Oh mannnn ik val dus helemaal afquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel veeleisend.![]()
Blond, fotomodel, zwemster, nerd en mastergraad.
Hahahaha, dat heb ik ook vaak.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je neus snuiten en een een scheet laten.
Als je dat wilt kun je beter de sales in gaan of zorgen dat je application engineer of iets dergelijks wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens ff kijken.
beetje werk met buiteland tripjes lijkt me heel leuk.
ben nu iig 1 keer naar mauretanie geweest.
super in het vliegtuig stappen en geen idee wat je tegemoed gaat komen.
3x heen en weer geweest
Moet nog even bellen of DM sturen, ik had het vandaag druk met gamenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al met MLIG gesproken over de meet?
Maar jij bent lief en schattig en je hebt voetbalplaatjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Voor de spelletjes meet?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Over meets gesproken.Ik wil meer aanmeldingen.
Ik komquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
kwam daar in het hotel gasten tegen die iets in de telecom deden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat wilt kun je beter de sales in gaan of zorgen dat je application engineer of iets dergelijks wordt.
ik heb mss gezegdquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ja ik weet niet op een of andere manier komen die vaak patent over.quote:
Ik vanmiddag al.quote:
Wie mis je nog dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
That's my girl.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet nog even bellen of DM sturen, ik had het vandaag druk met gamen
Nee, een week later is er nog 1.quote:
quote:
Gewoon komen Kree. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard, altijd een leuke groep mensen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent lief en schattig en je hebt voetbalplaatjes.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het lijkt me ook best gezellig eigenlijk, maar is weer eindje weg ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een week later is er nog 1.
[..]
[..]
Gewoon komen Kree. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard, altijd een leuke groep mensen.
Maar je durft het dus weer aan bij je thuis?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon komen Kree. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard, altijd een leuke groep mensen.
Ik zal morgen proberen niet te vergeten m'n vrije weekend om te laten gooienquote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog kei veel die niet gereageerd hebben, een hoop op misschien en een aantal waarvan ik geen FB heb.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je durft het dus weer aan bij je thuis?
Ach Kree, we eten je niet op hoor, niet meteen iig..quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook best gezellig eigenlijk, maar is weer eindje weg ook wel.
Kweet niet ben beetje bang, nog nooit op een meet geweest
mss kan ik wel samen met twi mee reizen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog kei veel die niet gereageerd hebben, een hoop op misschien en een aantal waarvan ik geen FB heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |