tevoorschijn komen.
Aan het eind van het filmpje propt ze dr flamoes vol, draait dr intieme piercing om zodat dr vajayjay soort van op slot is, doet dr jurkje goed en wandelt weg.
Ik heb toen nog een paar minuten in totale verbazing naar mn scherm zitten staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link?Ik ga even zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandnetels langs je eikel halen! 'T EINDE! en maakt je GEIL
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PMIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Als je dat doet is geen plek ter wereld veilig voor jequote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Zal ik voor jou ook even de fantasie over Catwoman verzieken? Dat is me bij Royke ook al gelukt
Wanna bet?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat doet is geen plek ter wereld veilig voor je
Dat je een langzame en pijnlijke dood te wachten staat als je dat doet? Te lage winstuikeringquote:
Wehehehe dafuqquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken!
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PM
Gevonden ja..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat gewoon op Roy zn fb hoor
[..]
Sopsopsop!!
Zin in!!
Watquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken!
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PM
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link?Ik was even weg sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat gewoon op Roy zn fb hoor
[..]
Sopsopsop!!
Zin in!!
Rip aan de nabestaanden.quote:
Volgens mij ga je kats dood als je dat drinktquote:
Het filmpje kan ik niet meer vindenquote:
Ik word al misselijk als ik er naar kijkquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ga je kats dood als je dat drinkt.
Dan moeten twi en myr nu dood zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er ook totaal niet smakelijk uitquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet je B52 niet, inc vuurtjequote:
Spijtig wel, leek me wel kneitergeil zo met die brandnetelsquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het filmpje kan ik niet meer vinden![]()
En nu ga ik even verder met werken
Twi had eens geprobeerd die dingen te maken, was een beetje misluktquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spijtig wel, leek me wel kneitergeil zo met die brandnetels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |