Just kidding, ik heb eigenlijk nog geen mensen hier ontmoet die ik niet aardig vind.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
haha definieer *niet* sommige dan
Dat is juist waar ik bang voor ben hahaha
Over het al gemeen kan ik wel met iedereen goed omgaan of het moeten hele lompe personen zijn.
Maar die hoef ik niet eens te spreken want dat merk/voel ik gelijk wel aan
Klinkt goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het deze keer iets minder vaak roepen dan de vorige keer, maar als mensen luchtbedjes meenemen is het wel mogelijk. Verder heb ik nog 2 banken en dat 2pers bed waar ze de vorige keer met 4en ofzo in hebben gelegen.
Echt, de meeste zijn best ok in t echt hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok ben bijna overtuigd.
Vindt het trouwens aardig dat je me wel uitnodigt ervoor.
Dat is mooiquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het deze keer iets minder vaak roepen dan de vorige keer, maar als mensen luchtbedjes meenemen is het wel mogelijk. Verder heb ik nog 2 banken en dat 2pers bed waar ze de vorige keer met 4en ofzo in hebben gelegen.
ja lijkt mij ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Just kidding, ik heb eigenlijk nog geen mensen hier ontmoet die ik niet aardig vind.
Sommige zijn op het eerste oog een beetje vreemd, maar wel ok
Wie niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, de meeste zijn best ok in t echt hoor
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Just kidding, ik heb eigenlijk nog geen mensen hier ontmoet die ik niet aardig vind.
Sommige zijn op het eerste oog een beetje vreemd, maar wel ok
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op meetings gestaan met mensen waarvan ik letterlijk walg, je hoeft niet iedereen te mogen. Maar iedereen doet toch altijd wel normaal tegen elkaar.
Internetheld hè? In het echt ben ik keilief.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij niet, tenminste, dat dacht ik in het begin
Jij was heel leuk, toen je niet aan het neuken was tenminste.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ik, maar toen bedacht ik me dat ik jofu nog nooit gezien heb
Ik hou niet zo van het kijken naar mensen die een leven hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, Zodra ik achter de pc zit, of eigenlijk als hij aanstaat staan er altijd een tab met fb open en tab met fok
Mijn enige kans daarvoor in 14 dagen, vergeef mequote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Jij was heel leuk, toen je niet aan het neuken was tenminste.
Ik voel je pijn, ik word nu na 2 dagen ook al helemaal gek.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn enige kans daarvoor in 14 dagen, vergeef me
haha nou jij vond mij ergquote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op meetings gestaan met mensen waarvan ik letterlijk walg, je hoeft niet iedereen te mogen. Maar iedereen doet toch altijd wel normaal tegen elkaar.
Whaha, is het bij jou zo erg dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het kijken naar mensen die een leven hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |