Jullie zijn allemaal leuker met alcohol in mijn mikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben leuker met alcohol in mijn mik aldus MohMi
Je bent vergeven. Misschien ben je ook wel heel leuk bij het neuken, maar daar was ik niet bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn enige kans daarvoor in 14 dagen, vergeef me
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal leuker met alcohol in mijn mik
Gewoon komen dan merk je het vanzelf. Anders troost twi je wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou jij vond mij erg
Maar kweet dat je iedereen kans geeft in het echt. Want dat heb je verteld.
Ik weet niet misschien doe ik soms te lomp maar ben best aardig persoon als ik het mag geloven van wat ik zelf hoor dan.
En denk dat jij wel aardig bent ook.
Can't imagine.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar had ik daar voor zo mijn twijfels over
Inderdaad, inclusief het toestaan van het graaien in mijn kruis.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon komen dan merk je het vanzelf. Anders troost twi je wel.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, inclusief het toestaan van het graaien in mijn kruis.
Ik vond je vaak nogal bitchy en betweterig overkomen.quote:
Ditquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je vaak nogal bitchy en betweterig overkomen.
Maar onder die harde laag zit toch ook wel een lief meisje met een schattig accent
haha ff kijken zondag is het volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon komen dan merk je het vanzelf. Anders troost twi je wel.
Oh.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je vaak nogal bitchy en betweterig overkomen.
Maar onder die harde laag zit toch ook wel een lief meisje met een schattig accent
Tjah, je kan ook naar buiten gaan en dan over je eigen avonturen buiten posten op fb!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon nooit iets te zeggen daar
Hmm nee, daar ben ik al heel lang over uit dat dat niet aan de orde isquote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey![]()
Verzin je eigen teksten om te slijmen om in samzz broekje te komen
Zoals elk weekend posten dat je moet stoppen met drinken. Of alle bus avontuurtjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook naar buiten gaan en dan over je eigen avonturen buiten posten op fb!
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, inclusief het toestaan van het graaien in mijn kruis.
Precies!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoals elk weekend posten dat je moet stoppen met drinken. Of alle bus avontuurtjes.
'Ik ben vandaag naar de markt geweest'quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook naar buiten gaan en dan over je eigen avonturen buiten posten op fb!
Ja. Zeker.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je bent een liefhebber van bier, dat zijn ook pluspunten he
Kutduivenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik ben vandaag naar de markt geweest'
'Vandaag boodschappen gehaald om pasta met broccoli te maken'
'Er heeft vandaag een duif op mijn jas gescheten'
Ik heb vandaag met mijn vriendje seks gehad in een toilet terwijl allemaal semi-vreemden ons hoorden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik ben vandaag naar de markt geweest'
'Vandaag boodschappen gehaald om pasta met broccoli te maken'
'Er heeft vandaag een duif op mijn jas gescheten'
Ik heb mijn moeder op facebookquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met mijn vriendje seks gehad in een toilet terwijl allemaal semi-vreemden ons hoorden.
kweet niet of je nu in katwijk bent maar volgens mij trof de bliksem net je huis hahahaquote:
Wijn en kanon blijken geen goede combinatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb Kanon voor je koud staan, of wil je iets anders?
Hehehehe. Niet dat ik ooit iets op Fb zet.quote:
Ik weet nog niet hoe en wanneer ik ga kree. Maar dat zou best mogelijk zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef kree het volgende:
kaneel jij woont in Leiden.
Kunnen we niet samen naar myr gaan?
Lijkt me wel gezellig
Anders moet ik maar alleen.
Momentje, twi is even zoeken naar de inslag. Ik hoor nog niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet of je nu in katwijk bent maar volgens mij trof de bliksem net je huis hahaha
nou laten we even contact houden dan daarover als je het niet erg vindtquote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Niet dat ik ooit iets op Fb zet.
[..]
Ik weet nog niet hoe en wanneer ik ga kree. Maar dat zou best mogelijk zijn.
Nou, doe dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Welke van de 2 wil je?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wijn en kanon blijken geen goede combinatie.
Ik heb al wijn op. En bier na wijn geeft venijn.quote:
Ow kut. Rotterdam natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou laten we even contact houden dan daarover als je het niet erg vindt
Mag wel ov chip ding opladen enzo ben al tijd niet meer met ov geweest
Ik bedoelde op de meet, was niet van plan om het je nu te komen brengenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al wijn op. En bier na wijn geeft venijn.
Ja, in Kattuk is 't nie.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow kut. Rotterdam natuurlijk.
Maar we houden contact, uiteraard.
Ik doel dat gezeur met Rotterdam en verplichtte OV-Chip.quote:
Er kan eventueel, net als de vorige keer, voor vervoer vanaf t station geregeld worden voor een lucky few die eventueel aankomen voordat ik naar Myr zou gaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow kut. Rotterdam natuurlijk.
Maar we houden contact, uiteraard.
Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn eisen zijn.quote:
dat is overal nu volgens mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doel dat gezeur met Rotterdam en verplichtte OV-Chip.
Ongeveer hetzelfde van station naar Myr.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat is overal nu volgens mij?
Ik heb nog die student kaart maar is omgezet nu in persoonlijk ding volgens mij?
Kweet niet geen idee ik haat ov eigenlijk, maar wil niet rijden ook.
Tsja is half uur bus naar leiden kleine 20 minuutjes naar rotterdam
En dan myr?
Ik houd het in gedachten Joof.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er kan eventueel, net als de vorige keer, voor vervoer vanaf t station geregeld worden voor een lucky few die eventueel aankomen voordat ik naar Myr zou gaan..
Nee hoor. Ik ga constant met OV.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat is overal nu volgens mij?
Ik heb nog die student kaart maar is omgezet nu in persoonlijk ding volgens mij?
Kweet niet geen idee ik haat ov eigenlijk, maar wil niet rijden ook.
Tsja is half uur bus naar leiden kleine 20 minuutjes naar rotterdam
En dan myr?
Ik ben hoger opgeleid. Ik heb humor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn eisen zijn.
Stel dat ik eisen zou hebben: (hoger)opgeleid, humor, positief ingesteld en nog wel wat onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |