tja denk dat het wel mee zal vallen, ben denk minder lomp als jullie van me denken zo via forum.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach Kree, we eten je niet op hoor, niet meteen iig..
Je hoeft nergens bang voor te zijn, ik heb nog nooit gezien dat iemand helemaal alleen stond ofzo. Er zijn altijd wel mensen die staan te praten. Simpele BBQ en wat drank.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook best gezellig eigenlijk, maar is weer eindje weg ook wel.
Kweet niet ben beetje bang, nog nooit op een meet geweest
Die komt niet veel in Katwijk als mn ouders 3 weken weg zijn hoor.quote:
Ja, Loka, reageer eens!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog kei veel die niet gereageerd hebben, een hoop op misschien en een aantal waarvan ik geen FB heb.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaNee? Wat zijn de eisen dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, facebook, daar heb ik al 2 maanden niet op gekekenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Loka, reageer eens!
C_M is dan dacht ik in Curacau, maar weet niet zeker.
haha ok hmmss jammer wil twi ook wel eens een keer in het echt spreken eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft nergens bang voor te zijn, ik heb nog nooit gezien dat iemand helemaal alleen stond ofzo. Er zijn altijd wel mensen die staan te praten. Simpele BBQ en wat drank.
[..]
Die komt niet veel in Katwijk als mn ouders 3 weken weg zijn hoor.
Curawat?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, Loka, reageer eens!
C_M is dan dacht ik in Curacau, maar weet niet zeker.
Inderdaad. kree en twiquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok hmmss jammer wil twi ook wel eens een keer in het echt spreken eigenlijk.
Wel leuk fok koppeltje weer erbij
Gewoon komen joh, sommige hier zijn best gezelligquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
tja denk dat het wel mee zal vallen, ben denk minder lomp als jullie van me denken zo via forum.
Hahaha maar ok ik neem het serieus in overweging
Ik miste al de naaktfoto update.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, facebook, daar heb ik al 2 maanden niet op gekeken
Curaçao.quote:
Trein kost je een tientje man, je kan bij mij wel slapen. Echt waar, makkelijker als dit gaat een meet niet worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok hmmss jammer wil twi ook wel eens een keer in het echt spreken eigenlijk.
Wel leuk fok koppeltje weer erbij
niet echtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. kree en twi
Of bedoelde je dat niet?
Jij kunt dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, facebook, daar heb ik al 2 maanden niet op gekeken
Ik hoor twi zijn hartje vanaf hier breken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt
Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde
Je lijkt me wel een aardige gast trouwens.
Maar helaas ik val toch op meiden
Ook al niet je type dusquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt
Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde
Je lijkt me wel een aardige gast trouwens.
Maar helaas ik val toch op meiden
haha definieer *niet* sommige danquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon komen joh, sommige hier zijn best gezellig
Er is weer een mogelijkheid om te slapen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trein kost je een tientje man, je kan bij mij wel slapen. Echt waar, makkelijker als dit gaat een meet niet worden.
Ik vergeet meestal dat het bestaat enzo. En als mensen beginnen te schelden omdat ik niet reageer kijk ik na een week gezeur meestal wel even.quote:
nou ok ben bijna overtuigd.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trein kost je een tientje man, je kan bij mij wel slapen. Echt waar, makkelijker als dit gaat een meet niet worden.
Whehe, Zodra ik achter de pc zit, of eigenlijk als hij aanstaat staan er altijd een tab met fb open en tab met fokquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet meestal dat het bestaat enzo. En als mensen beginnen te schelden omdat ik niet reageer kijk ik na een week gezeur meestal wel even.
Ik ga het deze keer iets minder vaak roepen dan de vorige keer, maar als mensen luchtbedjes meenemen is het wel mogelijk. Verder heb ik nog 2 banken en dat 2pers bed waar ze de vorige keer met 4en ofzo in hebben gelegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is weer een mogelijkheid om te slapen?
Ik deed niks twi begon me te versierenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Myraela het volgende:
twi is van mij godverdomme, houd je vieze vis-vingers van hem af. Katwijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |