Of iets van communicatie ofzo natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.
Als je bij leuke meisjes wil zitten moet je iets economisch rechten doen.
Denk dat dat een beetje komt omdat jij teveel van dingen weet en dat ook graag wilt vertellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijna iedereen in mijn omgeving heeft me ook altijd verzekerd dat ik nooit leraar mag worden omdat ik dingen altijd onbegrijpelijk maak.
Verzorgende zijn meestal wat dikker dan andere meisjes is mijn ervaringquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.
Als je bij leuke meisjes wil zitten moet je iets economisch doen.
Mensen fascineren is toch het mooiste dat er is!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje komt omdat jij teveel van dingen weet en dat ook graag wilt vertellen.
Iets met management en communicatie doet het ook altijd wel goed, geloof ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je bij leuke meisjes wil zitten moet je iets economisch doen.
Of misschien is het gewoon een goede werksfeer?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best bizar ja. Best een hoog percentage collega's die ik wel leuk vind.
Misschien werken er veel leuke meiden hier. Of misschien zakt mijn grens steeds meer.
Nee hoor, ik vind jouw uitleg altijd geweldigquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen fascineren is toch het mooiste dat er is!
Helaas ben ik meestal de enige.
Of kaneel heeft een lage drempelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon een goede werksfeer?
Bij mij zat zo'n LV-popjequote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd wat meer aangetrokken tot jongensachtigere meisjes ofzo
Die zitten meer bij de beta-opleidingen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef kree het volgende:
Ik heb gewoon helemaal het verkeerde vak gekozen, zie het alweer
Ben jij mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd wat meer aangetrokken tot jongensachtigere meisjes ofzo
Die zitten meer bij de beta-opleidingen.
Dat zeker. Altijd zeer gezellig. Zoveel leuke meiden, maar allemaal bezet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon een goede werksfeer?
Myr weet.quote:
Loka weet ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik vind hem vrij kieskeurig
Ik hoop altijd nog wat in de muziek te kunnen doen.quote:
Wat doe je dan precies in de elektro?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog wat in de muziek te kunnen doen.
Maarja kom maar niet uit het amateur wereldje.
Onderhand verdien ik mn geld ook wel met elektro.
Tis niet dat ik het haat, maar zie het eigenlijk me zelf ook niet mn hele leven doen wat ik nu doe in de elektro.
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage drempelquote:
Goede manager zoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog wat in de muziek te kunnen doen.
Maarja kom maar niet uit het amateur wereldje.
Onderhand verdien ik mn geld ook wel met elektro.
Tis niet dat ik het haat, maar zie het eigenlijk me zelf ook niet mn hele leven doen wat ik nu doe in de elektro.
Dat is zo jaquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage drempel
Jij bent geschikt voor rolstoelenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage drempel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |