Staat gewoon op Roy zn fb hoorquote:
Sopsopsop!!quote:
Link?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Filmpje wat ik via FOK! kreeg. Vrouw staat ergens onder een brug ofzo haar kut vol te proppen met brandnetels. Je ziet die blaartjes ter plekke tevoorschijn komen.
Aan het eind van het filmpje propt ze dr flamoes vol, draait dr intieme piercing om zodat dr vajayjay soort van op slot is, doet dr jurkje goed en wandelt weg.
Ik heb toen nog een paar minuten in totale verbazing naar mn scherm zitten staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link?Ik ga even zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandnetels langs je eikel halen! 'T EINDE! en maakt je GEIL
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PMIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Als je dat doet is geen plek ter wereld veilig voor jequote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Zal ik voor jou ook even de fantasie over Catwoman verzieken? Dat is me bij Royke ook al gelukt
Wanna bet?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat doet is geen plek ter wereld veilig voor je
Dat je een langzame en pijnlijke dood te wachten staat als je dat doet? Te lage winstuikeringquote:
Wehehehe dafuqquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken!
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PM
Gevonden ja..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat gewoon op Roy zn fb hoor
[..]
Sopsopsop!!
Zin in!!
Watquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken!
Het filmpje staat misschien nog ergens in mn PM
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link?Ik was even weg sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat gewoon op Roy zn fb hoor
[..]
Sopsopsop!!
Zin in!!
Rip aan de nabestaanden.quote:
Volgens mij ga je kats dood als je dat drinktquote:
Het filmpje kan ik niet meer vindenquote:
Ik word al misselijk als ik er naar kijkquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ga je kats dood als je dat drinkt.
Dan moeten twi en myr nu dood zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er ook totaal niet smakelijk uitquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet je B52 niet, inc vuurtjequote:
Spijtig wel, leek me wel kneitergeil zo met die brandnetelsquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het filmpje kan ik niet meer vinden![]()
En nu ga ik even verder met werken
Twi had eens geprobeerd die dingen te maken, was een beetje misluktquote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spijtig wel, leek me wel kneitergeil zo met die brandnetels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |