Op het moment besturingskasten maken voor machines die gebruikt worden in de visverwerkende industrie. (neem die boot bijvoorbeeld die laast in het nieuws was die greenpeace vast ketende)quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies in de elektro?
Jij naait alles met of zonder hartslagquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage drempel
Geeft niet. Het enige wat je dient te weten is dat ik keilief ben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
Tjah kaneel, ik ken je nog niet zo goed. Nieuwe SC enzo
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage zonder drempel
Misschien kun je een move maken naar de offshore industrie bij een afdeling waar ze met de intrumentatie werken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Op het moment besturingskasten maken voor machines die gebruikt worden in de visverwerkende industrie. (neem die boot bijvoorbeeld die laast in het nieuws was die greenpeace vast ketende)
Daar staan spullen op die bij ons gemaakt zijn.
Het is best leuk, beetje kasten bouwen, machines bekabelen, fotocelletje hier en daar aansluiten en dan testen enzo.
Maar het wordt beetje eentonig omdat het vaak dezelfde machines zijn, uitzonderingen daar gelaten.
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo ja
Maar verder ben je hartstikke tof.
Oke tot dusver heb ik veeleisend en keiliefquote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft niet. Het enige wat je dient te weten is dat ik keilief ben.
Heb ik wel eens aan zitten denken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kun je een move maken naar de offshore industrie bij een afdeling waar ze met de intrumentatie werken.
En toch zou ik jou nooit gevenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij naait alles met of zonder hartslag
Bij Damen zoeken ze ook regelmatig mensen, is denk ik wel een sfeer die bij jou past.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik wel eens aan zitten denken.
Heerema ofzo, heb toch geen vriendin en boeie lekker in het buitenland enzo.
Damen is voornamelijk droogdok werk dacht ik..quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij Damen zoeken ze ook regelmatig mensen, is denk ik wel een sfeer die bij jou past.
Ik ben niet zo heel veeleisend.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke tot dusver heb ik veeleisend en keilief.
Baasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Een halve watermeloen in grote stukken eten en je gezicht aan je shirtje afvegen
Die kan de was inquote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Een halve watermeloen in grote stukken eten en je gezicht aan je shirtje afvegen
Die van mij is korter: rechten en een mooie neus.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel veeleisend.![]()
Blond, fotomodel, zwemster, nerd en mastergraad.
Lekker hequote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Mijn ex?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij is korter: rechten en een mooie neus.
Ik vind het meer een Jack van Gelder na een dubbele zomerstop.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dat Heloef zich kaal moet scheren en bloemetjes shirts moet gaan dragen. Vervolgens krijgt hij zijn eigen kookprogramma.
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damen is voornamelijk droogdok werk dacht ik..
Ik was al bang dat ik de enige was die dat dacht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Jack van Gelder na een dubbele zomerstop.
Je neus snuiten en een een scheet laten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Al met MLIG gesproken over de meet?quote:
Waarom rechten?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij is korter: rechten en een mooie neus.
Mijn rum, op mijn beeldscherm nu. Lul.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Jack van Gelder na een dubbele zomerstop.
eens ff kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij Damen zoeken ze ook regelmatig mensen, is denk ik wel een sfeer die bij jou past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |