Je maakt er echt een sport van om triest te doen hier he? Je ouders zullen trots zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.
Ik snap geen ruk van deze zin.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem niet uit wil leggen omdat ik hem dan niet snap, dan snap ik hem niet.
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om triest te doen hier he? Je ouders zullen trots zijn.
Had hem in de ochtend al door, thanks thoquote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Omdat het Kandji
Omdat het kan, G.
Negertaal als ik het zo mag noemen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had hem in de ochtend al door, thanks tho
Diego Lopez op doel, Porto Guarin CDM, Perea LCB, Garay LCBquote:
Garay met de pace.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Lopez op doel, Porto Guarin CDM, Perea LCB, Garay LCB
Uit mijn hoofd, volgens mij klopt hij.
NIF neemt bij mij ook de pingels en de laatste 7-8 vrije trappen vlogen er allemaal inquote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja
Wel een hoop uberkneuzen tegengekomen waar ik echt met 9-0 van won, dus stats zijn een beetje bizar atm..hij neemt ook nog de pingels
[ afbeelding ]
Iedere longshot zit erin met hem![]()
Pak je Burdisso. SIF Garay heeft 70 pace overigens. Kan ook Pepe zijn toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Garay met de pace.
Ik kijk na het even wel even verder.
Heb je die open bid van 48K gepakt?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu TOTY Zusi voor het eerst uitproberen. Ik heb hem net gekocht
Daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Zijn curve is iig echt goed en zijn harde schot ook..beetje ruimte en het is gewoon kassa..gaat zo makkelijk bij bronze keepersquote:Op zondag 29 juli 2012 19:24 schreef laucas het volgende:
[..]
NIF neemt bij mij ook de pingels en de laatste 7-8 vrije trappen vlogen er allemaal in![]()
Is zijn balcontrole nog wat beter geworden? Vind dat zijn grootste minpunt eigenlijk.
Hoeveel?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu TOTY Zusi voor het eerst uitproberen. Ik heb hem net gekocht
Imo is het ook geen speler voor in de kleinere ruimtes, dat bedoelde ik meer. Meeste schoten gaan er erg makkelijk in ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Zijn curve is iig echt goed en zijn harde schot ook..beetje ruimte en het is gewoon kassa..gaat zo makkelijk bij bronze keepers
Nee, die van 58.5k BIN. Toen moest ik hem nog wel 4-1-2-1-2 maken dus in totaal kostte het ongeveer 65k. Wat voor formatie was die open bid dan?quote:
75K zou ik sowieso niet voor een silver (?) keepertje betalen though.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef WezepAFCA het volgende:
Grootste faal ooit, IF Stockdale gekocht voor 75k en wat een faalkeeper, houdt geen bal tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |