Klopt dat met water en druk verhaal ken ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat voor alles op. Ikzelf leg het aan anderen uit met water. Maar het kan ook met magnetische kracht, of warmte of ventilatoren.
En ik me maar afvragen waarom je nog vrijgezel bent. Raadsel opgelost.quote:
Nee joh, bij elektro zitten allemaal vage types. En met mazzel één lelijke vrouw.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt dat met water en druk verhaal ken ik ook.
En jij doet ook elektro ofzo?
Dacht hetzelfde, ik zie gewoon een leuk meisje op die fotoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom je nog vrijgezel bent. Raadsel opgelost.
Ohnee.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, ik dacht eerder dat myreala liever had dat alleen domme mensen zich mogen voortplanten en dat baarde me zorgen
Ja das wel kut ja, heb altijd met gasten in de klas gezeten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee joh, bij elektro zitten allemaal vage types. En met mazzel één lelijke vrouw.
Jep, en waarschijnlijk genoeg baankansen met verzorging.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja das wel kut ja, heb altijd met gasten in de klas gezeten.
Had beter verzorging kunnen doen op LTS dan had ik nu vast wel al een vriendinnetje.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
aha vandaar dat je nog steeds op zoek bent
Godsamme, ik wilde gewoon even een snelle makkelijke grap maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom je nog vrijgezel bent. Raadsel opgelost.
He Myr. Ik had vandaag een nieuw vrouwelijk collegatje. Ze was best cute.quote:
Ook niet dan dachten ze dat je van de herenliefde wasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja das wel kut ja, heb altijd met gasten in de klas gezeten.
Had beter verzorging kunnen doen op LTS dan had ik nu vast wel al een vriendinnetje.
JA kaneel dat weet je als je dat hier doetquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Godsamme, ik wilde gewoon even een snelle makkelijke grap maken.
[..]
Werken jullie soms in geile pakjes? Want jij gaat wel snel door de collegaatjes heen zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Godsamme, ik wilde gewoon even een snelle makkelijke grap maken.
[..]
He Myr. Ik had vandaag een nieuw vrouwelijk collegatje. Ze was best cute.
Zij kan wel opgeschaald worden van leuk meisje naar enorm lekker ding door gebruik van make up. De fundamenten zijn goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat meisje niet heel bijzonder, maar ze heeft gewoon wel een leuke blik. Moedervlekken in het gezicht zou ik overigens ook wel moeite mee hebben, maar als je iemand eenmaal leuk vind maakt het geen flikker meer uit.
welnee, of iets medisch, in het ziekenhuis lopen gewoon echt alleen maar lekkere meiden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet dan dachten ze dat je van de herenliefde was
Bijna iedereen in mijn omgeving heeft me ook altijd verzekerd dat ik nooit leraar mag worden omdat ik dingen altijd onbegrijpelijk maak.quote:
Moedervlekken in het gezicht zouden mij waarschijnlijk pas na weken opvallen tenzij ze echt heel opvallend zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat meisje niet heel bijzonder, maar ze heeft gewoon wel een leuke blik. Moedervlekken in het gezicht zou ik overigens ook wel moeite mee hebben, maar als je iemand eenmaal leuk vind maakt het geen flikker meer uit.
Ik vind d'r ook niks aanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Is toch ook wel eens leuk voor een keertje.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..] en 2 ouwe slettebakken van de administratie
Ach ja zo is er altijd watquote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
welnee, of iets medisch, in het ziekenhuis lopen gewoon echt alleen maar lekkere meiden.
Kweet niet waarom dat zo is trouwens.
Haha en ik morgen maar weer aan het werk tussen stinkende gasten en 2 ouwe slettebakken van de administratie
Dan is de teleurstellling 's ochtends zo groot.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij kan wel opgeschaald worden van leuk meisje naar enorm lekker ding door gebruik van make up. De fundamenten zijn goed.
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
welnee, of iets medisch, in het ziekenhuis lopen gewoon echt alleen maar lekkere meiden.
Kweet niet waarom dat zo is trouwens.
Haha en ik morgen maar weer aan het werk tussen stinkende gasten en 2 ouwe slettebakken van de administratie
Best bizar ja. Best een hoog percentage collega's die ik wel leuk vind.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken jullie soms in geile pakjes? Want jij gaat wel snel door de collegaatjes heen zo.
Oneens, hier in het ziekenhuis loopt best leuk spul rondquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.
Als je bij leuke meisjes wil zitten moet je iets economisch doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |