Zaterdag hus opgeruimd, vrienden op bezoek gehad, gisteren hardgelopen en gechillaxed, jeweetsquote:
Lekker weekendje dusquote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef STING het volgende:
Zaterdag hus opgeruimd, vrienden op bezoek gehad, gisteren hardgelopen en gechillaxed, jeweets
En jij??
En zondag uhm rustig aan en dansles plus beetje social dancing.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen zaterdag Bachatafeestje gehad.
Over sensueel dansen gesprokenVoor het eerst dat ik alles om me heen vergat
nice!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb een huis!
En nieuwe schoenen besteld (alweer)!
En ik ben moe maar dat maakt me niet uit.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ja, zaterdag gekeken en -na een paar uur gesprekken met de eigenaren- ook direct getekend. Krijg per 1 aug al mn sleutel!Gaat wel rap allemaal. En inboedel krijg ik van mn ex (koelkast, diepvries, oven, stoelen, tafel, kast, magnetron etc).
Nice manquote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Ja, zaterdag gekeken en -na een paar uur gesprekken met de eigenaren- ook direct getekend. Krijg per 1 aug al mn sleutel!Gaat wel rap allemaal. En inboedel krijg ik van mn ex (koelkast, diepvries, oven, stoelen, tafel, kast, magnetron etc).
Feli kerel!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
Wanneer is de house-warming?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Het is wel een monumentaal grachtenpand, dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Maar ziet er superstrak en schoon uit, zit al laminaat en een keukentje in en heb een tuin van 35m2 ofzo.! Midden in het centrum van Haarlem (8 min lopen van station, 2 min lopen van de grote markt).
Alleen mn afstuderen nog even binnen 4 weken er door zien te flansen.. Dat is wel dramatisch.
Wait, whud?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Het is wel een monumentaal grachtenpand, dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Maar ziet er superstrak en schoon uit, zit al laminaat en een keukentje in en heb een tuin van 35m2 ofzo.! Midden in het centrum van Haarlem (8 min lopen van station, 2 min lopen van de grote markt).
Alleen mn afstuderen nog even binnen 4 weken er door zien te flansen.. Dat is wel dramatisch.
Ja, mn kamer (studio) is dan weer 25m2 (inclusief keukentje die in dezelfde ruimte zit) en ik deel een badkamer, intern fietsenhok en wasmachine met een huisgenoot.quote:
Ahh.. succes met verhuizen en afstuderen!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
Thanks.
Nice manquote:Op maandag 30 juli 2012 10:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, mn kamer (studio) is dan weer 25m2 (inclusief keukentje die in dezelfde ruimte zit) en ik deel een badkamer, intern fietsenhok en wasmachine met een huisgenoot.Maar alsnog superrelaxed.
!
Ze valt gewoon zelf op vrouwenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat z'n ouders binnenkort gaan scheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |