Koop een PS3.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij zit PS3 dus daar heb ik sowieso niks aan
Ik snap hem nog steeds niet. Ik voel me achterlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben net wakker. Moest m 3 keer lezen. Voelde me GJE
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet. Ik voel me achterlijk.
Die van 5k dus. Ja, dan heb je best veel geluk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat eerste gouden pakje toch? Daar zat ie in.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je deze niet snapt ben je aardig debiel.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben vast de enige die er geen reet van snapt
Leg hem uit dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je deze niet snapt ben je aardig debiel.
Jullie legden mij de vorige TT ook niet uitquote:
Goed zo GJE, bijt van je af tegenover die gemene Kevin!!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jullie legden mij de vorige TT ook niet uit
Het is Richiequote:Op zondag 29 juli 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo GJE, bijt van je af tegenover die gemene Kevin!!
Richmond![]()
Jaquote:
Je snapt hem dus ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.quote:
Omdat het Kandjiquote:Op zondag 29 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om triest te doen hier he? Je ouders zullen trots zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.
Ik snap geen ruk van deze zin.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om triest te doen hier he? Je ouders zullen trots zijn.
Had hem in de ochtend al door, thanks thoquote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Omdat het Kandji
Omdat het kan, G.
Negertaal als ik het zo mag noemen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had hem in de ochtend al door, thanks tho
Diego Lopez op doel, Porto Guarin CDM, Perea LCB, Garay LCBquote:
Garay met de pace.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Lopez op doel, Porto Guarin CDM, Perea LCB, Garay LCB
Uit mijn hoofd, volgens mij klopt hij.
NIF neemt bij mij ook de pingels en de laatste 7-8 vrije trappen vlogen er allemaal inquote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja
Wel een hoop uberkneuzen tegengekomen waar ik echt met 9-0 van won, dus stats zijn een beetje bizar atm..hij neemt ook nog de pingels
[ afbeelding ]
Iedere longshot zit erin met hem![]()
Pak je Burdisso. SIF Garay heeft 70 pace overigens. Kan ook Pepe zijn toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Garay met de pace.
Ik kijk na het even wel even verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |