Jaquote:
Dit is niet grappigquote:
Hahaha, is dat die moderne vijfkamp? En zo ja, heeft hij met deze actie extra punten of was het geen Brit?quote:
Geen idee, maar hier de winnaarsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, is dat die moderne vijfkamp? En zo ja, heeft hij met deze actie extra punten of was het geen Brit?
Oh dat is wrang zeg!quote:
Op zich ook best knap; recht op je rug terecht komen!quote:
Wat een mooi beeldquote:
Robert heetiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Leuke foto van Robin Harting
[ afbeelding ]
Sportquote:
Het gekke is dat ik ook een Robin Harting volgens mij ken? Of misschien gewoon privéquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Robert heetie
Was daar overigens zijn accreditatie voor het olympisch dorp al verloren en heeft op een bankje in een metrostation moeten slapen want hij kwam er niet meer in
Doet me hieraan denken:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel, maar het zijn sowieso niet de 2 personen die zozeer met elkaar in de clash liggen. Alleen hun regeringen en politiek.quote:
No shitquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:53 schreef IPA het volgende:
[..]
Dat wel, maar het zijn sowieso niet de 2 personen die zozeer met elkaar in de clash liggen. Alleen hun regeringen en politiek.
Hehe oh DAT was die UFOquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die foto zien we wel weer terug in TRU
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hou jij het stil als ik ga trollen met die foto?
quote:
Wowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |