En heb je een bericht terug gekregen?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
Kom ik met mijn Bronzen Engelsen de hele tijd tegen zo'n wegdrukker. Na een keer of 6 speelt ie dan eindelijk (na nog een keer of 3 pas bij de shirtkeuze weggedrukt te hebben), en komt al gauw 0-2 voor. Hij pacehoert zelf alleen maar met Slew en Taylor.. Uiteindelijk nog een spannende pot ervan gemaakt en ik verlies met 3-4. Hij ssssssht natuurlijk na elke goal. Krijg ik na afloop: "SUCK MY MASSIVE COCK HAHAHAHA"
Ik heb dit teruggestuurd: "I'll be the first one to admit that i'm not the best player around. But at least i've got the balls to play every opponent i come up against, pathetic, pace abusing loser."
Ik ben benieuwd.Wat een pauper.
Voor een euro kun je toch nog niet eens een premium gold pack kopen of wel?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef TJV het volgende:
Yes. Had nog een euro op mijn PSN staan, gokje gewaagd.
Dat eerste gouden pakje toch? Daar zat ie in.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heb je een bericht terug gekregen?
[..]
Voor een euro kun je toch nog niet eens een premium gold pack kopen of wel?
ah k nvm dan, voor die de coins niet meerquote:
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heb je een bericht terug gekregen?
[..]
Voor een euro kun je toch nog niet eens een premium gold pack kopen of wel?
Als je 5 minuten eerder was had je hem voor een leuk prijsje gekregen, nu betaal je maar gewoon de volle hap.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet nog een team maken met TOTY De Rosario. Iemand een idee?
Ben net wakker. Moest m 3 keer lezen. Voelde me GJEquote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
"Zeg John, laat jij die blokhut op Ibiza nog staan?"
- "Ja, maar ik [ afbeelding ] in Frankrijk denk ik wel."
Jij zit PS3 dus daar heb ik sowieso niks aanquote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je 5 minuten eerder was had je hem voor een leuk prijsje gekregen, nu betaal je maar gewoon de volle hap.
Koop een PS3.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij zit PS3 dus daar heb ik sowieso niks aan
Ik snap hem nog steeds niet. Ik voel me achterlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben net wakker. Moest m 3 keer lezen. Voelde me GJE
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet. Ik voel me achterlijk.
Die van 5k dus. Ja, dan heb je best veel geluk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat eerste gouden pakje toch? Daar zat ie in.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je deze niet snapt ben je aardig debiel.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben vast de enige die er geen reet van snapt
Leg hem uit dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je deze niet snapt ben je aardig debiel.
Jullie legden mij de vorige TT ook niet uitquote:
Goed zo GJE, bijt van je af tegenover die gemene Kevin!!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jullie legden mij de vorige TT ook niet uit
Het is Richiequote:Op zondag 29 juli 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo GJE, bijt van je af tegenover die gemene Kevin!!
Richmond![]()
Jaquote:
Je snapt hem dus ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.quote:
Omdat het Kandjiquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |