SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Maakt niet uit, zo hou ik de mensen scherp hier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef Rijst het volgende:
Her duurde even voordat ik hem snapte Tim86
Nu voel ik me niet zo domquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben vast de enige die er geen reet van snapt
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben vast de enige die er geen reet van snapt
Ik snap de clue nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:42 schreef x1N2ition het volgende:
Dat sommigen zelfs dít niet snappen, baart me zorgen.
Shut you mond, you fokking kutlulquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft lastig om consequent één taal te kiezen
T is goed dat hij kan voetballen, anders had het helemaal niks geworden met hem..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft lastig om consequent één taal te kiezen
Coins verkopen lukt niet meer toch las ik hier laatst?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
Mijn enige teams nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat ik de overige 800K coins maar ga verkopen.
Ok, ik zal je mijn rekening nummer even DM'enquote:
Zegt iemand die voor een beursgenoteerd bedrijf is dat zonder beursgenoteerd te zijn gewoon failliet zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
Oh wacht je bent voor feyenoord. Laat maar zitten, ik doneer geen geld meer aan derdewereldlanden.
HAHA wat een goei!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
Oh wacht je bent voor feyenoord. Laat maar zitten, ik doneer geen geld meer aan derdewereldlanden.
Ja het is goed met je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor een beursgenoteerd bedrijf is dat zonder beursgenoteerd te zijn gewoon failliet zou zijn.
Ja, nu met jou nog!quote:
Die hoop heb ik al laten varen.quote:
quote:
kan je lekker neuqen met die vriendinnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
[..]het komt wel goed schatje
Nu moet ik mijn zusje en haar vriendeunen ophalenFML een onbetaalde taxi zijn
Mag je helemaal alleen die vriendinnetjes naar huis brengen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Pak die vriendinnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Zusje snel wegbrengen, en hopen dat die meiden dronken zijn en dan helemaal los gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Hey opa, wat doet u nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zusje snel wegbrengen, en hopen dat die meiden dronken zijn en dan helemaal los gaan.
XD XD GIOEJNE GPARJEquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet je ze eerst wassen en daarna neuqen
Niet die vies zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |