SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Nee echt jammerquote:
quote:
langlaufenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zei altijd: domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel.
Totdat ik hier kennismaakte met GJE.
Nee. Het hier vragen is gewoon dom.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
Vinden jullie het echt zo gek dat hij niet weet dat mevrouw Vos goud pakt?
En jij bent slimquote:
Hoe moet ik weten wie vos is danquote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, ja ik vond het vooral dom dat hij het vroeg na 10 post met VOS![]()
etc
Zie laatste pagina vorige topic.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wie vos is dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marianne_Vosquote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks. Klopt inderdaad.quote:
Onder je steen vandaan komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je als Nederlander niet weet wie dat is dan ben je echt wereldvreemd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want wielrennen moet elke nederlander boeien natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je als Nederlander niet weet wie dat is dan ben je echt wereldvreemd.
Hoeveel punten krijgt een wielrenner eigenlijk bij een gelijkspel?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want wielrennen moet elke nederlander boeien natuurlijk
Want een van de grootste sportvrouwen uit de Nederlandse geschiedenis ken je totaal niet natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoveel als dat jij minderjarige meisjesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijgt een wielrenner eigenlijk bij een gelijkspel? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je staat al als dom te boek. Waarom als iedereen zo reageert dan niet heel even de tv aanzetten, of even een internet pagina aanklikken?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijgt een wielrenner eigenlijk bij een gelijkspel? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nederlandse zinnen. Jij formuleert ze.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoveel als dat jij minderjarige meisjes
Weet ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nederlandse zinnen. Jij formuleert ze.
Dit dus. Kan het best begrijpen dat je haar niet kent en het je niet boeit. Maar je weet hoe mensen hier reageren op dit soort dingen dan moet je gewoon ff googlen of iets dergelijks.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je staat al als dom te boek. Waarom als iedereen zo reageert dan niet heel even de tv aanzetten, of even een internet pagina aanklikken?
Nee, helemaal niet, maar ze krijgt al jarenlang zoveel media aandacht. Vorige Spelen had ze ook al een gouden medaille.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
door te posten, me dunkt.quote:
Da's dat wijf met d'r paardenbek toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Anky van Grunsven, ken je die GJE?
Die sport kan helemaal niemand iets boeien, maar "iedereen" kent haar wel.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
Straks kent hij Fanny Blankers Koen ook niet
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's dat wijf met d'r paardenbek toch?
[..]
Dat is toch de rechtsback van Olympique Marseille?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
Straks kent hij Fanny Blankers Koen ook niet
[..]
Prima kerel volgens mij hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Onze toekomstige koning is een gloryhunter.
Even zorgen dat haar vader niet bij haar kan komen want hij moet wel goed in beeld zijn natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Onze toekomstige koning is een gloryhunter.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel zeker van niet.
Tim? Heb je even die fap-emoticon voor me? Ik zag net de ingame stats van IF Lucas en heb 'm dus even nodig.
Hij is er echt altijd als ergens kans op goud is, bij judo zul je hem vast niet zien tot Henk Grol moet.quote:
Tja, is toch ook logisch ? De camera's gaan ook vooral naar degene die winnen... meeste aandacht gaat uit naar winnaars is altijd zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is er echt altijd als ergens kans op goud is, bij judo zul je hem vast niet zien tot Henk Grol moet.
Sport1quote:
Het is ook geen verwijt, maar een constatering.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, is toch ook logisch ? De camera's gaan ook vooral naar degene die winnen... meeste aandacht gaat uit naar winnaars is altijd zo.
Op de bekende stream sitesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel welke illegale stream
Gloryhunter klinkt zo negatiefquote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt, maar een constatering.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat wielrennen Gaylord Cumont (ja, echt) niet meedeed bij het wielrennen.
Haha geniale naamquote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat wielrenner Gaylord Cumont (ja, echt) niet meedeed bij het wielrennen.
Maicon>D.Alvesquote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die vier koninkjes nog, sahbi.
Deze man is als eerste gedraft voor komend seizoenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze man is als eerste gedraft voor komend seizoen
[ afbeelding ]
haha dat hoorde ik net die commentator ook zeggen jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Mooiste is nog dat hij zijn unibrow heeft getrademarkt
Fear the brow
Wat is er gebeurt met Bnoankaas?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef laucas het volgende:
Tering, wat ben ik hopeloos uit vorm.
Kan ook geen bal meer fatsoenlijk afronden
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze man is als eerste gedraft voor komend seizoen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:25 schreef laucas het volgende:
Nu tegen een team met 8 chemistry, als dit niet goed voor mijn zelfvertrouwen is![]()
Valt wel mee..was ongeveer de verwachte einduitslag. De handicap line bij de bookmakers was -25 punten voor USAquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is serieus niet van mij, maar echt wel goedkoop in vergelijking met de rest..
[ afbeelding ]
ik zie geen fotoquote:
Wel minder leuk als de uitslag al bekend isquote:Op zondag 29 juli 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Nummerdor/Schuil nu bij de NOS
Een van de tegenstanders mist een voortand
Wel goede actie verderquote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Neymar probeert even een roulettekeihard neergemaaid
Waar kan ik dit zien? En hoeveel staat het nuquote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Neymar probeert even een roulettekeihard neergemaaid
Toch maar weghalenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar kan ik dit zien? En hoeveel staat het nu
Kloptquote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat wel maar dat was even een bridge too far
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Marianne Vos heeft echt bijna dezelfde stem als juffrouw Jannie
IF man.quote:
Senegal-Uruguay is toch wel een lekker wedstrijdje hoorquote:
quote:
Het is maar waar je van houd....quote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Senegal-Uruguay is toch wel een lekker wedstrijdje hoor.
Ik heb SIF Ramires nog, kopen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die vier koninkjes nog, sahbi.
Gewoon een prima wedstrijd hoorquote:
Ik ga zo BBQ'en, toch iets leuker dan die '' topper '' bekijken imo.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon een prima wedstrijd hoor.
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga zo BBQ'en, toch iets leuker dan die '' topper '' bekijken imo.
Gooi maar een prijsquote:
Geen idee, wel in de buurt ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel potjes had je met dat gespeeld? Zat ik in de buurt?
Precies.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon een prima wedstrijd hoor.
Senegal is echt zo'n typisch Afrikaans land met van die grote, sterke beren.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Precies.
Senegal vind ik ook wel leuk om naar te kijken
quote:
Moet je ramires nou hebben of nietquote:
Geef maar een prijs, dan kijk ik wel of het de moeite waard is.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je ramires nou hebben of niet
Meh, staat er eentje voor 88k op nu, maar daarvoor gaat ie niet weg.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geef maar een prijs, dan kijk ik wel of het de moeite waard is.
Vorige wedstrijd:quote:Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dat was een beste vrijetrap van Gaston Ramirez
Dus, wat is mijn voordeel?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, staat er eentje voor 88k op nu, maar daarvoor gaat ie niet weg.
Precies.quote:
Thanks voor je aanbod.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Precies.
Koop die maar van de markt af, goeie deal voor je
waarom bied je hem aan dan als je er niet minder dan laagste prijs voor wiltquote:Op zondag 29 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Precies.
Koop die maar van de markt af, goeie deal voor je
Tijdelijke uitschieterquote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom bied je hem aan dan als je er niet minder dan laagste prijs voor wilt
50 euro, was laatst gepost hierquote:Op zondag 29 juli 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Kopen jullie die ultimate edition van fifa 13? Die is 10 euro duurder, dan de normale fifa 13. Ik twijfel of dat het waard is. Het zijn maar een paar pakjes die je wel per week krijgt.
2 halen 1 betalen?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Hé. Koop mijn Marlos.
Kan ik iemand trouwens blij maken met TOTY Belhanda?
Hoezo? Speelt bij Everton prima.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:42 schreef bombmannl het volgende:
In Italië zijn nog diverse grootmachten naarstig op zoek naar versterkingen. Zo ook Internazionale. Twee namen die opduiken als mogelijke versterkingen voor de Nerazzurri zijn die van André Ayew (Olympique Marseille) en opvallend genoeg Oranje-international John Heitinga. Laatstgenoemde zou volgens Tuttosport en The Daily Mail nadrukkelijk zijn aangeraden door niemand minder dan Wesley Sneijder.
Aldus VI
Als het doorgaat wordt heitinga inter's miskoop van het jaar....
Dat komt ook wel voor een groot deel omdat het wel een clubman is die zich inzet voor de clubquote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs uitgeroepen tot speler van het jaar bij Everton idd.
uit een pack?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:55 schreef TJV het volgende:
Blauwe De Rosario. Coinscoinscoinscoinscoinscoinscoins
Lucky youquote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef TJV het volgende:
Yes. Had nog een euro op mijn PSN staan, gokje gewaagd.
welke?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand die Belhanda voor een vriendenprijsje over wil nemen?
En heb je een bericht terug gekregen?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
Kom ik met mijn Bronzen Engelsen de hele tijd tegen zo'n wegdrukker. Na een keer of 6 speelt ie dan eindelijk (na nog een keer of 3 pas bij de shirtkeuze weggedrukt te hebben), en komt al gauw 0-2 voor. Hij pacehoert zelf alleen maar met Slew en Taylor.. Uiteindelijk nog een spannende pot ervan gemaakt en ik verlies met 3-4. Hij ssssssht natuurlijk na elke goal. Krijg ik na afloop: "SUCK MY MASSIVE COCK HAHAHAHA"
Ik heb dit teruggestuurd: "I'll be the first one to admit that i'm not the best player around. But at least i've got the balls to play every opponent i come up against, pathetic, pace abusing loser."
Ik ben benieuwd.Wat een pauper.
Voor een euro kun je toch nog niet eens een premium gold pack kopen of wel?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef TJV het volgende:
Yes. Had nog een euro op mijn PSN staan, gokje gewaagd.
Dat eerste gouden pakje toch? Daar zat ie in.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heb je een bericht terug gekregen?
[..]
Voor een euro kun je toch nog niet eens een premium gold pack kopen of wel?
ah k nvm dan, voor die de coins niet meerquote:
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heb je een bericht terug gekregen?
[..]
Voor een euro kun je toch nog niet eens een premium gold pack kopen of wel?
Als je 5 minuten eerder was had je hem voor een leuk prijsje gekregen, nu betaal je maar gewoon de volle hap.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet nog een team maken met TOTY De Rosario. Iemand een idee?
Ben net wakker. Moest m 3 keer lezen. Voelde me GJEquote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
"Zeg John, laat jij die blokhut op Ibiza nog staan?"
- "Ja, maar ik [ afbeelding ] in Frankrijk denk ik wel."
Jij zit PS3 dus daar heb ik sowieso niks aanquote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je 5 minuten eerder was had je hem voor een leuk prijsje gekregen, nu betaal je maar gewoon de volle hap.
Koop een PS3.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij zit PS3 dus daar heb ik sowieso niks aan
Ik snap hem nog steeds niet. Ik voel me achterlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben net wakker. Moest m 3 keer lezen. Voelde me GJE
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet. Ik voel me achterlijk.
Die van 5k dus. Ja, dan heb je best veel geluk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat eerste gouden pakje toch? Daar zat ie in.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je deze niet snapt ben je aardig debiel.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben vast de enige die er geen reet van snapt
Leg hem uit dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je deze niet snapt ben je aardig debiel.
Jullie legden mij de vorige TT ook niet uitquote:
Goed zo GJE, bijt van je af tegenover die gemene Kevin!!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jullie legden mij de vorige TT ook niet uit
Het is Richiequote:Op zondag 29 juli 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo GJE, bijt van je af tegenover die gemene Kevin!!
Richmond![]()
Jaquote:
Je snapt hem dus ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.quote:
Omdat het Kandjiquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om triest te doen hier he? Je ouders zullen trots zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.
Ik snap geen ruk van deze zin.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om triest te doen hier he? Je ouders zullen trots zijn.
Had hem in de ochtend al door, thanks thoquote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Omdat het Kandji
Omdat het kan, G.
Negertaal als ik het zo mag noemen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had hem in de ochtend al door, thanks tho
Diego Lopez op doel, Porto Guarin CDM, Perea LCB, Garay LCBquote:
Garay met de pace.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Lopez op doel, Porto Guarin CDM, Perea LCB, Garay LCB
Uit mijn hoofd, volgens mij klopt hij.
NIF neemt bij mij ook de pingels en de laatste 7-8 vrije trappen vlogen er allemaal inquote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja
Wel een hoop uberkneuzen tegengekomen waar ik echt met 9-0 van won, dus stats zijn een beetje bizar atm..hij neemt ook nog de pingels
[ afbeelding ]
Iedere longshot zit erin met hem![]()
Pak je Burdisso. SIF Garay heeft 70 pace overigens. Kan ook Pepe zijn toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Garay met de pace.
Ik kijk na het even wel even verder.
Heb je die open bid van 48K gepakt?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu TOTY Zusi voor het eerst uitproberen. Ik heb hem net gekocht
Daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Zijn curve is iig echt goed en zijn harde schot ook..beetje ruimte en het is gewoon kassa..gaat zo makkelijk bij bronze keepersquote:Op zondag 29 juli 2012 19:24 schreef laucas het volgende:
[..]
NIF neemt bij mij ook de pingels en de laatste 7-8 vrije trappen vlogen er allemaal in![]()
Is zijn balcontrole nog wat beter geworden? Vind dat zijn grootste minpunt eigenlijk.
Hoeveel?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu TOTY Zusi voor het eerst uitproberen. Ik heb hem net gekocht
Imo is het ook geen speler voor in de kleinere ruimtes, dat bedoelde ik meer. Meeste schoten gaan er erg makkelijk in ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Zijn curve is iig echt goed en zijn harde schot ook..beetje ruimte en het is gewoon kassa..gaat zo makkelijk bij bronze keepers
Nee, die van 58.5k BIN. Toen moest ik hem nog wel 4-1-2-1-2 maken dus in totaal kostte het ongeveer 65k. Wat voor formatie was die open bid dan?quote:
75K zou ik sowieso niet voor een silver (?) keepertje betalen though.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef WezepAFCA het volgende:
Grootste faal ooit, IF Stockdale gekocht voor 75k en wat een faalkeeper, houdt geen bal tegen.
442 CMquote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die van 58.5k BIN. Toen moest ik hem nog wel 4-1-2-1-2 maken dus in totaal kostte het ongeveer 65k. Wat voor formatie was die open bid dan?
Laat me weten wat je er van vindt! Ik wil hem ook halen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En voor hoeveel ging die uiteindelijk? Ik heb teveel betaald maar ik wilde hem nu uittesten
Hij heeft meteen gescoord in zijn 1e wedstrijd maar mijn tegenstander is dan ook slecht. Ik verlies bijna geen wedstrijd meer met mijn MLS bronzesquote:Op zondag 29 juli 2012 19:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Laat me weten wat je er van vindt! Ik wil hem ook halen.
Begon bij 40K en eindigde op 48K.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En voor hoeveel ging die uiteindelijk? Ik heb teveel betaald maar ik wilde hem nu uittesten
Nee, alleen bij H2H man.quote:
Ik heb een BPL teamquote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef bombmannl het volgende:
Iemand een potje? op ps3, heb een BPL gold team. Heeft 1 van jullie ook een bpl team?
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee. Ruim 90 pace, ruim 80 shooting, 4* skills, zieke finishing. Waardeloos.
Dat jullie nog antwoord gevenquote:
IEMAND POTJE OP PS3????????????????????????????????????????quote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef bombmannl het volgende:
Iemand een potje? op ps3, heb een BPL gold team. Heeft 1 van jullie ook een bpl team?
KOM DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:44 schreef bombmannl het volgende:
[..]
IEMAND POTJE OP PS3????????????????????????????????????????
Ok, ffkes ps3 opstartenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
KOM DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adriano danquote:Op zondag 29 juli 2012 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eto'o was bij PES5 of 6 toen hij nog bij Barca speelde te overpowered.
OS is maar tot 23 jaar oud he..daarnaast mogen teams max 3 dispensatiespelers gebruiken, maar dat zijn meestal geen topspelers van het echte nationale team.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand misschien waarom Papiss Cissé en Demba Ba niet uitkomen voor Senegal op de OS?
Weet ik, maar Ik zou toch Cisse meenemen als spits dan als dispensatie hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OS is maar tot 23 jaar oud he..daarnaast mogen teams max 3 dispensatiespelers gebruiken, maar dat zijn meestal geen topspelers van het echte nationale team.
Heb geen tijd voor een eventuele verlening, dus ik knijp er niet lafjes tussenuit als ik op end as a draw druk. Gevalletje tijdgebrekquote:
Dat moeten de club en de speler zelf dan maar net willen..die coach van Spanje had ook liever Xavi meegenomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet ik, maar Ik zou toch Cisse meenemen als spits dan als dispensatie hoor.
Ok, heb je al.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb geen tijd voor een eventuele verlening, dus ik knijp er niet lafjes tussenuit als ik op end as a draw druk. Gevalletje tijdgebrekVoeg me ff toe als je me nog niet hebt: klaas_toefjes
Oke meteen hetgeen wat voor mij voetbal geen echte olympische sport maakt. Vroeger mochten er alleen amateurs meedoen maar ondertussen doen er geen amateurs (misschien een paar Afrikanen) meer mee. Bij het vrouwen voetbal mag ook gewoon iedereen meedoen, alleen niet bij de mannen. Dan wel drie dispencatie spelers geven waarvoor dan wel weer de club toestemming moet geven. Doe het goed of doe het niet imo.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat moeten de club en de speler zelf dan maar net willen..die coach van Spanje had ook liever Xavi meegenomen.
daar kan maar 1 reden voor zijn hequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo je leert het al, luisteren naar Kamikazie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |