Jezus, wat vet.quote:
Deze is beter, ook met vette video 360 technieken:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef zolderraam het volgende:
2 seconde voor tijd krijgt frankrijk een strafworp op de stand 65-62. deze wordt gemist en op gepakt door australie. ze gooit de bal van eigen helft erin en zorgt voor verlenging! in deze verlenging winnen ze ook nog.
ik kon geen betere kwaliteit vinden van het filmpje, dus jullie moeten het hier mee doen.
http://espn.go.com/espnw/(...)-issue-espn-magazinequote:
En dan komen wij in Nederland altijd met simpel pijltjes tekenen op het scherm bij bijv. voetbal. Het lijkt me toch duidelijk dat tegenwoordig dit soort camerabewegingen de norm worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Deze is beter, ook met vette video 360 technieken:
In Engeland doen ze dat al jaren, bijv. zelfs bij Snooker. Al een jaar of 3, 4 daar. Dan zetten ze het beeld stil, draaien ze 360 graden om het shot heen, laten ze zien hoe de speler het shot ziet, wat de afstand is, of twee ballen elkaar raken, etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:53 schreef kilon het volgende:
[..]
En dan komen wij in Nederland altijd met simpel pijltjes tekenen op het scherm bij bijv. voetbal. Het lijkt me toch duidelijk dat tegenwoordig dit soort camerabewegingen de norm worden.
Plaatske is dood.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:13 schreef henkde_j het volgende:
Zal ook weer strijden dit jaar
[ afbeelding ]
quote:
Je bedoelt hiermee dat Australië wint, toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef zolderraam het volgende:
2 seconde voor tijd krijgt frankrijk een strafworp op de stand 65-62. deze wordt gemist en op gepakt door australie. ze gooit de bal van eigen helft erin en zorgt voor verlenging! in deze verlenging winnen ze ook nog.
ik kon geen betere kwaliteit vinden van het filmpje, dus jullie moeten het hier mee doen.
ja, dat bedoelde ik eigenlijk wel. Ik had het tv moment op 1 of andere buitenlandse zender gezien en begreep er uit dat autstralie won. blijkbaar niet dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt hiermee dat Australië wint, toch?
http://www.london2012.com(...)bkw400b04/index.html. 74-70 voor Frankrijk..
Is vermoedelijk verlengd en daarna heeft Frankrijk alsnog gewonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:54 schreef zolderraam het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik eigenlijk wel. Ik had het tv moment op 1 of andere buitenlandse zender gezien en begreep er uit dat autstralie won. blijkbaar niet dus...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef June. het volgende:
Hehe, top:
[ afbeelding ]
En een moeder tijdens het turnen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is mijn natte droom.quote:
Vergeet je niet iemand te taggen?quote:
Jammer dat Voeckler niet mee deed, die had daar mooi tussen gepast. Al lijkt die helemaal onder in het midden wel een beetjequote:
Mooi. Wie is de fotograaf? Waar zijn de foto's gepubliceerd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok me dood, zit er een verhaal achter?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze leidt aan Alopecia areata, één of andere haaraandoening.
typical english womenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
In die rechtse passen dus vijf Japanse turnstertjes en heb je nog ruimte over om Celine van Gerner kwijt te kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:54 schreef Rickazio het volgende:
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/NMZHI1ILWDOpgJKaeFl6fQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)35ZTS.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.dailymail.co.u(...)tressed-success.htmlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje meer respect voor eindbaas Ricardo Blas Jr.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die rechtse passen dus vijf Japanse turnstertjes en heb je nog ruimte over om Celine van Gerner kwijt te kunnen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:40 schreef Iwanius het volgende:
Wow.. gratie en knapheid: Nadine Broerse
[ afbeelding ]
Dat kan hier: De 2de Post hier de lekkerste Olympiërs van toen en nuquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef knnth het volgende:
Ben ik nou de enige die Broersen gewoon een ordinaire Anita vindt? Met trampstamp en al
Hier ook hoor. Ordinair Nederlands mens met een tokkie look. Alleen boeren en negers vallen op dit soort types.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef knnth het volgende:
Ben ik nou de enige die Broersen gewoon een ordinaire Anita vindt? Met trampstamp en al
Qua uiterlijk is ze gewoon 'solide' en ze is gewoon goed afgetraind, daarmee steekt ze sowieso al boven veel vrouwen uit. Maar die tramp stamp maakt 't qua ordinair zijn wel af ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ordinair Nederlands mens met een tokkie look. Alleen boeren en negers vallen op dit soort types.
Dat zie ik die Britse royals nou nog niet doenquote:
Mooiquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze mag hier ook wel
[ afbeelding ]*
* eigenlijk van het team event
Mike Blakequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooi. Wie is de fotograaf? Waar zijn de foto's gepubliceerd?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef Ouwesok het volgende:
Hoezeer hij ook niks aan zijn achternaam kan doen, maar het kost je toch enige moeite om je gezicht in de plooi te houden.
[ afbeelding ]
Die was geweldig jaquote:
quote:
Als je bewust ben van de ware betekenis achter de naam, is het best een mooie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef Ouwesok het volgende:
Hoezeer hij ook niks aan zijn achternaam kan doen, maar het kost je toch enige moeite om je gezicht in de plooi te houden.
[ afbeelding ]
Deel het dan ook ff met ons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:37 schreef emokid het volgende:
[..]
Als je bewust ben van de ware betekenis achter de naam, is het best een mooie.
Heb geen energie om het uit te leggen, maar voor de geïnteresseerden:quote:
Dat ook, maar het kent een Frans Middeleeuwse oorsprong, iets met liefdadigheid en al. Hoe dan ook is het ooit een betekenisvolle naam geweest.quote:
wat kansloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Australiërs proberen te smokkelen
Hoe gaat die regel ook alweer in het volleybal, in uiterste nood mag je het een paar keer doen(geen flauw idee)?? Mooie actie in ieder geval.quote:
Schijnbaar mag je met elk deel van je lichaam, zolang je de bal maar niet "draagt". Dat de armen gebruikt worden komt omdat die 't beste werken in volleyball. Maar je mag bij wijze van spreken gewoon met je voeten spelen, als je de bal maar niet klemt tussen je benen of iets dergelijks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoe gaat die regel ook alweer in het volleybal, in uiterste nood mag je het een paar keer doen(geen flauw idee)?? Mooie actie in ieder geval.
thanks!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schijnbaar mag je met elk deel van je lichaam, zolang je de bal maar niet "draagt". Dat de armen gebruikt worden komt omdat die 't beste werken in volleyball. Maar je mag bij wijze van spreken gewoon met je voeten spelen, als je de bal maar niet klemt tussen je benen of iets dergelijks.
Die achterste steward, is dat de vader van Bolt ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
is waarschijnlijk een brit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ze toch omdat die Gerasimena een blauw sportdrankje had gedronken, en een hele blauwe tong had? Kromo had dr aangemoedigd om als ze de medaille omkreeg dr tong uit te steken.quote:
Dit is een foto uit 2006...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
When you see it, you Will shit bricks
quote:
Wat doen ze daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat paarden team herken ik.![]()
Dat klotekrantje denkt dat dat het Britse team is.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat paarden team herken ik.![]()
Dat ze de ruiters niet herkennen/controleren is al een faal... maar dat ze niet eens zien dat het een bronzen medaile is die ze om hun nek hebben hangen is op zijn minst dubbelfaalquote:
En rechtsonder ook nog de Britse dressuurruiters vermelden bij de fotoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat ze de ruiters niet herkennen/controleren is al een faal... maar dat ze niet eens zien dat het een bronzen medaile is die ze om hun nek hebben hangen is op zijn minst dubbelfaal
Ja en het excuus van beide kranten: het onderschrift bij de foto's was verkeerd aangeleverd.quote:
Hoe kan het toch dat het ding in drie stukken breekt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De afbeelding doet het niet.quote:
Het gerucht gaat dat hij met zijn shirt ook zijn toeganskaart voor het Olympisch dorp afscheurde en de nacht in een metrotunnel heeft doorgebrachtquote:
Hij werd bestolen toen ie handtekeningen aan het uitdelen wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat hij met zijn shirt ook zijn toeganskaart voor het Olympisch dorp afscheurde en de nacht in een metrotunnel heeft doorgebrachtZelfs de medaille tonen hielp niet om het Dorp binnen te komen
Haha echtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij werd bestolen toen ie handtekeningen aan het uitdelen was
Metrotunnel geloof ik niet, of hij moet echt te zat zijn geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat hij met zijn shirt ook zijn toeganskaart voor het Olympisch dorp afscheurde en de nacht in een metrotunnel heeft doorgebrachtZelfs de medaille tonen hielp niet om het Dorp binnen te komen
oh, hij toont hem hier wel, zal wel in mijn cache zittenquote:
Wat de fuckquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, hij toont hem hier wel, zal wel in mijn cache zitten
[ afbeelding ]
Hij is toch wel minstens geschorst nadien of niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, hij toont hem hier wel, zal wel in mijn cache zitten
[ afbeelding ]
Nee, want iedereen kan zijn dat hij vol voor de bal ging. Twee zelfsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuckMisselijk. Ik hoop dat hij van het veld of naar huis is gestuurd?
Ze zeiden net bij de NOS volgens mij dat die op een stoeltje buiten heeft geslapen, maar toch bizar dat die zelfs met het tonen van zijn gouden medialle niet binnen komt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef knep het volgende:
[..]
Metrotunnel geloof ik niet, of hij moet echt te zat zijn geweest.
Genoeg figuren om hem heen waar ie zou kunnen blijven pitten.
Ja, heel bizar. Maar als iemand met een nagemaakte medaille komt (weten die beveiligers veel wat een echte is?) en hij wordt binnengelaten dan schreeuwt iedereen moord en brand dat de beveiliging niet deugtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze zeiden net bij de NOS volgens mij dat die op een stoeltje buiten heeft geslapen, maar toch bizar dat die zelfs met het tonen van zijn gouden medialle niet binnen komt...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze had 't al voor de Spelen uitgemaakt met dr vriendje..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Trott bedriegt tijdens het beachvolleybal haar vriendje met collega baanrenner Jason Kenny
quote:Trott was in a relationship with fellow British cyclist Sam Harrison, but friends said the pair split before the start of the Olympics.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz2333iM3mf
Maar ze zegt zelf op twitter dat ze al een tijdje met Kenny aan het daten is. Lijkt me toch niet echt heemaal zuiver gegaan te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ze had 't al voor de Spelen uitgemaakt met dr vriendje..
[..]
Ze delen niet voor niets 150.000 gratis condooms uit daar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ze zegt zelf op twitter dat ze al een tijdje met Kenny aan het daten is. Lijkt me toch niet echt heemaal zuiver gegaan te zijn.
Condooms winnen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze delen niet voor niets 150.000 gratis condooms uit daar.
Meedoen is immers belangrijker dan winnen...
erg leuk om dit te zien inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef henkde_j het volgende:
Nog een mooi stukje geschiedenis.
Winnaar paard 54 jaar geleden en nu.
[ afbeelding ]
Daartussen '74: Eerste gecombineerde sprong:
[ afbeelding ]
Mooi die versteldheid in het publiek. Vergelijkbaar met de Epke mega combo
Wiggo aan de drankquote:Bradley Wiggins @bradwiggins
Well what a day, blind drunk at the minute and overwhelmed with all the messages, Thank You everyone it's been emotional X
Je kunt gewoon tweets inladen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wiggo aan de drank
Boeiendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt gewoon tweets inladen hoor
Nou, die kunnen we afschrijven voor de Tour van volgend jaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wiggo aan de drank
Die gaat zijn vader, Freddy Mercury en Mcaulay Culkin achterna ;Pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Saysem het volgende:
[..]
Nou, die kunnen we afschrijven voor de Tour van volgend jaar.
ET phone home!quote:
Die is oud en niet van de OS.quote:
Stel feministen weer om dan als tegenvergelijking alleen mannelijke foto's te nemen.quote:
Geniaal ook die vrouw die voor hem zit met de handen op de orenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)upport-handball.html
Koekoek!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Malahide het volgende:
De foto van drie posts hierboven (geniaal genoeg om achter de link vandaan te halen)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Malahide het volgende:
De foto van drie posts hierboven (geniaal genoeg om achter de link vandaan te halen)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:
Dit is niet grappigquote:
Hahaha, is dat die moderne vijfkamp? En zo ja, heeft hij met deze actie extra punten of was het geen Brit?quote:
Geen idee, maar hier de winnaarsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, is dat die moderne vijfkamp? En zo ja, heeft hij met deze actie extra punten of was het geen Brit?
Oh dat is wrang zeg!quote:
Op zich ook best knap; recht op je rug terecht komen!quote:
Wat een mooi beeldquote:
Robert heetiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Leuke foto van Robin Harting
[ afbeelding ]
Sportquote:
Het gekke is dat ik ook een Robin Harting volgens mij ken? Of misschien gewoon privéquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Robert heetie
Was daar overigens zijn accreditatie voor het olympisch dorp al verloren en heeft op een bankje in een metrostation moeten slapen want hij kwam er niet meer in
Doet me hieraan denken:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel, maar het zijn sowieso niet de 2 personen die zozeer met elkaar in de clash liggen. Alleen hun regeringen en politiek.quote:
No shitquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:53 schreef IPA het volgende:
[..]
Dat wel, maar het zijn sowieso niet de 2 personen die zozeer met elkaar in de clash liggen. Alleen hun regeringen en politiek.
Hehe oh DAT was die UFOquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die foto zien we wel weer terug in TRU
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hou jij het stil als ik ga trollen met die foto?
quote:
Wowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |