Jezus, wat vet.quote:
Deze is beter, ook met vette video 360 technieken:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef zolderraam het volgende:
2 seconde voor tijd krijgt frankrijk een strafworp op de stand 65-62. deze wordt gemist en op gepakt door australie. ze gooit de bal van eigen helft erin en zorgt voor verlenging! in deze verlenging winnen ze ook nog.
ik kon geen betere kwaliteit vinden van het filmpje, dus jullie moeten het hier mee doen.
http://espn.go.com/espnw/(...)-issue-espn-magazinequote:
En dan komen wij in Nederland altijd met simpel pijltjes tekenen op het scherm bij bijv. voetbal. Het lijkt me toch duidelijk dat tegenwoordig dit soort camerabewegingen de norm worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Deze is beter, ook met vette video 360 technieken:
In Engeland doen ze dat al jaren, bijv. zelfs bij Snooker. Al een jaar of 3, 4 daar. Dan zetten ze het beeld stil, draaien ze 360 graden om het shot heen, laten ze zien hoe de speler het shot ziet, wat de afstand is, of twee ballen elkaar raken, etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:53 schreef kilon het volgende:
[..]
En dan komen wij in Nederland altijd met simpel pijltjes tekenen op het scherm bij bijv. voetbal. Het lijkt me toch duidelijk dat tegenwoordig dit soort camerabewegingen de norm worden.
Plaatske is dood.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:13 schreef henkde_j het volgende:
Zal ook weer strijden dit jaar
[ afbeelding ]
quote:
Je bedoelt hiermee dat Australiė wint, toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef zolderraam het volgende:
2 seconde voor tijd krijgt frankrijk een strafworp op de stand 65-62. deze wordt gemist en op gepakt door australie. ze gooit de bal van eigen helft erin en zorgt voor verlenging! in deze verlenging winnen ze ook nog.
ik kon geen betere kwaliteit vinden van het filmpje, dus jullie moeten het hier mee doen.
ja, dat bedoelde ik eigenlijk wel. Ik had het tv moment op 1 of andere buitenlandse zender gezien en begreep er uit dat autstralie won. blijkbaar niet dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt hiermee dat Australiė wint, toch?
http://www.london2012.com(...)bkw400b04/index.html. 74-70 voor Frankrijk..
Is vermoedelijk verlengd en daarna heeft Frankrijk alsnog gewonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:54 schreef zolderraam het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik eigenlijk wel. Ik had het tv moment op 1 of andere buitenlandse zender gezien en begreep er uit dat autstralie won. blijkbaar niet dus...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef June. het volgende:
Hehe, top:
[ afbeelding ]
En een moeder tijdens het turnen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]