quote:
Slachtoffer eerder..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is een bron van lengte-grappen.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niet echt eisen, ik ben in de loop der jaren al op hele verschillende vrouwen gevallen.
Vaak heeft een vrouw dan gewoon iets waar ik voor val.
Ik laat het lot zijn gang gaan en schrijf niemand bij voorbaat af.
Ok 1,5 uur reizen ongeveer.quote:[img]http://i.fokzine.ne1,5 t/p/0s.gif[/img] Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde van station naar Myr.
Dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niet echt eisen, ik ben in de loop der jaren al op hele verschillende vrouwen gevallen.
Vaak heeft een vrouw dan gewoon iets waar ik voor val.
Ik laat het lot zijn gang gaan en schrijf niemand bij voorbaat af.
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit.
Mijn familie denkt dat ik op 1 typetje val omdat ik daar 7 jaar mee samen ben geweest.
Te voorspelbaar als ik nu zeg dat ze in elk geval niet verwachten dat je met sneeuwwitje thuiskomt?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aanquote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt ook volgers. Met die bips.
Oh.. Nee mijn ex was 1.70+ en woog net 60 kilo ofzo.. eigenlijk iets te slank naar mijn zin.. Maarja, wat Flips en Royco hierboven al zeiden, het kan eigenlijk alle kanten op gaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aan.
Ja, bij mij dus ookquote:Op zondag 29 juli 2012 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Nee mijn ex was 1.70+ en woog net 60 kilo ofzo.. eigenlijk iets te slank naar mijn zin.. Maarja, wat Flips en Royco hierboven al zeiden, het kan eigenlijk alle kanten op gaan..
Ik snap je, totdat de scholen weer beginnen, dan wordt maandag weer leukquote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef kree het volgende:
ik ga middagje vrij vragen denk morgen.
Heb zo geen zin om te werken.
Erge dag altijd zondag.
En maandag ook
Mijn vader boeit het niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aan.
Ach zo is mijn moeder ook hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vader boeit het niet.
Moeder is al lang blij dat ik op vrouwen val.
Maar wel iedere vrouwen naam die ik ooit heb genoemd komt iedere keer terug.![]()
"Waarom niet Ellen?"
"Waarom niet C_M?"
Moeders...
Dan zal ik wel expres pumps en wat straks aantrekken op een willekeurige meet waar we allebei aanwezig zodat het staren ook nut heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil best achter je gaan lopen om naar je bips te staren hoor
Qua uiterlijk? Ik zou het je niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je dan als je beste punt beschrijven?
hoe dat zo?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap je, totdat de scholen weer beginnen, dan wordt maandag weer leuk
Mijn moeder is niet zo goed in namen. Dus de eerste paar keer als ik iemand naar huis meeneem, noemt ze zegmaar telkens een hele lijst van namen van ex-vriendjes op. Zo van, was het henk, nee bert, nee kees, nee jan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vader boeit het niet.
Moeder is al lang blij dat ik op vrouwen val.
Maar wel iedere vrouwen naam die ik ooit heb genoemd komt iedere keer terug.![]()
"Waarom niet Ellen?"
"Waarom niet C_M?"
Moeders...
Jij gaat naar de Myra meet?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal ik wel expres pumps en wat straks aantrekken op een willekeurige meet waar we allebei aanwezig zodat het staren ook nut heeft.
[..]
Qua uiterlijk? Ik zou het je niet kunnen zeggen.
Dan beginnen bij ons de schoolzwem ritjes weer, altijd mooi de ochtend beginnen met een leuke vrolijke juf in de busquote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
hoe dat zo?
Ik heb hbo inmiddels officieel vaarwel gezegd, jammer maar helaas.
Wil mezelf niet verder kwellen ermee
aha zoquote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan beginnen bij ons de schoolzwem ritjes weer, altijd mooi de ochtend beginnen met een leuke vrolijke juf in de bus
(Ik rij ze dan, zit niet zelf in de klas etc..)
Ik wil wel gaan, hangt nog van een paar omstandigheden af of ik kan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat naar de Myra meet?
Ik ben die verlegen jongen die met een biertje in zijn hand naar je kont loopt te staren.
Want een film met iemand kijken is hetzelfde als iemand willen batsen en mee gaan samenwonen?quote:
Tering, ik zou dan direct weggaan denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet zo goed in namen. Dus de eerste paar keer als ik iemand naar huis meeneem, noemt ze zegmaar telkens een hele lijst van namen van ex-vriendjes op. Zo van, was het henk, nee bert, nee kees, nee jan.
Altijd weer charmant.
je komt maar, anders kom ik ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, hangt nog van een paar omstandigheden af of ik kan.![]()
Schrik niet als ik je dan aanspreek
Ik zal mijn best doenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, hangt nog van een paar omstandigheden af of ik kan.![]()
Schrik niet als ik je dan aanspreek
Ja voor moeders wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want een film met iemand kijken is hetzelfde als iemand willen batsen en mee gaan samenwonen?
Ik snap haar echt niet.
[..]
Tering, ik zou dan direct weggaan denk ik.
Je schoonmoeder die even wil laten weten hoeveel concurrenten je al voor zijn geweest in deze grot.
shit 4 uur das nog erger als bij mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn kussens eens knuffelen, wekker weer om 4 uur enzo..
Hehe, standaard, 6 dagen in de week als het druk is..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
shit 4 uur das nog erger als bij mij.
Maar trust dan.
wat doe jij voor werk?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehe, standaard, 6 dagen in de week als het druk is..
ok hmm lijkt me best zwaar eigenlijk.quote:
Touringcar is gelukkig wel heel anders als vrachtwagen, netjes in uniform enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
ok hmm lijkt me best zwaar eigenlijk.
Haha zie al zo'n chauffeurs type voor me nu bij je
facebook?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Touringcar is gelukkig wel heel anders als vrachtwagen, netjes in uniform enzo
Maar vrachtwagen heb ik ook gedaan
Want Evie.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie hier geen Evie, dus dat is niet goed
Niet echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
Ey kree,
Ookal zo'n ongelooflijk kut humeur dat tegen depressief zijn aan zit? Of ben ik nou echt de enige in de wijde omtrek?
ach ja het is wel herkenbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:08 schreef Raggingbull het volgende:
Haha ach gewoon zelfde leidje als iedere vakantie.
Vrienden zijn te druk met andere dingen(werk en hun meisjes) mijn meisje is op vakantie. Oftewel kga nu min of meer voor de 3e week op rij no-life gamen nadat ik klaar ben met werken wat ik dan weer 6 dagen per week doe dat werken en gamen 7. Bij gebrek aan iets beters.
En nu duimen dat ik volgend jaar wel genoeg geld bij elkaar heb gewerkt om eindelijk op vakantie te gaan. Word wel weer eens tijd na 4 jaar vind je ook niet?
Kortom hopeloos alleen thuis zitten en morgen vrij zijn maar no-life gamen bij gebrek aan beters.
Tja.. alleen het ergste is als je helemaal alleen zit. zo'n 3 weken lang. Moet nog 1 week voor mijn vriendin er weer is marja... die zie ik weer weinig. Omdat ik behoorlijk door zal moeten werken wil ik aankomend school jaar weer rond kunnen komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja het is wel herkenbaar.
Broertje moeder en zusje zijn op vakantie geweest en ik ben alleen maar aan het werken.
Onderhand krijgt iedereen van mijn leeftijd en die ik ken kindertjes enzo.
En ik ben nog steeds alleen.
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 30 juli 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog gewoon mijn vrolijke zelf
ooooh nou valt het nog mee voor je, je hebt in ieder geval vriendinnetje waar je naar uit kan kijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja.. alleen het ergste is als je helemaal alleen zit. zo'n 3 weken lang. Moet nog 1 week voor mijn vriendin er weer is marja... die zie ik weer weinig. Omdat ik behoorlijk door zal moeten werken wil ik aankomend school jaar weer rond kunnen komen.
Ja dat maakt het erger zei zit verdorie 2 weken in bulgarije met zo'n jongeren reis feest te vieren en ik werk me dood(bijna) met zo'n 39 graden in de keuken vandaag om volgend jaar eens wel op vakantie te kunnen. Nadat ik me schoolgeld heb betaalt uiteraard.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
ooooh nou valt het nog mee voor je, je hebt in ieder geval vriendinnetje waar je naar uit kan kijken
quote:
quote:
Nee die gaat slapen!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie hier geen Evie, dus dat is niet goed
quote:
ik snap het, doe hetzelfde.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja dat maakt het erger zei zit verdorie 2 weken in bulgarije met zo'n jongeren reis feest te vieren en ik werk me dood(bijna) met zo'n 39 graden in de keuken vandaag om volgend jaar eens wel op vakantie te kunnen. Nadat ik me schoolgeld heb betaalt uiteraard.
Graaaaaaaaaagquote:Op maandag 30 juli 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu moet ik dit keer zeker wel zorgen dat ik alle nummers van Rowwen Heze heb je?
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uitgenodigd
Ga ik meteen doen
Zucht... nog maar eens drank hale benedequote:Op maandag 30 juli 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap het, doe hetzelfde.
Maar bij mij is het straks studieschuld betalen en hopen op vast contract zodat ik weg kan waar ik nu zit.
Vakantie kan ik wel vergeten.
En vriendinnetje om naar uit te kijken ook niet.
Maarja ok, ik blijf positief
Kan zomaar komen.
Myr kon dat ook heel goed.. en palaquote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet alleen het karaoke gedeelte even tackelen aangezien C_A niet komt.
Jij staat er niet bij omdat iedereen dat natuurlijk nog weetquote:Op maandag 30 juli 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar C_A had de karaoke spullen bij.
En waarom sta ik niet in het rijtje
Erg hequote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat iedereen dat natuurlijk nog weetHoe kunnen we jouw zangtalenten zijn vergeten
Ik heb dat setje toen gekocht bij de mediamarkt voor 30 euro. Maar 1 microfoonquote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet alleen het karaoke gedeelte even tackelen aangezien C_A niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |