Jij staat er niet bij omdat iedereen dat natuurlijk nog weetquote:Op maandag 30 juli 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar C_A had de karaoke spullen bij.
En waarom sta ik niet in het rijtje
Erg hequote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat iedereen dat natuurlijk nog weetHoe kunnen we jouw zangtalenten zijn vergeten
Ik heb dat setje toen gekocht bij de mediamarkt voor 30 euro. Maar 1 microfoonquote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet alleen het karaoke gedeelte even tackelen aangezien C_A niet komt.
Dan zal ik dat eens in de gaten houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat setje toen gekocht bij de mediamarkt voor 30 euro. Maar 1 microfoon
Maar ze liggen daar soms in de aanbieding en 2 microfoontjes
Weltrustequote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Teveel gegeten.... Plof uit elkaar
Lekker slapen nu
Correct, maar dat ontkracht mijn woorden niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het potentiaalverschil (... volt dus) gelijk staat aan de stroom maal de weerstand. Als jij zegt dat een bliksem "alleen maar stroom trekt" dan komt de spanning vanzelf wel, mits je elektrische weerstand biedt. Aangezien je geen supergeleider bent is dit typisch het geval.
dit klopt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef Raggingbull het volgende:
En aangezien je met 1 bliksemschicht net genoeg stroom hebt om 1 pot koffie te zetten. Een ontiegelijke hoge volt. En een vreselijk lage ampere heb je er eigenlijks weinig aan.
Cuequote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie beetje goed weekend gehad!?
Sting
Wat hebbie gedaan dan!!?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:09 schreef STING het volgende:
Cue
Jahoor, een lekker weekend gehad. Jij ook?
Geweldig weekend!!quote:Op maandag 30 juli 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie beetje goed weekend gehad!?
Sting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |